Bar

2.5K 274 137
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atsanız sevinirim

Neredeyse tüm gün evde yatıp durmuştuk, bıkkın bir nefes vererek ayağa kalktım.

Atsumu diğer koltukta oturmuş oyun oynuyordu.

"Tsumu."

"Hm?"

"Sıkıldım."

"Yani?"

"Bir şey yapalım."

"Ne yapalım?"

"Ben nereden bileyim."

Telefonunu kapatarak bana döndü, "Dışarı çıkmak ister misin?"

Birkaç saniye düşündüm, "Olur."

Ayağa kalktı, "Giyin o zaman."

Kafamı salladım ve odaya giderek altıma mavi bir kot şort, üstüme beyaz body ve beyaz gömlek aldım, gömleğin düğmelerini açık bıraktım.

Benden sonra Atsumu giyindi. Eşofman ve üstüne de bir oversize tişört giymişti.

Hazır olunca ikimiz de birden evden çıktık.

"Nereye gidiyoruz?"

"Caddeye gidelim, oradan sonra bakarız."

"Hmhm."

Elini omuzuma attı ve o şekilde yürümeye devam etti.

~~~~~~~~~~~~~~~

Saat akşam 9'a geliyordu. Elimizde olan alışveriş poşetleri ile mağazadan çıktığım sırada birine çarptım.

"Affedersi-"

Önüme döndüğümde Akaashi ve Bokuto'yu görünce şaşırdım. "Çocuklar?"

"Mao..."

"MAO! ATSUMUU!"

"Selam Bokuto."

"Selam Akaashi."

Hepimiz birbirimizle selamlaşınca yakındaki banka gidip oturduk. "Nereden geliyorsunuz?"

"Bokuto-san ile biraz gezelim demiştik."

"Ha, anladım."

"Mao! Osamu nerede?"

"Onun işi vardı, bugün arkadaşında kalıyor."

"O zaman..." Bokuto bir anda ayağa kalktı, 32 diş gülüyordu.

"BARA GİDELİM Mİ?"

"Olmaz."

"Hayır."

"Evet!"

Akaashi ile aynı anda kafamı Atsumu'ya çevirdim, resmen gözleri parlıyordu. Dirseğim ile onu dürttüm ve fısıldadım, "Ne diyorsun sen? Osamu başımıza bela almamamızı söyledi."

"Amann, evde bile değil o. Hem ne olacak, içeceğiz sadece."

"Sarhoş olursun! Çabuk etkileniyorsun!"

Omuz silkti ve ayağa kalktı, "Siz gelmezseniz tek gideriz, değil mi Bokuto?"

"Evet!"

İç çekerek Akaashi'ye baktım, yapabileceğimiz bir şey yoktu.

"Tamam o zaman..."

Aynı anda ayağa kalktık ve birlikte yürümeye başladık.

~~~~~~~~~~~~~~~

Bokuto ve Atsumu kör kütük sarhoş olmuşlardı. Şaşırmış mıydım? Hayır.

Locaya oturmuş ve sessizce onları izliyordum. Mal mal işler yapıyorlardı.

"HEY, HEY! ATSUMU! UÇAKLARIN UÇABİLDİĞİNİ BİLİYOR MUYDUN?"

Atsumu ağızındaki içeceği tükürdü, şoka girmiş gibiydi. "NE? UÇAKLAR UÇUYOR MU?"

Sabır dilercesine başımı sallarken Bokuto'nun tarafında oturan Akaashi'nin de bana baktığını gördüm. Ben birkaç kadeh içmiştim ama o hiç içmemişti.

Atsumu bir anda bana döndü, yüzüne bir gülümseme yayılırken Akaashi'ye döndü. "Hey, Akaashi! Sen, neden Mao'nun Japonya'ya geldiğini biliyor musun?"

Hayır. Olamaz.

Bir anda ayağa kalktım ve Atsumu'nun ağızını kapamaya çalıştım. "ÇOK İÇTİN! YETER!"

Atsumu benden daha güçlü olduğu için ağızındaki elimi çekti, "Ceza aldı! Çocuğun kafasında gitar kırdığı için geldi!"

Korkuyla Akaashi'ye baktım. Şoka girmiş şekilde Atsumu'ya bakıyordu. Daha sonra gözleri yavaş yavaş bana yükseldi. Ne tepki vereceğini anlayamıyordum.

20 saniye öyle kaldıktan sonra ayağa kalktı, "Tamam... Siz... Çok sarhoşsunuz. Çıkmamız gerek."

"Evet!"

Her ne kadar kalmaya çalışsalar da ben Atsumu'yu, Akaashi'de Bokuto'yu tutarak bardan çıktık.

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin