10.

3.2K 37 0
                                    


Injekce pěkně bolela.
Sedím na gauči zatímco Pán s tím doktorem šli do kuchyně.

ON:
"Tak co stále panna?" Ptá se daniel s úsměvem na rtech.
"Samozřejmě...koukni jak je zřízena bože, celý týden jsem byl v práci, vyhonil si ho před spaním a šel spat....."
"No tak už vypadá líp." Řekne a neodpustí si výstižný výraz v obličeji.
"Navíc nikdy jsem si nevšiml že by ti naká ta modřina vadila..."
"Jo díky ti za tvé skonstatovani."
"no fajn přijdu pozítří." Řekne  a odchází ke dveřím.
...........................
ONA:
Pán mě vzal nahoru do postele a zapnul televizi.
Koukám na něj jak tam sedí opeřený o čelo postele...krasny, fousatý, dokonalý, stará se o mě jako ještě nikdy nikdo jako o princeznu. Nic neřeknu a 
obkročmo se na něj posadim.
"Co to děláš subi?" Zamračí se
"Chci vám říct jak moc sem vám vděčná že sté si mě vzal pane."
Smutně se na mě podívá.
"Zítra musím odjet pryč, vrátím se pozítří." Kouká se mi do očí a přijde mi jako by měl odjet na celou věčnost.
"Dobře Pane."
"Zůstaneš tady, budeš mít hlídání, však to znas." usměje se.
Neprotestiji, jak taky. Nic by to nezměnilo.
Lehám si vedle něj a oba usínáme vyčerpáním.

...................
Následující den utekl rychle, na snídani jsem  dostala vajíčka. Když jsem vstala Pán už byl pryč. 
Na oběd mi ta "chůva" obědnala pizzu a večer jsem vyfasovala činů. Celý den 
pršelo já se doma ukousávala nudou. Prostě hrůza, večer jsem si pustila film, ale přišla jsem na to že to nenbyl dobrej nápad tak jsem šla dolů za "chůvou"
"Jaktoze nespíš?" Zeptal se.
"Nemůžu spát" oznámila jsem a nalila si sklenku mléka.
Když jsem stála v kuchyni zadívala jsem se z okna. Venku už začíná být zima a světlo není tak dlouho do večera jako bývalo.
A já se v pokoji sama bála.

Posadila jsem se vedle něj na gauč. Nechtěla jsem být sama.
Mleko.jsem vypila. On se odebral pro něco neznámého do kucyne, tak jsem si řekla že bych si na chvíli položila tady.
Vzala jsem si svůj oblíbený velký chunaty polštář, objala ho a natáhla se. I tak bylo na gauči spousty a spousty místa.

Když jsem otevřela oči znova ležela jsem v posteli. Sama a potmě. Venku pršelo jako pod vodopádem a do stěn domu se opíral velký vítr.
Rozsvítila jsem si lampičku ale ani to nepomohlo.
Když jsem se vydala na chodbu bylo zhasnuto. Dole nikdo nebyl ale uslyšela jsem nake zvuky z vedlejšího pokoje... Rozestavěného pokoje. Pokud vím je tam jen postel nic víc. Když jsem nahlédla polootevřenými dveřmi ze kterých vycházelo světlo zahlédla jsem svou ..chuvu.
Seděl na posteli nedaleko. Kalhoty měl rozepnuté a v ruce si držel svého, no svého ptáka. Trošku jsem se polekala, todle jsem určitě vidět neměla. Ale v tom si všimnu že to na co se dívá na svém notebooku, není to co bych čekala. Nepřekvapilo by mě skupinový sex s jakou zmlácenou holkou. Nebo normální sex s holkou, ale na obrazovce byli dva muži. Zprudka jsem se nedechla a uznala že bude lepší když se odkulhám zplátky do Pánovy ložnice.

ON:
KXdyž vjíždíme do garáže je kolem poledne.
Sice jsem se nechal informovat o tom jak to vypadá s mou holčičkou, ale moc mě to neuklidňovalo. Nesmírně jsem se na ni těšil.
V kuchyni zdravím Stiva.
"Ahoj"
Dobrý den Pane"
"Už jedla?" Zeptám se a začnu se rozhlížet kde je.
"Ona ještě spí."
Zastavím se.
"Aha." Podotknu a Sednu si na čelo gauče.
Sako pokládám vedle sebe a rukávy bílé košile si vyhrnul.
podívám se na hodinky
"No za chvíli by měli přijít dělníci dodělat pracovnu. Jdu do sprchy můžeš jít."
Řeknu a odcházím.
"Už ode mne tedy nic nepotrebujete.?
"Přines mi věci z auta nahoru do ložnice a uvař mi kafe."
Do ložnice jen nakouknu. Ještě sladce spinká. Moje holčička, to bude ještě koukat jake mam překvapení.
Jdu tedy chodbou dál a rozepínání si košili.
Když dojdu do koupelny pustím horkou sprchu. Své hodinky a telefon si pokládám na komodu a stoupam pod horkou sprchu.
Rychle ze sebe spláchnu všechnu špínu a jen v šedých teplákových kraťasech kráčím do pokoje kde vidím Stivna s taškou a kávou.
Kávu si beru z jeho ruky a nasměruje ho vedle postele kde pokládá tašku.
I s kávou v ruce chvíli stojím nad postelí a pozorují ji.
Když po 3 usrkávám přistihuji se při nemravných myšlenkách.
Ale v ten okamžik to malé štěňátko otevírá očka.
"Pane."
"Ahoj "sedám si a pohladil ji po stehně.
"Jakpak se spinkalo?" 
"Hezky a krásně se mi vstava"
říká s úsměvem na rtech.
"Nečekala jsem že budete tak brzy doma."
Znovu se napiji kávy a hrnek pokládám na komoru za postelí.
"Takže ty mě tady ještě nechceš jo?." Zeptám se pobaveně.
"Ne to ne Pane!" Vykřikne a vrhne se mi kolem krku jako dítě.
Musel jsem se zasmat tak jak ji mám čím dál raději.
Už opravdu dlouho jsem neměl někoho...komu bych todle dovolil. Na jednu stranu myšlenka toho, že se mi dostala na tolik pod kůži aby mě mohla sama od sebe objímat, bez dovolení a mě to vlastně těšilo, ta myšlenka mě děsí. Na druhou stranu se mi opravdu
 líbí. Nemůžu přeci pořád jen pracovat a spát s holkama z klubu. Ona je lepší. Hezkci. Oddanější a není semnou jen proto, že sem všude kolem známý bohatý a hezký. Dobré je sembou protože sem ji chtěl prodat. Coz neni o moc lepší
Ale teď. Teď cítím z její strany opravdovou oddanost a lásku. A ta oddanost se mi moc líbí.
Buďme upřímní kdych jí neměl rád a něco mě na ni tak nezaujalo tak bych ji bezkopromisne ojel už první noc a nepatlal se tady s ní tak dlouho.
Je strašný nemehlo.
"Mám novinku."
"Jakou pane?
"Budeme se stěhovat."
Kouká name vyjeveně.
"Kaaam?
"Do většího domů.
"Vám tendle dům připadá malý?
"Do nabídky šel dům který se mi vždy moc líbil takže...jsem ho koupil." Oznámil.
"Koupil? Už?"
"Ano, budeš tam mít svůj pokojíček a koupelnu. Vlastně tam jsou 4 velké ložnicemi kuchy, obývák, herna, pracovna, knihovna....obrovska zahrada na kterou nikdo neuvidí a bazén."
"Říkáte to jakoby to nic nebylo Pane."
"Věděl jsem že tady nezůstanou napořád, bylo to jen přechodné, ale uznávám, že jsem takhle rychlé stěhování nečekal."
"A kdy tedy Pane?"
"Nejbližších pár dní."
Nechám si přestavět ložnici. Tvůj pokoj a pracovnu. Budeš tam miti šatnu.
"Takže já už nebudu spinkat s vami??" Zeptá se sklamane. 
"Ale ano. Všechno uvidíš maličká. Dneska to zařídím. Jen se to vymaluje a postaví nabytek...otazka 3 dnů." usmeju se na ni.
"Dobře." 
"Neboj miláčku. Daddy tě nenechá samotnou." Řeknu a polibim jí do vlasů.
"Což mi pripominaaaa že že že že bychom měli jít nakupovat. Tedy pokud budeš hodná holka. Budeš jen u mě s nikým jiným nebudeš mluvit."
Její očka se rozzáří.
"Chcete mě vzít nakupovat?"
"Ano, nemůžeš pořád chodit v mém obleceni."podotknu suše.
"E mě se vaše oblečení líbí. Je pohodlné."
"To je sice možné, ale o své trenýrky se dělit nehodlám. "Řeknu a zadívám se jí do očí.
"tak co noha ukaž mi ji."  dávám pryč zbytek peřiny abych se podoval ale moc se mi  to nelíbilo
"No nic moc tedy."
"Aauuuau."
Zasyčí když se rány dotknu.
"Co jsi dělala když jsem tady nebyl?"
"Byla to sice asi..chvile ale mě to přišlo jako nekonečně dlouhá chvíli. Moc sem se nudila. Koukala jsem na filmy a tak. Večer jsem sice nemohla spát ale..." Zarazí se i když vím že chce něco říct.
"Ale co?" Zeptám se
"Nic pane."
"Stalo se něco? "
"Ne."
"Nelži mi."
"Vždyť já nelži já jen.... Vy ste věděl, že...ten, ten muž co mě tady hlídal. .."
"Co? Z tebe to leze."
"Že je to gey?" Zeptá se trošku provinile. A trva ji snad sto let nez to vykokta.
Zasměju se. "Jak jsi na to přišla?"
Chvíli mlčí jakoby se strašně 
zastyděla.
"No já sem ho včera viděla jak si...jak se, no koukal se na porno a.."
Pozoruji ji s úsměvem na rtech. Takže můj milý Stiv si to tady včera udělal jo? Asi vzpomínal na staré časy. Možná bych ho  za to měl potrestat, ale nevím zda by to nebylo spíš ku škodě než k užitku.
"Pane?"
"Ano, ano věděl proto tady byl právě on." Vytrhne mě z mého přemýšlení.
"Aha."
"Víš co, já si teďka něco vyřídím ty se mezitím oblékni a něco objednám.
"Dobře Pane."

Hned jak jsem vyšel z pokoje uviděl jsem Stiva. 
Své pokušení mu něco říkat jsem obešel stejně jako jeho. 
Zazvonil mi telefon.
"Ano?"

ONA:
když Pan odchází z pokoje vstávám a velmi opatrně se jdu převléct do nakého trika.
Ale v tom se mi ve dveřích objeví Stív a oznamuje mi že Pán musel na rychlo odjet. 
Nečekaně jak jinak povzdechnu si.

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat