33...svatba?

2K 29 2
                                    

,.,.,.,.,.,.
ON:
"Je to fakt kus...ale víš že jako právník ti musím říct..." začne Wiliem když se dostatečně vzdálime od holek a doplaveme   na druhou stranu bazénu.
"Že to co dělám je naprosto hloupé a nezodpovědné? Ano vím." Skáču Wiliemovy do řeči.
"Včera jsem se tomu tématu snažil vyhnout, ale ..proč?"
"Sám sis odpověděl..je to kus."
"Ano to neříkám je fakt....Fakt"
zdrurazni, "ale můžeš mít 100 jiných taky krásných holek a nemusí z toho být takový průser.
Máš doma holku nezletilou bez dokladů někde z Ruska která se kolik? 10 let pohřešuje?"
"Je prostě, perfektní, já jsem taky nepředpokládám že si ji nastěhuju domů když to tak dopadlo."
"Ale ano, ano Tobajasi předpokládal, kdyby ne tak si ji tam ani nebereš."
"No tak fajn tak mi řekni co mám teďka dělat."
Wiliem se zakouká na ty dvě krásný stvoření před námi a na chvíli se zaměri na to me v černých plavkách.
"Nevím, nevím, nadrobil sis tak si úklid. Co kdyby ti třeba utelka? Šla na polici a všechno to řekla, řekla kdo jsi ty co děláš."
"Myslíš že kdybych jí nevěřil že je tady.?"
"Nemůžeš vědět co se jí honí hlavou, vždyť ona prožila skoro celý život vzajeti, někdo ji mlátil týral, nemá rodinu snad nepředpokládáš že to na ní nezanechává žádné následky..."
"Ne víš co nebudeme to řešit, je tu a taky bude."
"Neměl jsi ten podnik po otci přebírat."
"A nechceš mi tak říct co jsem měl dělat? Ty sám jsi mi tehdy řekl že moc možností není. Vždyť o nic nejde, věř mi ona nikam nepůjde nemá za kým jít."
"Tak dělej tak aby neutekla od tebe."
"Já se budu snažit...no a co vy dva?"
"Ano já jsem si narozdil od tebe našel normální holku  která je sembou dobrovolně."
"Přestaň a mluv."
"Coby? Je to super. Já pracuji ona studuje, je spokojená a já taky."
"Poslouchá na slovo viď? ...pěkně zlobivá 
holka řeknu ti, normálně tu moji opilá a já si to v noci vytrpěl."
Wiliem se jen uchechtne.
"Už jsem jí potrestal...věř mi, kdyby jsme dnes nešli sem už by ten její zadeček byl celý fialový." Pousměje se nad tou představou.
"no tak aspoň snad přestane nakou chvíli otravovat s alkoholem."
"Co čekáš...teprv na ni jde puberta."začne se wiliem vehementně smát.
"No já si nemyslím že bych tu byl jediný s o tolik mladší holkou že?"
"Ale Máje je 20."
"Jo a chodíte spolu od jich....18ctin pokud dobře vím a je o kolik? 12 let mladší?"
"jenže já vím na čem jsem."
"Jo to určitě. Se ti za pár let zbali a půjde za mladším."
"Chci si ji vzít." Vypadne z něj najednou.
"Vzít? Jak jako vzít?"
"To tak když muž požádá ženu o ruku a ona pak u oltáře slíbí že se nikdy nezbali a nepůjde za mladším..."
Moje obočí vyletí až někam do vysokých výšin....
"Jako manželství? Ty jako advokát se chceš ženit?"
"Tak věk už by na to byl..."
"Jo tvůj...ne její." Zasměji se pro změnu já.
"Aspoň ji není 10. Navíc jsem neřekl že teď.. ona chce studovat a mě to vyhovuje, jen říkám že už mi ta vidina nepřipadá tak hrůzostrašná jako kdysi."
"Svět se asi zbláznil."
"Svět? Spíš ty Tobajasi, co s ní máš v plánu? To tě bude rok dva bavit a pak co? Myslím žes to nedomyslel."
"Třeba si jí taky jednou vezmu." Zasměju se.
"Jo jasně "
Moc dobře vím o čem Wiliem mluví, sám jsem o tom samozřejmě už přemýšlel ale jisté věci teď nevyřeším.
"Počkat.. svatba, takže i dítě?" Zastavím se.
"Možná..." zakroiti rameny.
"Ta holka si tě omotala kolem prstů víš o tom že?"
"Jo...ale momentálně mě to nak neštve."

Ona:
My dvě sme se usadily v příjemné teplé vodě. Narozdil od Pánů kteří se vydali plavat.
"Doufám, že tě nepotrestal moc." Podívá se na mě Maja špatně.
"Ne vůbec....ale můžeš za to ty.."
"Já? No to Nene....tak sme si daly pár drinků a užili si zábavu." Usměje se na mě.
"Zábavu..."
"Ano...líbilo se ti to, to já poznám, to že se teďka stydíš  je druhá věc, neboj časem to přejde."
"Ale to ..." Vlastně nevím co jí na to mám říct....co ???

"A pokud je ti špatně tak se omlouvám, ale napravím to pojďt."
"Jak to chceš napravit?" Zeptám se zvědavě.
"Uvidíš"
Mája mě táhne za ruku z vody a míří si to k přilehlému baru.
"Májo!!!"
"Neboj klid." Usměje se na mě přátelsky a začne něco vysvětlovat číšníci na baru.
"Neboj já si dám s tebou...po tomhle už ti hůř nebude."
"Není mi už tak špatně...jako v noci, spíš se stydím."
"Ale kuš, nemáš za co byl to hezký večer. Doufám že se budeme vídat častěji."
Ani na tohle jí nic neodpovim..já ji 
mám ráda, je to fajn se pobavit s někým jiným veselým. Jen nevím co si myslet.
"Tak vypít!"
"Co je to?"
"Neptej se a kopii to tam." Rozkáže mi Mája když mi podává podivné zelenou sklenici.
"Já asi nechci."
"Notak věř mi. Vypití to."
Na znak důvěry se nabije jako první s úsměvem na rtech.
Poněkud nedůvěřivě ucucáván také....no nic moc teda.
"Když vypije bude ti lépe. Tak honem."
,.,.,.,.,.,.,.,.
Po 10 minutách pití te ne noc chutné tekutiny přicházím k sobě a už je mi opravdu dobře.
"Co v tom bylo?"
"To je tajné, to ti prozradím až se z tebe stane profesionální pijan."
"To se nestane!"
"Ale jo neboj já tě v něj vychovam!"
"Kdyby to tak slyšeli ti dva..." zasměju se.
"Hmm, když máš málo spodního prádlo, co ho překvapit a koupit si naky moc moc hezky aby ti ten včerejšek odpustil úplně?"
"Jak ho mám překvapit když tam bude taky..."
"Odložíme je někam do hospody a půjdeme nakupovat samý, nemyslím si že by chtěli být u všeho, neboj to už nak zařídíme." Usměje se na mě.
"nooo zkusit to mužem, mě ale bohatě stačilo to nakupování plavek, nak se v těch obchodech necejtim."
"Alee jdi, nakupování je zábava. To tě budeme muset ještě taky  naučit."
.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,..,
"Už jsme tu půl hodiny." Zahlásím.
"A tobě to vadí?" Zasměje se Maja.
"Ne to ne já jen že...už sem je dlouho neviděla."
"Neboj ty je možná nevidíš ale oni mají přesnou představu kde jsi.
Ale pojď podíváme se po nich."
Z vyrivky přeskakujeme do bazénu který je tedy nám obou po prsa.
Maja přesně ví kam mířit a během pár sekund ty dva vysoké může vidím také.
Když ho uvidím skočim mu kolem krku a držím se jako klíště.
"Copak? Stalo se něco?" Zeptá se podiveně
"Musí se něco dít abych vás mohla obejmout?"
"To jsem neřekl." Zasměje se a chytne mě za zadeček.
"Tak už bychom se mohli vydat do toho obchodu ne?"
"Jo mohli." Zahlásí Maja nadšeně a už letí z vody ven.
"A večer zase něco podnikneme," Řekne Wiliem nadšeně  a I skrz mě "nadšeni" mu to Pan nevyvracu...ach jo!!!

Opět....pokud tu nebude alespoň paaar komentářů tak žádné pokračování nebude! 🤣
,.,.,.,.,..,.,.,

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat