Beğenin lütfen 🔪
Bu kitabı yazarken yemin ederim çok yoruldum
Yorum da şey edin
Sonraki gün, öğlen 3, Amerika:
Dün gece Japonya'da gecenin 1'inde uçağa binerek hemen Amerika'ya gelmiştim.
İlk başta Keiji'nin de gelmesini istesem bile gelemeyeceğini söylemişti.
Atsumular ise konser günü geleceklerdi.
Havalimanının önünde etrafa bakarak Merlin Abinin arabasını aramaya başladım.
Onu arabasına yaslanmış sigara içerken görünce hızlıca oraya ilerledim. "Merlin Abi!"
Beni gördüğünde sigarasını yanındaki çöp kovasının kenarına bastırıp söndürdü ve içine attı.
Gülümseyerek bana döndü ve kollarını iki yana açtı, "Güzellik!"
Ona sıkıca sarıldım, o da bana sarıldı ve daha sonra arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz? Edric'in evine mi?"
"Evet, çocuklar orada buluştu."
Arabanın motor sesi geldi ve hızlıca yola çıktık.
"Vay be, demek sen de ünlü oldun."
Kahkaha attım, "Düne kadar haberim yoktu!"
~~~~~~~~~~~~~~~
Edric'in evinin önüne geldim ve valizim ile sırtımdaki gitarı düzeltip kapıyı çaldım.
İçeriden gürültülü sesler geliyordu. Daha sonra sesler sustu ve adım sesleri duydum. Kapıyı Leo açtı, arkasında da Mia duruyordu.
Mia bas gitarcıydı, Leo ise solist.
"Çocuklar!"
İkisi de aynı anda kollarını bana sardı, "Seni çok özledik!"
Leo valizimi altı, ben de gitar ile içeri girdim. "Edric nerede?"
İçeride, git hadi.
İçeri adımlarken duyduğum bateri sesleri ile gülümsedim. Bateri çalışını duymayı özlemiştim.
Japonya'ya dönmeden önce onunla bir tartışmamızda bateri çubuklarını götüne sokmakla tehdit etmiştim. Ondan sonra çubuklarını benden hep saklamıştı.
İçeri girdiğimde birkaç saniye beni fark etmedi, daha sonra kafasını bana çevirdi ve çubuklarını bırakarak hızla ayağa fırladı. "Mao!"
Hemen kollarını bana sardı, ben de gitarımı kenara bırakarak ona sarıldım. "N'aber lan?"
"Sen yokken çok sıkılıyorum! Çocuklar bana annelik taslamıyor!"
"Hadi oradan, Leo gayet iyi babalık taslar."
"Dedikodumu mu yapıyorsunuz? Hem de Mao daha yeni gelmişken?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)
FanfictionAmerika'da okuyan Atsumu ve Osamu'nun üçüzü Mao; ailesinin ona ceza vermesi ile tekrardan Japonya'ya döner ve kardeşlerinin maçına gittiği sırada Akaashi ile karşılaşır.