Kurtarılmak

2.4K 271 244
                                    

BEĞENİN LÜTFEN 🔪

ÖNCEKİ BÖLÜME TEPKİLERİNİZ O KADAR KOMİKTİ Kİ YENİ BÖLÜM YAZMADAN EDEMEDİM

YORUM DA ATIN LAN O KADAR ART ARDA BÖLÜM YAZIYORUM

Ensemde hissettiğim soğukluk keskin bir şeydi. Sanırım bıçak veya o tarz bir şeydi.

Hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyordum. Korktuğum doğruydu, herkes korkardı ama şu an korkudan ağlayabileceğim bir zamanda değildim.

Cesaretli olmam lazımdı. Zayıf durursam yapmak istediği şeyi daha kolay yapmaya çalışırdı.

"Siktir git." ayağımı havaya kaldırdım ve hızlıca geriye doğru tekme attım. İstediğim şey bacak arasına tekme atmaktı.

Tam oraya denk gelemememişti ama yine de birkaç saniyeliğine de olsa beni bırakmıştı.

Hemen buraya girdiğim caddeye doğru koşmaya başladığımda kolumu tuttu ve sertçe beni geri çekerek boynuma bıçağı tekrardan dayadı.

Her ne kadar cadde tam karşımızda olsa da çok yakın değildik ve girdiğim sokak da genelde kimsenin girmedi bir sokaktı.

Hani olurdu ya, cadde aralarında girişi dar olan sokaklar. İçeride neler olup bittiğini bile bilmediğiniz, bir kez bile dönüp bakmadığınız sokaklar.

Ben ve aptal kafam buraya hangi kafayla girmiştik gerçekten bilmiyordum.

"Kaçmaya çalıştın demek ha?"

Bağırmak için ağzımı açtığımda bıçağı boynuma biraz bastırdı. Acıyordu.

"Bağırırsan anında kafan kopar. Anlıyor musun?"

Dudaklarımı ısırarak ağzımı geri kapadım. Bir şeyler yapmalıydım.

Tam sağa sola sallanacağım ve kollarından kurtulmaya çalışacağım sırada caddenin olduğu taraftan, yani önümüzden tanıdık bir ses duyuldu. "Mao?"

Akaashi tam karşımızda bize bakıyordu. Korku dolu gözlerim gözleriyle buluştuğunda sadece birkaç saniye bana bakıp adama döndü.

Onun gözünde korkudan eser yoktu, daha çok öfkeden deliye dönmüş birine benziyordu. Hatta benzemiyordu, öyleydi. Eğer şu an adam da bıçak falan olmasa ve beni rehin almasa adamı öldürmeye çalışacağına adım kadar emindim.

Boynunu hafifçe yana eğdi, hâlâ adama bakıyordu. "Sen kimsin lan?"

Sakin konuşmuştu ama sesindeki öfke bariz bir şekilde belliydi.

Arkamdaki adamın güldüğünü duydum, yüzüme yaklaştı ve konuştu. "Sevgilin mi yoksa? Baksana, onunla ilişkiye girdin mi?"

Dediğini şeylerin şokunu yaşarken adam Akaashi'ye döndü, "Hadi ya... İlkini ben almak istiyordum. Neyse... Belki böyle daha zevki olur."

Adamın ağzımı kapadığı elini sinirle ısırdım, adam inleyerek elini geri çekti. Boynuma dayadığı bıçaktan dolayı kurtulamazdım ama o kadar sinirlenmiştim ki bir şey yapmak istemiştim.

Omuz üstünden adama bakmaya çalıştım. O an kim olduğunu hatırladım. Günler önce Akaashiler ile buluşmaya yetişmeye çalışırken sokakta çarptığım adamdı.

"Orospu çocuğu! Demek sendin!"

Adamın ısırdığım eli belime sarıldı, "Neden öyle dedin ki güzelim... Ne güzel eğlenecektik..."

İğrenerek gözlerimi Akaashi'ye çevirdim. Her ne kadar öfkeli dursa da bir şey yapmıyordu. Neden bir şey yapmıyordu?

Gözleri gözlerim ile buluştuğu an arkamıza doğru baktı, bir şeyi işaret etmeye çalışır gibiydi. Anlamayarak kaşlarımı çattığımda bir anda adamın bana dokunan iki eli de geri çekildi.

Şok içinde öne atıldığımda hemen kafamı çevirip arkama baktım.

Atsumu ve Osamu...

İkisinin de sinirden tüm damarları şişmişti, patlayacak gibi duruyorlardı. Aynı zamanda her taraflarından terler damlıyordu.

Akaashi x Reader (Haikyuu x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin