Beğenin lütfen 🔪
YORUM DA ATSANIZA AAA
Saat gece 1'e geliyordu. Telefonumu kapatıp şarja koydum ve kafamı Atsumu'ya çevirdim.
Sırtını yatak başlığına yaslamış, kulaklığını takmış bir şey izliyordu.
"Atsumu?"
Onun için endişeleniyordum. Onu çok seviyordum, mükemmel bir kardeş ve arkadaştı. Ama küçüklüğünden beri her ne kadar diğer insanlara karşı güçlü dursa bile içten içe kendisini diğerleriyle kıyaslayıp üzerdi.
Beni duymayınca yataktan doğruldum ve minik adımlarla ona ilerledim. Gözünü bir kez bile bana çevirmemişti. Yanına geldiğimi bile fark etmemiş olabilirdi.
"Atsumu." kulağındaki kulaklığın birini çıkardım, gözleri bana kaydı.
"Mao, bir sorun mu var?"
Gözüm telefona kaydı, bir maç kaydıydı. Telefonu anında kapatınca geri ona döndüm. "Asıl sende bir sorun mu var?"
Diğer kulaklığını da kulağından çıkardı ve kenara koydu. "Ne gibi?"
"Bilmiyorum, kendini yine zorluyorsun gibi geliyor."
Gülümsedi ve saçımı karıştırdı, "Ben iyiyim güzellik, git uyu hadi."
İç çektim, "Sen de uyu. Ayrıca... Biz üçüzüz, senden 2 tane daha olduğunu unutma. Boşu boşuna burada değiliz, bizimle konuşabilirsin."
~~~~~~~~~~~~~~~
Okul binasına girdiğim için kulaklığımı kulağımdan çıkardım ve çantamı açarak kulaklığı içine koydum.
"MAOOOO!"
Koridorda yankılanan yüksek ses ile arkamı döndüm, Bokuto gülümseyerek ve el sallayarak bana yaklaşıyordu.
"Bokuto."
"GÜNAYDIN!"
"Günaydın."
"NASILSIN?"
"İyiyim, sen?"
"BEN DE İYİ!"
Her cevabında enerjik bir şekilde bağırarak konuşması çok komik ve eğlenceliydi.
"Günaydın, Bokuto-san, Mao."
Kafamı çevirdiğimde arkamda bize bakan Akaashi'yi gördüm. "Günaydın."
"GÜNAYDIN AKAASHİ!"
Akaashi saatine baktı, "Derse 2 dakika kaldı, lütfen siz de sınıfınıza gidin Bokuto-san."
Daha sonra bana baktı, sınıfa gidelim demek istediği için kafamı salladım ve onunla yürümeye başladık.
"Akaashi."
"Efendim?"
"Bu aralar önemli maçlarınız var mı? Yani diğer okulların falan da katıldığı. İnariziki'nin de katıldığı şeyler."
Birkaç saniye düşünür gibi oldu, "2-3 hafta sonra ulusal maçlar başlıyor. Onun dışında klasik hazırlık maçları olur hep. Neden ki?"
Elimi boşluğa doğru salladım, "Hiç, merak ettim."
~~~~~~~~~~~~~~~
"Hey, baksana!"
Koridorda tek başıma yürürken bir kızın bana seslenmesi ile durdum ve seslenen kişiye döndüm. "Evet?"
"Sen 2-6 sınıfına yeni gelen kızsın, değil mi?"
"Evet, neden?"
"Akaashi'nin yan sırasında oturuyormuşsun, bir de onunla çabucak arkadaş olabilmişsin."
Konunun nereye gideceğini merak ediyordum, "Yani, arkadaş sayılırız."
"Beni ona ayarlar mısın?"
"Anlamadım?"
Kızın gözleri büyüdü, "Ayarlar mısın diyorum! Sevgililik anlamında! Çok yakışıklı çocuk... Bir de voleybol takımında!"
İki yandan ellerini yellemeye başladı, "Ay onunla sevgili olursam kesin daha popüler olurum!"
Eğer gerçekten hoşlansaydı ve gerçek duyguları için bunları deseydi gayet samimi karşılardım ama şu an yaptığı şey yavşaklıktan başka bir şey değildi.
Sinirlendiğimi belli etmemeye çalışarak mırıldandım, "Üzgünüm, istiyorsan gidip onunla kendin konuş."
Akaashi'nin böyle biriyle birlikte olacağını sanmıyordum. Gerçi onu daha neredeyse hiç tanımıyordum ama, kızlara ilgili bile değil gibiydi.
Kız kaşlarını çattı, "Aman be! Ben de senin bir şey olduğunu sanmıştım!"
Kaşlarım çatıldı, "Bir şey derken?"
Kavga etmek istemiyordum, başıma yine bela alırsam annemler gerçekten beni öldürürdü.
"İyi biri işte! Bir ayarlamanı istedik, ona bile tamam demedin!"
Bir anda bıyık altından gülümsemeye başladı, "Yoksa sen mi onu elde etmeye çalışıyorsun?"
"Elde etmek derken? O bir eşya değil, insan. Farkındasındır umarım?"
Zaten duvara yakın olduğumuz için kızın üstüne bir adım atınca direkt duvara yapıştı. Şu an gerçekten sinirliydim.
"Akaashi sadece arkadaşım. Sen ise popülarite köpeği olan ve sırf daha popüler olmak için onunla sevgili olmak isteyen bir kızsın. Gerçekten... Yazık."
"Mao."
Hafif kalın ve sert ses tonu ile gelen sesi anında tanımıştım. Kafamı çevirdim ve 3-4 adım ilerimizde olan Akaashi'ye baktım.
Önce bana, sonra karşımda dikilen kıza baktı.
"Yanıma gelir misin?"
Kıza bakarak söylediği için kıza dedi sandım. Gerçekten hayal kırıklığına uğramıştım. Bir kızla bu şekilde olduğu için değil, böyle bir kızla olduğu için.
Kız da kendisine dediği düşünerek omuz üstünden bana güldü ve ona yaklaştı.
"Sana demedim, Ai. Mao'ya dedim." gözleri bana kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)
FanfictionAmerika'da okuyan Atsumu ve Osamu'nun üçüzü Mao; ailesinin ona ceza vermesi ile tekrardan Japonya'ya döner ve kardeşlerinin maçına gittiği sırada Akaashi ile karşılaşır.