Ona:
Nepříjemné Raní světlo které proniká skrze okna mě probouzí i přes mou snahu uprchnout co nejdále to jde.
Pomalu otevírám své oči, když v tom si uvědomím že.. tu něco chybí...on tu chybí. Na pár sekund jem zcela zapoměla na včerejší moc. Možná to bude tím že jsem se už dlouho tak krásně nevyspala... možná právě to má souvislost se včerejším večerem. Tak či onak, jsem ráda.
Když vylézám ze své postele všímám si vzkazu na nočním stolku.
:: Tyto 2 dny budu mít spoustu práce a nebudu na tebe mít vůbec čas, proto jsem tobě a Maji zařídil wellness nedaleko města. Ve 12 pro tebe přijede auto a odveze tě na místo. Užijte si to, já si tě zítra večer vyzvednu abychom začali s tou vánoční výzdobou. ❤
Krásné ráno:-*
Nevím zda je tento vzkaz milí či ne....po tom důležitém a emočním včerejším rozhovoru zmizí a já ho 2 dny neuvidím? Určite predemnou utíká...ale říkal už předtím že bude mít moc práce...že bude dražba. Ta dražba. Bože.
Fajn ne, nebudu smutná. Nebudu se rozčilovat. Nebudu to řešit, nejsem schopná s tím nic udělat, a jestli nad tím budu ještě chvíli přemýšlet asi budu na práškách.
..,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,
Když nasedám do auta sedí tam kromě řidiče další muž.
"Dobrý den slečno, já jsem Deniel a další 2 dny budu váš ..
"Má chůva." Zasměji se ironicky.
"Váš ochránce. Nemusíte se bát, nebudete o mě vědět."
"O tom pochybuji, ale to nevadí." Usměji se přemýšlím co si na mě všichno asi připravil?
Auto zastavuje u krásného hotelu a ja zpatřím Maju jak stepuje před vchodem.
S úsměvem tedy vysedám z auta abych ji mohla co nejdříve obejmout.
"Ahoj!!!!!"
"Ahoj!" Obejmu ji tak pevně jak jen to umím.
"Jsem ráda že jsi v pořádku." Podotkne a chytne mou dlaň. Takže to ví...pecka.
"Jdeme relaxovat?"
"Jasně jdeme!" Vykřiknu a vyrážíme ruku v ruce dovnitř.
"To je ta ochranka?"
"Ta ochranka? Ty o něm víš?"
"Jo, bylo mi řečeno že budeme mít dozor..."
"Ach tak...tak to víš víc než já..."
Otáčím se na svou chůvu-ochranku-nosiče tašek.
"Je to sexy chůva." Podotkne Maja.
"Hele! Já myslela že jsi šťastně zamilovaná!" Zasměju se.
"Jasně to jsem, to ale neznamená že nerozeznám sexy chlapa." Zasměje se.
"Já o něm prohlásit že je sexy tak by...ON vyletěl z kůže."
"Ale jdi ty...vždyť tu není."
"Jo, není, ale on by se to dozvěděl." Zasměju se i já.
On:
Utekl jsem, prachsprostě jsem zdrhnul když jsem se ráno probudil v její posteli a vzpomněl si na předešlo noc. Jsem tak rád že mě pustila k sobě a snad pochopila, jak těžké to je i pro mě, ale není mi..není jednoduché mluvit o takových věcech takto otevřeně. Spíš to vůbec nedělám, nesleduji se. A právě pro to teď budu potřebovat chvilku já, abych vstřebal všechno co jsem jí řekl. Jsem hnus já vím, ale neumím si představit s ní teď být a mluvit.
ČTEŠ
JEHO..
RomanceDívka, která má být prodána jako otrokyně, ale...nestane se tak. "Všechni tady světélkují. Jen vy ne." Podotkne s úsměvem na rtech. Jen se pousmějí a znovu se napijí své whysky. "Já svítit nemusím." Odvětim možná až s moc domyslivym výrazem. "190 na...