Trailer .💖❤

1.5K 33 8
                                    

Ahojky, vzhledem k tomu ze jsem vás teď dlouho zanedbavala, rozhodla jsem se vám tu hodit aspoň mensi upoutavku na budoucí kapito..lu..ly...uvidíme:D
Nebojte během týdne bude nová. Jen jsem teď měla moc práce, rozhodně nemám v plánu přestat psát❤❤❤
                      ❤💖❤

Když vejdeme do hotelového pokoje zavírá za mnou dveře.
Většinou si hned za dveřmi začne sundavat své sako které má dnes v tmavě modré barvě...ale nic..
Ja ač nerada, raději se zastavím na chodbě a dávám mu možnost mě předejít.
Zlobí se? Zamracim se sama na sebe.
Dojde k oknu hotelového pokoje a na pár sekund se zahledi z okna ven.
Následně se však otočí a začne si sundavat svůj pásek ze kterého  výsouva pouzdro i ze zbraní a pásek zahodi na postel.
Věděla jsem že ji u sebe má...koutkem oka jsem to zahlédla již při cestě.
Vynda z ní skoro celý zásobník a vše polozi na stolek vedle okna.
Jeho hrudník se zhluboka zvedne a ty modré oči se na mě zahledi tím typicky nečitelnym výrazem.
Par vteřin přemýšlím co dělat. Jen na mě kouká a své dlaně zasune do kapes od kalhot.
Když v tom udělá krok mým směrem a ja dříve než stihne cokoli říct nebo snad prijt blíže ke mě rozběhnu se k němu a těsně před ním pokládám na zem.
"Muj Pane" zašeptam s pohledem upřesním k zemi.
Znovu se ostře nadechne, jakoby přemýšlel co má dělat.
Další krok ke mě a špičky jeho bot jsou vedle mých dlani.
"Myslíš že je to pro mě jednoduché? ..." odmlči se..
"Proč mi to děláš...

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat