Beğenin lütfen 🔪
Bu 2.5 haftadır falan midem çok garip midem bulanıp duruyor sıçıcam böyle işe
Yorum da şey etsenize teşekkürler
Günler sonra:
Gece gitar çalmaktan uyuyamamıştım. Daha doğrusu uyumak istememiştim.
Uzun zamandır doğru düzgün gitar çalmamıştım ve bunun için gece gitar çalışmıştım. Şansıma Atsumu'da sabahlamak istemiş ve bahçede bana eşlik etmişti.
Osamu ise yaklaşan sınavlar için arkadaşı Suna'da ders çalışmak için kalmıştı.
Sıraya yasladığım başımın üstünde bir el hissedince kaşlarımı çattım. Keiji ve Atsumular harici biri saçıma dokununca sinirim bozulmaya başlamıştı.
Birkaç saniye sonra bir sandalyeyin yanıma kaydırıldığını duydum. Keiji olma ihtimali çok yüksekti.
Kulağımın yakınında sıcak bir nefes ve tanıdık kokuyu hissedince hafifçe gülümsedim.
"Bebeğim, aç gözlerini hadi. Tüm ders uyudun."
Homurdanarak gözlerimi araladım, Keiji tam karşımda bana bakıyordu.
"Gitar çalarak sabahlamak ne ya? Uyuman gerekiyor senin..."
Sabah okula geldiğimde ona gitar çalarak sabahlamamdan bahsetmiştim ve tüm gün bunun hakkında kendi kendine konuşmuştu.
Gülerek gözlerimi ovaladım, "Abartma Keiji, tamam bir daha sabahlamam."
Sıradan kalkınca kafasını kaldırdı, "Nereye?"
"Lavaboya, gelecek misin?"
Ayağa kalktı ve kolunu omzuma attı, "Sonra da kantine gidelim, acıktım."
"Hmhm, gideriz."
Koridora çıkıp lavaboya doğru yürürken birinin bağırarak bana seslenmesi ile ikimiz de durduk.
"MAO! MAOO DUR! MAO!"
Arkamı dönüp son hızla bize koşan Bokuto'ya baktım. Tam önümüzde nefes nefese durdu ve telefonunu gözüme soktu. "ÜNLÜ OLMUŞSUN!"
"Ne?"
"ŞUNA BAK!"
Diğer eliyle telefon ekranını gösteriyordu, telefonu elime aldım ve şok içinde videoya baktım.
Video Youtube'a yüklenmişti. Barda çaldığımız grup vardı. Ben, Edric ve Leo ve Mei. Ama videoda barda çalmıyorduk. Sadece bir odada çalışma yapıyorduk.
Bugünü çok iyi hatırlıyordum. Ama neden bu video YouTube'daydı.
"ÜNLÜ OLMUŞSUN KIZIM! İZLENMEYE BAK!"
Gözüm izlenme sayısına kaydı.
Keiji ile aynı anda aynı şeyi söyledik, "Hassiktir..."
1.5 milyon izlenmişti. Video 1.5 milyon izlenmişti ve daha dün yayınlanmıştı.
Hızlıca telefonumu çıkardım. Edric'e neler olduğunu sormam gerekiyordu.
Saat orada gecenin 1'iydi ama bu önemli değildi.
Telefon 3. çalışta açıldı. "Hey! Mao!"
"O video ne lan?"
"Vayy gördün demek? Ünlü olduk kızım!"
"Ben grupta bile değilim artık! Video neden YouTube'a yüklendi?"
"Hayır, gruptasın."
"Edric, ne saçmalıyorsun?"
"Barda çaldığımız için resmi bir sözleşmemiz yoktu, ama herkesin seni çok sevdiğini hepimiz biliyoruz. Sen Japonya'ya dönünce ve birkaç kez bizimle sahneye çıkmayınca insanlar seni sormaya başladı. Ben de bir ara verdiğini, geri geleceğini ama bunun biraz uzun sürebileceğini söyledim."
"NE? SEN NE YAPTIN? BEN JAPONYA'DAYIM! JAPONYA!"
"Konsere çıkıyoruz."
"Ne?"
"Konsere çıkıyoruz kızım! Bir anda şarkı patladığı için ajanslar aramaya başladı, gençler bizi çok sevmiş! Tabii çok büyük bir konser değil ama... Çıkıyoruz! Ve sen de geliyorsun!"
"BUNU NEDEN YENİ ÖĞRENİYORUM? DALGA MI GEÇİYORSUN?!"
"Konser 4 gün sonra güzellik, eşyalarını alıp buraya gel."
"Taşşak mı geçiyorsu-"
"Ben de seni seviyorum canım, hadi görüşürüz!"
Telefon yüzüme kapandığında şok içinde telefona baktım.
Hayatımda hiç yaşamadığım kadar büyük bir şok yaşıyordum.
Bokuto bana gelip söylemese videoyu bilmiyordum, Edric söylemese hâlâ grupta olduğumu bilmiyordum, ve yine Edric söylemese 4 gün sonra konserimiz olduğunu bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)
FanfictionAmerika'da okuyan Atsumu ve Osamu'nun üçüzü Mao; ailesinin ona ceza vermesi ile tekrardan Japonya'ya döner ve kardeşlerinin maçına gittiği sırada Akaashi ile karşılaşır.