5.

3.7K 44 1
                                    


"Když mi bylo 5 odletěli jsme s rodiči a tetou na dovolenou, moc si toho nepamatuju, vlastně ani rodiče si nepamatuju , jen tetu že ..nás poslali pryč, nebo spis prodali, nikdy jsem neviděla dál než za plot toho domu, nevěděla jsem kde jsem, ale mluvilo se tam rusky. Mou tetu často vodili ode mě a ona říkala že neche, pak se vrace celá zbyta a ....."
Měla slzy v očích
"takhle to trvalo 3 roky, uklizeli jseme v tom domě, byly v kuchyni a drhli podlahy, byl tam moc zlý muž, který vždycky přišel a mou tetu chitil za vlasy zvedl z podlahy, pak ji začal sundávat oblečeni....uprostred kuchyně, uprosted chodby,  bylo mu to jedno, začal ji svlékat držel ji pod krkem pak ji.... ostatní se na to koukali, někteří neradi, někteří až moc rádi. 
Pomalu se začal koukat i na mě když jsem byla starší a říkal mi...jednou si vezmi i tebe.
Pak umřel, a přišel jeho syn, kterému bylo asi jako vám Pane a všechno se to jen zhoršilo, všechny ženy nad 30 nechal odvést z domu i s mou tetou, služebnictvo měl pro zábavu,
Některé dívky znásilňoval všem na očích a nutil se všechny aby se na to koukali, stejně jako jeho otec, nektere....nektere jen surově mlátil ale nespal s nimi, .......ja jsem byla jedna z nich, bylo to pro něj mnohem lepší než sex."
Odmlčela se.
Jednoho dne vznikla v domě panika, Pán utekl a některé ze služebných odvezli v dodávce."

Vím naprosto přesně o kom mluví, ruský mafián s kterým jsem párkrát měl tu čest, i když z jeho synme už ne, vim ze jeje uz nakodou chvili mrtvej.
Ale to už je tak dva roky, kde byl mezi tím?
"Co bylo pak?"
"Pak jsem dělala služebnou, ale naštěstí jsem byla v kuchyni kam Pán domu moc nechodil...."
Rozbrečela se, nemělo by to sembou nic udělat, ale uznávám že mě opravdu hnulo žaludkemr

Pár dívek postupne začali dovážet, ale pamatuji si jen tmu, nic víc, cestu v strašné zimě, pak už jsem se vzbudila v kleci a slyšela češtinu a došlo mi že jsem ...doma.."

Koukala na mě tak úchvatná.

Jsem sice tak trochu sadista, no dobré ne tak trochu, ale mlátit holky do krke jen tak pro pobavení. To není můj styl.
"Dovree maličká, pojď, v noci si měla špatný sen, musíš být úplně propocená, takže tě okoupeme." Cítím sem k ní potřebu ohranimovat, byla o hlavu menší a tak mladá.

Když jsme přišli do koupelny opět jsem dal napustit vanu, přiznávám že nevím jestli byla spocena nebo ne, já jsem vždy ze zlých snu.... jen jsem si ji zase chtěl svléknout a položit do vany.
Stala opetpred vanou, zvedla ruce a já ji sundal mi trycko a odhodil ho daleko. I já si tentokrát sundal trycko, koukala na mě s údivem, skoro každý den cvičím tak uznávám že to na me jde docela vidět.
Chytil jsem ji za ruce a dal jí je domů protože si schovávala své prsa, sklonil jsem se k jejímu uchu. 

"Do vany."
Je tak sladká, tak nevina, tak poslušná a já z ní mám už od rána napruzenyho ptáka a to ještě ještě nebyla nahá ve vode...jen moje.
Opět jsem si k ní klekl začal ji umývat.
"Když budeš hodná holčička budu tě takhle koupat za odmění, líbí se ti to?"
"Ano Pane "řekla šťastně.
Začala na mě zívat, štěňátko je moc vyčerpané musí se dospat. Umyl jsem jí ruce, ramena....jeji prsa u čehož se opět červenala, pak jsem svýma rukama sjel i níže, měl jsem velkém pokušení jí říct ad roztáhne nožičky, že ji přeci musím umit všude ,ale byla opravdu vyplašená tak jsem si řekl že na to půjdu pomalu.
Sjel jsem na její pipinku a ona mě chytila z ruku.
"Rikal jsem ti že se mě nesmíš bez dovolení dotytak maličká, neboj se" pustila mě, zakryla si své krásné prsa a sklonila hlavu.
"Už se tě tady někdy někdo dotýkal?" Zeptal jsem se a projel jsem rukou ze zhora dolů a zase zpět.
"Zakývala hlavou ze strany na stranu."
Hmmm ta myšlenka toho že jsem první se mi moc líbí, bude opravdu jen moje štěňátko.
Vytáhl jsem ruku s kamenym ptákem v kalhotách, postavil se a natáhl se pro ručník, očividně si toho musela všimnout orotoze se zakoukala na můj rozkrok.
"Copak něco tě zaujalo?" Zeptal jsem se ironicky.
Natáhl jsem jí ručník a zabalil do něj jakmile se postavila, jenže v ten moment mi zakolísala a chtěla upadnou, chytil jsem ji a opět nesl na rukách. 
Ta holka celá hoří, čehož jsem si samozdrejme v té horké vaně nevsiml....

ONA

Slyším zase hlasy, když ohlédnu stojí nademnou ten doktor ze včerejška.
"Má vysokou teplotu.Ta rána na noze se jí zanítila nemá moc dobrý imunitní sistem, čemuž se ale nedovím."
"Včera to ještě nemela..." rekl jsem.
"Ne včera jsem si toho pouze nevšimli"
"Dám ti pro ni nake antibiotika a tu ránu jí ošetřím. Tak co s ní budeš dělat hm?"
"Nechám si ji, už jsem dlouho bez subinky..."
Primouzil na mě oči.
"Jak myslíš Tobajasi, tvoje volba..." odmlcelse." ...je moc pěkná ne že ne."
"Je to panna "řekl jsem
"I po.noci s tebou?" Zasmál se.
"Ano i po noci semnou, vždyť okamžitě odpadla, je dobyta a...'"
"Neříkej mi že ti vadí že je moc mladá, kolik jí je 15-16? Tak je o polovinu nladsi než ty no a co?
Já bych do toho šel hned."
"S takhle rozbytpu jo?"
Slyšela jsem jak odcházejí.
Pán mě pravidelně budil na léky, ale vždy jsem po nich zase hned usla, pak mě přinutil něco málo sníst ale já byla strašně moc vyčerpaná, tak moc vyčerpaná.

ON

Spí už dva dny v kuse, běhám tady kolem.ni jako manžel po 20 letech, mezitím pracuju a pak jí vařím. Ikdyz ona stejně nic nesní, ještě aby mi zhubla...
Dnes už ji konečně klesla horečka, antibiotika zabrala a rána vypadá lépe.
Je 8 hodin večer. Měl bych ji vzbudit.
Zítra musím do práce, nemůžu ji tady nechat a nemůžu si ji vzít sebou. Přemýšlím při kráčení po schodech nahoru s talířem v ruce.
Když otevřu dveře sedí na opřená o čelo postele.
"Dobrý den Pane"
"Ahoj štěňátko, vyspinkaná, jak ti je?"
Zeptal jsem se, položil jídle na noční stolek a ruku jí dal na čelo.
"Lépe Pane, děkuji vám za jídlo, stě moc laskav."
Rekla a vzala si palačinky.
"Až ti bude lépe budeš vařit ty." Usmál jsem se na ni. 
"Pro dnešek už mám odpracovanelehnu si a pustím naky film....."
"Jistě pane, půjdu dolů nebudu vás tady rušit." Skočila mi do řeči.
"Tak za prvé, neskákej mi do řeči, je to od subiny veliká nevychovanost a za druhé, řekl jsem neco takového? Ne, takže si lehni nehodlám tě zmova křísit."
Vzal jsem ovladač a přemýšlel co si pustím, miluji horory, hmmmm posedlá démonem? To zní slibně. Mačkám tlačítko play Když film začíná beru si své pizamo, svlékám se a nandávám si pizamove kalhoty, v momentu kdy si přetahují trycku přes krk si všimnu že mě mé Stenatko pozoruje. Usměju se ně ni.
"Copak je malicka?"zeptam se jí stouravje.
"Nic Pane, omlouvám se......." 
Rekne nakonec. A začervená se.
"Líbím se ti?" Zeptám se jí zbytečně s úsměvem na rtech.
Přikývne.
No nic, lehám si do velké postele a prikriju se peřinou.
O
......................
Asi v polovině filmu se na ni kouknu a zjistím že je o pěkných pár centumetru blíž ke mě a vypadá pěkně vylekaně.
Dobře uznávám že horor asi nebyl nejlepší výběr filmů.
Vypínám to a přísunu se k ní.
"Pojď ke mě." Reknu a pritahmu si ji na svou hruď.
"Byl to jen film maličká, není se čeho bát."
Má tam hebké vlasy, zabořila hlavu do mých prsou a já jí hladil.
"Nemusíš se přeci bát když si semnou"
Koukne se na mě těma oddanýma věrnýma očkala a ja ji prostě musel políbit.

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat