12.

3.1K 35 0
                                    

12.
Začínám cítit kapku alkoholu co mi proudí v žilách, opírám se o gauč a chvíli ji jen tak pozoruji. Jak tam stojí neví co sama se sebou. Čeká co jí řeknu, ale já já se jen v hloubce duše usmívám. Takhle jsem se už dlouho nebavil. Sahám po vínu napiji se a vstávám.
"Ty seš miy, ale nádherná holčička." Podotknu když jdu jejím směrem.
"Děkuji vám Pane."

ONA:
Když jde ke mě dívám se do země. Jsem z něho stále nervózní. Kort když je u mě.
Zastaví se predemnou a já se podívám nahoru. Je tak hrozně noc vysoký. Jak může být někdo takhle veliký a já tak malinká?
To nechápu.
Pohladí mě po mých vlasech a sjede k oušku přes, které mi přejede. Já lehce zástenám a klekám si před něj na zem.
K jeho nohám.
Slyšela jsem že chtěl něco říct. Ale zazvonil zvonek u dveří. Chvíli stál jakoby nevěděl co dělat. Ale pak jde otevřít.
Já zůstala klečet na zemi a doufala že je to jen jídlo.
V tom Pán přichází s taškou v ruce ke mě.
"Pojď, "
Řekne mi.
Vstávám a jdu za ním. Jídlo dává z černých krabiček na talíře a mou poříčí stesku s bramborami krájí.
Doleva si víno které mezitím vypil a sklenku i s taliřema pokládá na velký jídelní stůl.
"Děkuji Pane."
Nic neříká, pouze mě pororuje.
Když se tak na to jídlo dívám zjišťuji že hlad ani nemám. Ne že by to nevypadalo úchvatné to samozdrejme vypadá, ale já prostě hlad nemam., Takže se v jídle spíš spárů než že bych ho jedla.
"Nechutná nám?" Zeptá se po chvíli
"Jen....jsem asi nervózní Pane."
"Z ceho.?" Zeptá se mě i když je mu příčina naprosto jasná.
Podívám se na něj a ndechnu se.uz už jsem chtěla něco říct, ale nakonec pusu raději zavřu a pokivam hlavou.
"Musíš něco snist.jeste by jsi mi zhubla a to nechceme." Zasměje se pyšně.

ON: když mám svůj talíř przazdny ten její vypadá jako by se ho nikdo ani nedotkl. Snědla možná dvě sousta.
"Fajn jak chces.",
Svůj talíř odnáším ke dřezu a vracím se za ní. Beru si žídly naproti ji a staví ji do rohu stolu...tudis vedle ní.
Beru jí talíř i s vydlickou a sedám si.
"Hmm vždyť je to stejně dobré jako to mé."
Napichují maso i s bramborem.
"AAA ham." Říkám když vidlička míří k jejím ústům jako letadlo.
Otevírá mi pusu a polika.
"Uděláme dohodu. Jednu ty a jednu já." Usmívá se na mě.
Sice to pár minut trvalo ale narval sem do ni menci půlku.
"Bylo to tak hrozné? "
"Ne můj pane."
"Tak copak ti je?"
"Necítím se dobře."
Trošku lítostivě se na ni podívám a pohladím ji po tváři.
Jen doufám že to na mě nehraje. Ale ne to bych poznal. Normálně taková není. Nebo že by se jí nelíbilo to oblečení? Sám nevim...ale mě se líbí moc. Ptáka mám tvrdého celou dobu.
"Dobře tak víš co? Hezky tě svlékneme, damez si sprchu a uložíme ještě do postele ano?"
"Ano pane."
Řekne a vstane.
Když stojím vedle ní je zase tak malinká.
Bez toho abych cokoli řekl ji chytám za stehna a vysazují na sebe obkročmo.
Trošku vyjekne a nechápavě se na mě podívá.
"Drž se."
Poslechne mě a chytá mě kolem krku. Svou hlavu záboří do mého ramene a zhluboka dýchá.
V koupelně vidím náš odraz v zrcadle. Ten její dokonalej zadeček ve svých rukou. Chtěl bych ji takhle mít u sebe pořád. Pouštím jí nohy na zem a ona se pomalu sesunuje z mého těla dolů.
Opět je o hlavu a půl menči...a tak rozkošná. Její růžová sukinka se jí povytáhla výše. Podvazky pod ní jdou krásně vidět a pomalu ale jistě ji začínají lest bradavky ven.
"Zvedni ruce." Řeknu a svelkam ji tryčko. Následně jí rozepínám i podprsenku a odhazují oboje na komodu.
V tom se ke mě přitiskne. Stále je tak stydlivá.
Palcema zajíždím za okraj sukně a pomalu jí ji stahují dolů až do okamžiku kdy spadne.
Vím. Vím že bych neměl. Ale tak zkurvené mě vzrušuje.
Tobajasi co to delas???
Když ji vidím v odrazu zrcadla jak tam sztoji jen v podvazkách a kalhotkachz mám sto chutí si jí vyfotit.
Plácnu ji po zadku. A rozepínání i podvazkový pás. Vše najednou i s silonkama a kalhotkama táhnu pomalu dolů. Kdzyz jsem pod jejím zadečkem chytám ji za ruce a vysazují na výši komodu tak abych se k ní nemusel sklánět. Všechen zbytek oblečení jí svelkam a nohy roztahují tak abych je měl kolem pasu.
"Přestaň se stydět." Řeknu jí a sám si začnu svekat košily a také ji položím vedle ní.
"Sté krásný." Špitne.
Usměju se na ni. "Líbím?"
Kývne hlavou a jednu ruku mi pokládá na hruď.
Obejme mě a začne něco šeptat..
"Děkuji vám." Když se na mě podívá vypadá docela nervózně. Přestávám se v ní vyznat .. kecám nikdy jsem se v ní nevyznal a to je i důvod proč sedí u mě v koupelně na komodě a muzze mě obejmout.
"Pamatuješ co jsme si říkali o tom dotýkání?"
"Pamatuji Pane, ale vidím, že jste moc vzrušený." Podotkne a přejede svou rukou přes můj dost naply rozkrok.
Bože fakt...ne ze Ne.
Začne mi rozepínat kalhoty a políbí mě na břiše.
Pomalu, ale jistě začíná přejíždět po mém ptákovy. Stačí mi málo na to abych z ní byl úplně v koncích. Beru ji za stehna a pokládám na zem. Mezím dolů spadly i mé kalhoty s boxerkama a ona sjíždí za nima. Kleká si na zem a olizne mi špičku žaludu.

ONA:
Když ho oliznu vyjde mu z úst tichý sten. Chyta se komody a zaklani hlavu. Líbí se mi když je on spokojený. Tentokrát ho oliznu od kořene až po okraj a pak ho pomalinku beru do úst. Jeho sten už není tichý ale dost hlasitý.
Staví mě na nohy a následně si mě opět bere kolem pasu. V jeho obětí si připadám jako malá opička. Která je na něm plně závislá .
Líbá mě..., napřed ústa pak krk a rychle sembou jde do sprchy kde ucitim studene kachličky na svých zádech.
"Aaaaa to studí" vypísknu.
Pokládá mě na zem a já automaticky sjíždíme na kolena k jeho peru. Chvíli přemýšlím že bych si ho vzala do pusy celého ale je příliš velký. Asi bych ...no. když v tom on na mé obavy nedává zřetel a celého mi ho vrazí až do krku až se začnu dusit.
Na svých zádech cítím teplý proud vody a na svých vlasech jeho dlaně. Pomalu mi zajíždějí do mých už tak zakuckaných vlasů a tahají mě. Opět beru jeho špičku péra do úst a tentokrát po ní párkrát přejedu jazýčkem a pak si ho beru do pusy celeho..tedy skoro.
Je vidět...a hlavně slyšet jak moc se mu to líbí. Chvíli mi tiskne hlavu k sobě a chvíli mě tahá za vlasy tak silně až to bolí. Své pohyby začínám opakovat a dostávám se dál a dál.
Až mě najednou chytá prudce za vlasy a odtrhává mě od něj. Pero si bere do ruky a celý obličej mi postříká. Vše však během pár vteřin smyje horká voda. Dlaněmi si utřu své oči abych se na něj mohla podívat.
Na mého uspokojeneho Pána. Stojí nademniu jako búh. Mokré vlasy má na čele a jeho svalnaté ruce se lesknou kapičkami vody. Usmívá se jakoby vyhrál loterii.
"Tak a teď tě umijeme."

ON:
Když vycházím ven ze sprchy beru dva ručníky. Jeden pro sebe a druhý pro ni. Do toho větčiho ji celou zabalím. Je jí snad až pod kolena. Druhý si kolem sebe obmotám já.
Pozoruji ji.jak je malinká. Nevím proč, ale pokaždé mě to překvapí.
A teď nevím zda se zlobit na ni nebo na sebe.
Todle by si totiš dovolovat neměla, měla by dělat to co já chci když jí to řeknu a ne když si myslí že to chci.
Ale je tak strasne...nevina.
Neměl bych být rád že se mě sama os sebe snaží potěšit? A k tomu opravdu dobře ví jak na to.
Fajn a dost.
"Do postele."
Jdu pomalu za ní po chodbě když uslyším jak mi zvoní telefon. Co zas? Těšil jsem se dnes na odpočinek a ne todleto.
Když docházíme do ložnice zastaví se před postelí jakoby nevěděla co dělat.
Stavím se za ní a sundávám jí její ručník omotaný kolem těla a dávám jí ho na vlasy které několikrát lehce protřepu.
"Lehni si." Pošeptam jí do ouška.
Poslechne mě a schová se pod peřinu.
"Tady máš prášek." Říkám a podávám jí prášky na uklidnění.
"Proč?" Zeptá se zmateně.
Ja se na ni však pouze zamracim a svou dlaň s práškem dám blíže k ní.

Půlku spolkne a zapije ji vodou.
"Tak je hodná holka."
Já obcházím postel, z komody si beru župan a lehám si vedle ní na postel.
Ani se mi nechce myslet na to kolik prace mam, ale nakonec si beru notebook a a vrhnu se na to.
Po nake chvili si všímám zez se opět přiblížila o pěkný kus ke mě. A že mám velkou postel.
Jsem rád, že ve mě neztratila duvěru to je teď hlavní.

Když se znova kouknu na hodiny je 22.53. super tak přesně tenhle pocit straty času opravdu miluju. Mam pocit jako bych nic neudělal a přitom je několik hodin v haji. Uznávám, že jsem dost unaven. Ona stale spi... stále stejně tvrdě.
Takže já bych se mohl zajet do klubu...
..

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat