Bela

2.5K 271 116
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Fırın sütlaç aşırı güzel bir şey

Gecenin köründe, sokakta ben Atsumu'yu, Akaashi ise Bokuto'yu ayakta tutmaya çalışıyordu.

Salaklar o kadar sarhoştu ki bıraksak saniyesinde dengelerini kaybedip yere düşerlerdi.

"Akaashi."

"Evet?"

"Bize gelmek ister misin? Evimin buraya yakın. Bokuto'yu uzun süre öyle tutmak zor olur."

Bokuto'ya bakarken birkaç saniye düşündü, "Peki, olur."

Atsumu bir kolunu omzuma atmıştı, omzuma attığı kolunun elini tutarken diğer elimle de belinden destek vererek yürümesine yardım ediyordum.

Akaashi ve Bokuto ise arkamızdan bizi takip ediyordu.

Daha doğrusu Akaashi takip ediyordu, Bokuto muhtemelen bu kafayla ne olduğunu bile anlayamıyordu.

"Mao... Nereye gidiyoruz."

"Eve."

"Hangi eve?"

"Gittiğimiz kaç tane ev var?"

"Ben nereden bileyim... Belki annemlerin evine gideriz?"

"Atsumu, annemler Amerika'da yaşıyor."

"Yani? Gidemez miyiz?"

"Bir anda gidemeyiz."

"Nasıl gideceğiz?"

"Bilet falan almamız lazım, sonra saatlerce uçak yolculuğu yapmamız lazım."

"Hemen bir uçak çağıralım. Taksi çağırıyorsak uçak da çağırabiliriz."

Bokuto arkadan kahkaha atmaya başlayınca kafamı çevirip ona baktım. Akaashi Bokuto'yu dik tutarak yürümeye çalışırken Bokuto sağa sola sallanarak dans ediyordu.

Gülerek geri önüme döndüm.

Dakikalar içinde eve gelmiştik. Atsumu'yu koltuğa bırakacağım sırada bir anda ağızını tuttu.

"Atsumu?"

"Midem bulanı..."

Benim üstüme kusması ile kalakaldım. Aynı zamanda hemen yanımızda duran Bokuto'nun kıyafetlerine de kusmuk bulaşmıştı.

İğrenerek geri çekildim, "Hay ağzını sikeyim!"

Şansına kendi üstüne kusmuk gitmemişti. Yani gitmişti ama en azından benimki kadar değildi... Sadece üstünü değişsem yeterdi.

"Akaashi."

Akaashi koltuğun hemen yanında şok içinde bize bakıyordu. "Efendim?"

"Size kıyafet getireceğim, Bokuto ve kendi üstünü değişebilirsin. Ben Atsumu ile ilgilenirim."

"Peki..."

Osamu'nun odasına gittim ve dolabından birkaç parça kıyafet alarak salona döndüm. Kıyafetlerin hepsini Akaashi'ye bıraktım.

Atsumu'nun kolundan tutarak kaldırdım ve banyoya götürdüm. Küvetin kenarına oturttum ve hemen yan oda olan bizim odamıza gittim. Önce kendi üstümü değiştim. Daha sonra Atsumu'ya kıyafet alarak banyoya döndüm.

Üstündeki tişörtü çıkardım ve musluğun önüne koydum. Daha sonra temiz tişörtü giydirdim.

Altını giydirmek hayli zor olacaktı.

Onu böyle görmekten utanmıyordum, benim kardeşimdi ve dediğim gibi buna alışıktım. Zor olan kısım o sarhoşken üstünü değişmemdi.

Eşofmanını zar zor da olsa çıkardım ve getirdiğim altı bir şekilde giydirdim. Sanırım kustuğu içindi, eskisine göre daha sakin davranıyordu.

Tekrar onu kolundan tuttum ve odamıza girerek yatağına yatırdım.

Kapıyı kapatıp salona ulaştığımda Akaashi ve Bokuto'da üstünü değişmişti. Bokuto yarı uyukluyor gibiydi.

"Onu Osamu'nun odasına götürelim."

Akaashi onaylayıp ayağa kalktı ve bir kolundan o, bir kolundan ben tutarak Bokuto'yu da Osamunun odasındaki yatağa bırakıp kapıyı kapadık.

Derin bir nefes alarak salona ilerledim ve kendimi koltuğa attım. Akaashi'de hemen yanıma oturdu.

İstemsizce gülmeye başladım. "Çok... Yoruldum."

O da gülümsedi, "Sarhoş halleri ile uğraşmak çok zor."

Kafamı salladım, "Çok aptal oluyorlar."

Telefonumun çalması ile masadaki telefonuma baktım. Osamu arıyordu.

Resmen ilah falandı bu çocuk. Başka açıklaması olamazdı. Emindim ki başımıza bela aldığımızı falan hissetmişti.

Telefonu açtım ve kulağıma dayadım, "Alo?"

"Başınıza bela almadınız değil mi?"

"Gecenin köründe ne alaka bu?"

"İçimde öyle bir his var. Aldınız mı almadınız mı?"

Gözüm Akaashi'ye kaydı, elini çenesinin altına koymuş bizi dinliyordu.

"Almadık."

"Atsumu nerede? Telefonu ona ver."

"Atsumu şu an... Uyuyor."

"Bu saatte mi?"

"Evet."

"Yarın okula onunla gideceğiz, eğer bir bok yediğinizi fark edersem ağzınıza sıçarım. İyi geceler Mao."

"İyi geceler Samu..."

Telefonu kapattım ve derin bir nefes vererek yanıma bıraktım. Başımı koltuğun sırtına yasladım.

Dakikalar boyu sessiz kaldık ve en sonunda Akaashi konuştu.

"Demek buraya gelme sebebin... Birinin kafasında gitar kırmandı?"

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin