Beğenin lütfen 🔪
"Anne! Hadi ama, abartıyorsun!"
"Orada liseye geçtiğinden beri başına bela alıyorsun, Mao. Japonya'ya, Atsumu ve Osamu'nun yanına dönüyorsun."
"Babam ne diyor? Ona ver telefonu."
Birkaç saniye telefonun diğer tarafından hışırtılar geldi ve telefonu babam aldı. "Mao?"
"Baba. Buradaki okulumu bırakıp Japonya'ya nasıl döneyim ben?"
"Biz mi sana git bir bara gir, orada da grubun ile başka bir grupla kavga et dedik kızım? Japonya'ya dönüyorsun."
"Of!"
2 gün sonra, Japonya:
Havalimanından valizimi çekerek ve gitarımı da sırtıma asarak çıktım. Etrafa bakındım ama Atsumu'yu da Osamu'yu da göremedim.
Telefonumu çıkararak Atsumu'yu aradım. 3. çalışta açtı. "Mao?"
"Atsumu, neredesiniz?"
Derin nefesler alıyordu, sanki koşmuş veya yorucu bir şey yapmış gibiydi. "Nerede miyiz? Okuldayız."
"Ne?! Havalimanındayım ben!"
Birkaç saniyelik sessizlik oldu, arkadan gelen insan seslerini susturmuştu. "Ne havalimanı lan? Japonya havalimanı mı?"
"Başka hangi havalimanı olacak?"
Arkadan Osamu'nun sesi geldi. "Ne oluyor?"
Atsumu ona bir şeyler dedi ama dediklerini anlayamadım, sonra yine birkaç saniye hışırtılar geldi. "Mao?"
Osamu telefonu almıştı.
"Osamu."
"Sen burada mısın? Bize neden geldiğini söylemedin?"
"Ne? Annem size söylemedi mi? Ya da babam?"
"Hayır, kimse söylemedi."
"Ben nereye, nasıl gideceğim?"
Derin bir nefes aldı, "Biz şu an başka bir okuldayız, şansına maç arasındaydık da Atsumu telefonu açabildi. Sana konum atayım, buraya gel istersen?"
Başka bir seçeneğim yoktu. Yani, onların evine de gidebilirdim ama önce onları görmek istiyordum.
"Tamam, at konumu."
"Tamam."
Telefonu kapattı ve saniyesinde Atsumu'dan mesaj geldi.
———————————————————
Çılgın boiii:
*Konum*
Okula girince bahçede sağ tarafta büyük bir spor salonu var
Oraya gel bebek
———————————————————
Mesaja görüldü attım ve bir taksiye binerek ona konumu gösterdim.
30 dakika sonra taksiden inmiştim. Valizimi ve gitarımı da yanıma alarak okula girdim. Fukurōdani isimli bir okuldaydım.
Atsumu'nun dediği gibi, sağda büyük spor salonu vardı.
Oraya doğru gitmeye başladığımda bahçedeki öğrencilerin beni incelediğini fark ettim ama takmadan yürümeye devam ettim.
Salon kapısından içeri girdiğimde maç bitmiş gibiydi, ama çocuklar hâlâ sağda solda duruyordu.
Atsumu ve Osamu'yu görünce onlara doğru ilerlemeye başladım. "Atsumu!"
Atsumu elindeki voleybol topuyla oynarken Osamu'ya bir şeyler diyordu. Osamu'nun sırtı bana dönüktü. Atsumu ise bana doğru dönük.
Gözleri bana kaydı ve elindeki topu yanındaki sepete fırlatarak bana ilerlemeye başladı. "Güzellik!"
Beni kucakladığı sırada Osamu bize bıkmış bir ifade ile bakıyordu ama ona baktığımı görünce gülümsedi ve bize yaklaştı. "Neden bize geldiğini söylemedin?"
Atsumu beni yere indirdi ve üstümü düzelttim, "Annemler ceza verdi. Amerika'daki okulu bıraktım."
10 saniyelik sessizlik oldu ve Atsumu büyük bir kahkaha patlattı, "NE?"
Osamu ise gülmek yerine çatık kaşlarla bana bakıyordu, "Bunu evde konuşacağız."
Ve bir şey demeden arkadaşlarının yanına ilerledi. Atsumu ile onun arkasından bir süre baktık ve daha sonra Atsumu kulağıma fısıldadı. "Evde ağzına sıçacak."
"Kes sesini."
Omuz silkerek o da Osamu'nun peşinden gitti. Öylesine etrafa göz gezdirirken bana bakan birini fark ettim. Ona baktım.
Uzaktan tam göremiyordum ama koyu maviye benzer gözleri vardı. Okyanus gibiydi. Saçları ise siyahtı.
Üst tarafı beyaz, dipleri ise siyah renkte saçları olan birinin yanındaydı ve o çift renk saçı olan kişi de ona bir şeyler söylüyordu.
Yaklaşık 4-5 saniye birbirimize baktık ve ilk gözünü kaçıran o oldu. Ben de umursamadım ve Atsumuların yanına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)
FanfictionAmerika'da okuyan Atsumu ve Osamu'nun üçüzü Mao; ailesinin ona ceza vermesi ile tekrardan Japonya'ya döner ve kardeşlerinin maçına gittiği sırada Akaashi ile karşılaşır.