Civcivli boxer

2.6K 265 173
                                    

Beğenin lütfen 🔪

YORUM DA ATIN YORUM

Birinin beni sarsıp durması ile sinirle elimi havaya kaldırdım ve beni sarsan kişiye vurmaya çalıştım. Neresine bilmiyordum ama bir yerine vurmuştum.

"AH! HAYVAN!"

Sesten bu kişinin Atsumu olduğunu anladım. "Atsumu, uyuyorum. Siktir git."

"Saat öğleden sonra 1 oldu."

"Yani, ne yapabilirim?"

"Kahvaltı yapmadın hâlâ. Çok uyudun, kalk hadi."

Homurdanarak doğruldum. Bugün haftasonu olduğu için okul yoktu. Mutluydum.

Gözümü ovuşturdum ve daha sonra gözlerimi açtığımda Atsumu'nun civcivli boxerı ile ve üstünde düğmelerini kapamamış pembe panterli gömlekle karşımda durduğunu gördüm.

"Bu hâl ne lan? Altına bir şey giysene."

Sanırım üçüz olduğumuz içindi ama birbirinizi iç çamaşırlı görmeye alışıktık. Küçükken çıplak şekilde evden kaçmaya çalıştığımız bile olmuştu. Babamın özel korumaları bizi yakalamıştı.

Ama gerçekten küçüktük. 4-5 yaşında falandık.

Esneyerek yataktan doğruldum ve Atsumu'nun yanından geçerek odadan çıktım. Yüzümü yıkadıktan sonra salona ilerledim.

Osamu televizyonda bir şeyler izliyordu. Gözü bana kaydı, "Uyanmışsın sonunda."

"İkincimiz uyandırdı."

Arada bir birbirimize bu şekilde hitap ederdik. Annemin karnından ilk çıkan kişi Osamu, sonra Atsumu ve en son çıkan da bendim.

Osamu'nun üstüne baktım, o da dışarı çıkacak gibi giyinmişti. O sırada odaya Atsumu girdi, altına şort giymişti.

"Nereye gidiyorsunuz siz?"

"Takımla buluşacağız."

"Ha..."

Osamu Atsumu'ya baktı ve televizyonu kapatarak ayağa kalktı, bana yaklaştı ve yanağıma minik bir öpücük bıraktı. "Bir şey olursa ararsın bizi, görüşürüz."

Osamu çoktan kapıya ilerlerken Atsumu elleri cebinde bana ilerledi ve diğer yanağımı öptü. "Kahvaltını yap."

"Tamaam!"

~~~~~~~~~~~~~~~

Telefonumun çalması ile koltuktan masaya uzandım, Akaashi arıyordu. Telefonu açtım ve hoparlöre aldım. "Akaashi."

"Günaydın."

"Günaydın."

"Ne yapıyorsun?"

"Hiç, evde oturuyorum tek başıma."

"Atsumular nerede ki?"

"Takımla buluşmaya gittiler 2 saat önce falan."

"Ah, anladım. Bokuto-san ile buluşacaktık, senin de gelmeni istiyor. Gelir misin?"

"Olur tabii! Nerede buluşacağız?"

"Dün oturduğumuz parkın girişinde buluşalım, 1 saat sonra."

"Tamam."

"Görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz."

Telefonu kapattım ve yataktan kalktım. Önce duşa girecektim.

Duşa girdikten sonra saçlarımı kuruttum ve altıma siyah kot şort, üstüme oversize bir beyaz tişört giydim.

Atsumulara haber vermem gerektiği aklıma gelince telefonumu elime aldım ve mesajlara girdim.

———————————————————

Atsu

Ben dışarı çıkıyorum

Kiminle?

Akaashi

Bir de Bokuto'da gelecekmiş

Nerede?

Merkezde büyük park var ya

Orada buluşacağız

Oradan nereye gideriz bilmiyorum

Tamam güzelim

Bir şey olursa ara bizi

Tamamm

———————————————————

Anahtarlarımı da alarak evden çıktım. 1 saat çoktan geçmişti. Daha fazla geç kalmamak için hızlı adımlarla yürüyordum.

Anahtarı çantama koymak için hâlâ yürürken başımı çantama eğdim ve fermuarını açmakla uğraştım.

Fermuarı kumaşa takılmıştı.

Tam açtığım sırada birine çarptım, kafamı önüme çevirdiğimde otuzlu yaşlarda, hafif kilolu bir adam olduğunu gördüm.

Başımı eğdim, "Üzgünüm."

Adam bir şey demeden yanından geçtim ve yürümeye devam ettim.

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin