Merhaba Bayan Akaashi

2.1K 241 41
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Bu aralar uyku sorunları yaşıyorum uyku ilacı falan mı alsam ne yapsam

Yorum da şey edin teşekkürler

Son ders zili çaldığında çantamı toparladım ve sınıftan çıktım. Bahçeye girdiğimde yavaş adımlarla okulun dış kapısına ilerlerken o sevdiğim sesin bana seslenmesiyle durdum.

"Mao!"

Arkamı dönüp bana yaklaşan Keiji'ye baktım. Spor çantası bir omzunda, okul çantası ise elinde bana yaklaşıyordu.

Yanıma geldiğinde ne kadar yorgun gözüktüğünü ve terli olduğunu fark ettim. Kesinlikle dinlenmesi gerekti.

"Eve mi gidiyorsun?"

"Evet."

"Ben seni bırakayım."

"Çok yorgunsun Keiji, evine gidip dinlen. Eve varınca sana mesaj atarım olur mu?"

İç çekerek etrafına baktı, düşünüyor gibiydi. "Ara sokaklara asla girmiyorsun. Caddeden gideceksin. Bir şey olursa hemen bana yazacaksın, Atsumulara da yazabilirsin. Anladın mı?"

Başımı hızlıca salladım, "Merak etme!"

Bileğimi tuttu ve hafifçe okşadı, "Görüşürüz o zaman..."

"Görüşürüz, dinlenmeyi unutma. Duştan çıkınca saçını da kurula."

~~~~~~~~~~~~~~~

Keiji'ye dediğim gibi ana caddelerden yürüyerek eve gelmiştim. Ama 40 dakika geçmesine rağmen Atsumular hâlâ gelmemişti.

Telefonumu elime alıp Atsumu'yu aradım. Bir süre telefonu açmayınca tam kapatacağım sırada açtı.

"Alo? Mao?"

Hızlı nefesler alıp veriyordu, hâlâ antrenman mı yapıyorlardı?"

"Neredesin?"

"Antrenman. Bir sorun mu var?"

"Hayır, gelmediğiniz için meraklanmıştım."

"Güzelim bugün gelebiliriz. Sen bizi çok bekleme."

"Peki..."

Arkadan koçun bağırma sesi geldi.

"Kapatıyorum, görüşürüz."

"Görüşü-" daha cümlemi bitirmeden telefon kapanmıştı. İç çekerek telefonu masaya bıraktım.

~~~~~~~~~~~~~~~

Saat akşam 9 oluyordu. Atsumular hâlâ gelmemişti ve evde çok sıkılıyordum. Aklıma gelen bir düşünceyle hemen Keiji'yi aradım. İlk çalışta açtı.

"Mao?"

"Size gelebilir miyim?"

"Ne?"

"Senin evine gelebilir miyim?"

"Kalmak için mi?"

"Yani, o da olur fark etmez."

Birkaç saniye sessizlik oldu, "Konumu atıyorum bir tanem. Gelirken okul eşyalarını da almayı unutma."

"Tamam!"

~~~~~~~~~~~~~~~

35-40 dakikada Keiji'nin evinin önüne gelmiştim. Bana attığı adrese bakıp evin doğru ev olup olmadığını kontrol ettikten sonra zile bastım ve beklemeye başladım.

Kapıyı bir kadın açınca bunun Keiji'nin annesi olduğu düşündüm, eğilerek selam verdim. "Merhaba Akaashi Hanım."

Doğrulduğumda kadın bana bakıyordu, acaba Keiji geleceğimi söylememiş miydi?

Odaların birinden kapı çarpma sesi geldi ve Keiji resmen uçarak kapının önüne geldi. "Hoşgeldin!"

Bir anlığına yanlış eve geldiğimi sanıp korkmuştum. Rahat bir nefes verdim. "Hoşbulduk."

Keiji kadına döndü, "Anne bu Mao, sevgilim."

Annesi Keiji'ye baktı ve bu sefer gülümseyerek bana döndü. "Canım öyle desene ya! Ben de bu kim diyorum!"

Kapıyı iyice açarak kenara çekildi, "Gir içeri kızım."

İçeri girip ayakkabılarımı çıkardım, Keiji elimdeki çantaları eline aldı ve yürümeye başladı. Peşinden gitmem gerektiğini düşünüp ben de hızlıca peşinden ilerledim.

Beyaz bir kapıyı açıp içeri girdi, içeri girince buranın onun odası olduğunu fark ettim.

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin