Yanlış anlaşılma

2.6K 285 224
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum atanların ellerinden öperim😽

Atsumu şakasız bana küsmüştü.

Benim manyak, aptal, deli, özürlü, öküz, beyinsiz kardeşim.

Dediklerim şaka.

Hayır, değil.

Her neyse, kısacası Atsumu bana küsmüştü ve sebebi de onunla değil Bokuto ve Akaashi ile voleybol oynamamdı.

Saat gece 12 olurken salonda bunun tartışmasını yapmıştık. Aslında ben ciddiye almamış ve kahkaha atarak cevaplar vermiştim. İlk başta Atsumu'da biraz öyleydi ama sonra nasıl olduysa olay ciddileşti ve bir anda yüzüme sadece öylece bakıp odasına çekildi, arkasından da kapıyı kapattı.

Tsumu bazı zamanlar çok inatçı olsa da bazı zamanlar bebek gibi olurdu, onunla herkes anlaşamazdı.

Ama gelip Tsumu'ya "Eğw eğw bebek gibi, hemen üzülebiliyor, egoist" diyenlere de çarpasım gelirdi.

Osamu ayağa kalktı ve mırıldandı, "1 saattir odadan çıkmadı, özür dilemeni ve kendini affettirmeni bekliyor."

"Biliyorum."

Samu odasına giderken ben de ayağa kalktım ve odamıza ilerledim. Kapıyı yavaşça açtım. Atsumu yüzünü duvara dönmüş, üstünü de örtüyle örtmüştü ama uyumadığına emindim.

"Tsumu."

Ses vermeyince yanına ilerledim ve yatağının kenarına oturdum. "Hey, Atsumu."

"Ne var?" sesi oldukça soğuk çıkmıştı, ama bunun için kendisini zorladığını da biliyordum.

"Özür dilerim, seninle de voleybol oynarım. Gerçekten."

"Biz sana ne zaman sorsak hayır diyordun. Ama kaç gündür tanıdığın çocuk isteyince gidip saatlerce onunla voleybol oynadın."

Gülmek istiyordum ama sesinden kırıldığı anlaşılabiliyordu. Bu yüzden gülmemek için kendimi tuttum.

Bir yandan haklıydı. Gerçekten Osamu ile oynarken her seferinde bana teklif etmişlerdi ama her seferinde uğraşamam diyip reddetmiştim. Atsumu her zaman benimle oynamak isterdi, hem de ortaokuldan beri. Ama bir kez bile oynamamıştım.

Şu an düşününce... Gerçekten kafamı sikmek istiyordum.

Üstündeki örtüyü hafifçe çektim ve yüzünü ortaya çıkardım. Kaşları çatık şekilde duvara bakıyordu.

"Sana dondurma alırım."

Cevap vermedi.

"Pasta?"

Yine cevap vermedi.

"Tamam, istediğin şekerlerden de istediğin kadar alırım."

"20 kutu istiyorum."

Dudaklarımı ona sövmemek için ısırdım, "Tamam, 20 kutu."

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin