Igyekszem nem kétezer szavas köszönetnyilvánítást és búcsúzást írni, azonban túl sok mindent szeretnék mondani nektek.
Ide is elérkeztünk, Carla és George története a végéhez ért és lezáródott.Rengeteget változtattam fejben a végén. Egy rövid, 20-30 részes történetnek indult, majd ahogy telt az idő, úgy jöttem rá, hogy ez lehetetlen lesz. Ezután megpróbáltam megcélozni az ötven részt, majd realizáltam, hogy ez sem fog összejönni, végül pedig a vázlatban ötvenöt részt csináltam belőle, ami az utolsó négy rész előtt felborult és végül ötvennégy rész lett a vége.
Befejezésének egy viszonylag kerek dátumot szerettem volna, június tizenöt volt az induló, majd ebből lett július egy, amiből később július tizenöt, most pedig itt vagyunk augusztus elsején amikor ténylegesen pont kerül a végére.
Mindenképp boldog véget akartam a történetnek, mert egyszerűen imádtam együtt Carlat és Georgeot. A közepén elrontottam. Lehet, hogy csak én gondolom ezt, de ismét sikerült belekavarodnom a saját dolgaimba, ezáltal pedig kicsit kesze-kusza lett az egész. Próbáltam reális maradni és nem áttenni 2021-ben Georgeot a mercedeshez, viszont így talán volt valami vége az egész "Samuel Madrona megveszi a McLarent" dolognak, ami megsúgom, csak azért került bele mert valamivel fel kellett kavarni az állóvizet. Az egyik barátnőmmel és az edzőmmel beszéltünk erről, nem tudtam hogy hogy is legyen tovább, és tulajdonképpen ők mondták, hogy legyen így, majd átgondolva a dolgokat, nem volt hülyeség. Szóval bár ők ezt nem látják (hálistennek:-D) de innen is naaaagyon köszönöm nekik.
Voltak olyan napok, amikor előre megírtam két-három részt, azonban voltak olyanok is amikor egyeltalán nem tudtam a történethez nyúlni. Ebből adódtak a nagyobb szünetek, amiket bármennyire is szerettem volna, nem tudtam elkerülni. Kicsit tartottam tőle, hogy ennek is az lesz a vége, mint a Charles Leclerc fanfictionomnak és nem fog tovább íródni, azonban hálistennek valahogy mindig összeszedtem magamat.
Nagyon messze van a tökéletestől, azonban az enyém, és ami még fontosabb, rettentő sok boldogságot hozott az életembe.
Mellékes információként; ha valakit esetleg érdekelne, a Carlat alakító lányt @cerecampbell néven találjátok meg az instagramon. <3
Szeretném megragadni az alkalmat és köszönetet mondani mindenért.
Szeretném minden egyes embernek megköszönni, hogy végigkísérték velem Carlaék történetét.
Szeretném megköszönni mindenkinek a kommenteket, amikre bár nem nagyon válaszoltam, de eszméletlenül jól estek és mint egy kisgyerek a karácsonyi ajándékának, úgy örültem nekik.
Szeretném megköszönni a barátaimnak, hogy mindig meghallgatták a történetemmel kapcsolatos szenvedésemet, és ha kellett, akkor ötletet adtak nekem.
És végül szeretném megköszönni a sok sok "csillagocskát" amit a könyvemre kaptam, az olvasólistákhoz adást, illetve a tiktok videókban való említést is.
Mérhetetlenül hálás vagyok mindenért! ❤️
Egy kis időre most eltünök, azonban már készülőben van egy Lando Norris fanfiction ami ha minden jól megy, akkor szeptember elsején fog megjelenni, azonban ez csak egy terv, ami nálam sosem biztos. ;)
További szép nyarat kívánok nektek, élvezzéteki ezt a maradék egy hónapot!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
rich ||george russell fanfiction||✔️
FanficCarla Madrona, Samuel Madrona spanyol milliárdos lánya. George Russell a feltörekvő Formula 1-es pilóta, gazdag szülőkkel.