52.

1.6K 87 0
                                    

Szerda délután viszonylag kipihenten és boldogan szállam le a repülőgépről Georgeal az oldalamon. Nem mondom, hogy a tegnapi volt éltem legjobb napja, de végül estére már sikerült rendeznem magamban a dolgokat, ennek hála pedig csak még biztosabb lettem magamban és a tervemben is.

Borzasztóan furcsa volt úgy megérkezni Abu Dhabiba, hogy ez az utolsó verseny az évben. Egyszerűen már én magam is hozzászoktam a folyamatos utazáshoz és pörgéshez, ami ezzel jár, és végtelenül hálás voltam azokért a dolgokért amit ez az egész Formula1-es világ adott számomra. Rengeteg csodálatos emberrel sikerült megismerkednem, arról nem is beszélve, hogy lassan két hónapja George Russell mellett sétálgatok, mint a barátnője.

Még nem tudtuk, hogy mi a helyzet Lewis Hamiltonnal, így George a jelen helyzet szerint, hétvégén is helyette vezeti majd a Mercedest, azonban még bármi változhat. Többek között ezért is indultunk neki egy fokkal boldogabban a hétvégének, illetve az sem volt utolsó szempont, hogy Toto tegnap este küldött egy emailt, miszerint a George ülését illető tárgyalást már ma este megtartjuk.

Így történt tehát az, hogy a szálloda helyett, egyből a pályára mentünk, majd a paddockban sétálva a Mercedes felé vettük az irányt. A szerelőkön és egyéb dolgozókon kívül nem igazán tartózkodott itt más, újságírók és fotósok pedig egyáltalán nem, ami nekünk éppen kapóra jött.

-Izgulsz? -kérdezte George, közben pedig beléptünk a Mercedes épületébe-

-Nem. -vontam vállat- Tulajdonképpen már nyert ügyünk van, nem gondolnám, hogy bármi baj fog történni. Itt nem csak azért kell belemenniük mert muszáj, hanem azért, mert egy kiváló pilóta vagy. Ezt pedig ők is tudják, csupán csak nem akarnak még változtatni. -mondtam, majd a megfelelő ajtó előtt megállva, még utoljára kifújtam a bent tartott levegőt és egy kopogás után beléptem a terembe, mögöttem Georgeal-

Szememet végig futtatva a jelenlévőkön, ami először szemet szúrt, az a hétszeres világbajnok jelenléte volt, mivel még mindig abban a hitben voltunk mindketten, hogy ő épp az ágyában fekszik betegen, de a helyzet nagyon is azt mutatta, hogy kiválóan van. Ekkor tudatosult bennem az is, hogy valószínűleg így George visszamegy a saját csapatához, és velük fejezi majd be a szezont, így csak szorítottam egyet a mellettem álló fiú kezén, hisz valószínűleg ő is összerakta a képet.

Lewis mellett a csapattárs, Valtteri is megjelent, az értetlenséget látva az arcán pedig valószínűleg ő sem tudja, hogy miért vagyunk itt.

Toto Wolff és James Allison mellett pedig megjelent még egy két ember, akikről eddig fogalmam sem volt, azonban vélhetően igencsak számított a véleményük a csapattal kapcsolatban.

-Jó estét! -köszöntem a bent ülőknek, majd mindketten helyet foglaltunk az asztalnál-

-Most, hogy Carla és George is befutott, azt hiszem el is kezdhetjük, hisz mindenkinek van még dolga a mai napra. -kezdett bele Toto- Nos, első sorban, mint ahogy azt látjátok, Lewis hálistennek újra 100%-os formában van, ezáltal pedig a hétvégére már visszatér a csapathoz, és velünk együtt fejezi be a 2020-as évet. Köszönjük George, hogy ilyen rugalmasan alkalmazkodtál a csapathoz, nálad jobb embert nem is találtunk volna arra, hogy vezesd a címvédő autóját egy hétvégére. -nézett az említett fiúra aki halvány mosollyal bólintott- Most viszont nem ezért vagyunk itt. A napokban Carla Madrona kisasszony részesedést vásárolt a Mercedes csapatába a Daimlertől, valamint az én részvényeim is megnőttek ami azt jelenti, hogy a két százalékot összeadva, az meghaladja az ötvenet. Tudjátok, hogy már régóta szóban van George Russell ülése a Mercedesnél, a múltkori szereplése óta pedig a pletykák elkezdtek előjönni, miszerint George hamarosan a pilótánk lesz. Előzetesen mi már egyeztettünk az itt ülők nagy részével és szinte majdnem mindenki egyöntetűen elfogadta és támogatta az ötletet, miszerint George Russell 2021-től a Mercedes pilótája legyen.

rich ||george russell fanfiction||✔️Where stories live. Discover now