11.

3.1K 43 0
                                    


Když přijíždím do klubu a vcházím dovnitř jsem velmi spokojen.
Málem jsem zapoměl, že se dneska rozjíždí naše nová akce. Bdsm noc.
Na reklamě se celkem dřelo tak doufám, ,že bude velká tržba. Původně jsem tady chtěl vzít to kulhavý štěně, ale teď to asi nebude dobrej nápad.
"Ahoj, tak čti plán." Pozdravim barmana a v ten moment mi na baru přistane sklenice s whisky.
"Dobře takže akci začneme vstupem pro všechny, hetéro, geye lezby, páry i jednotlivce. Hlavní hala bude pro všechny ale vyčlenili se i místa támdle támdle a támdle. Všichni budou mít razítka. Hetéro svobodní budou svítit červeně, všichni zadaní modré a svobodní geyove a lesby budou svítit růžové, dominantu budou X a sub budou O."
Trošku překvapeně na něj koukám.
"Dobrej systém. Jednoduché." To se mi fakt líbí.
"Jo ještě jsme vytiskli tydle jednoduché letáky které budou vyset na zdi a nebo budou položené na stole. Kdyby někdo zapomněl co má hledat.". zasměje se.
"Ale neboj jinak tu nebude svítit nic. Máme na to speciální barvy. Jo holky maj nachystaný ty oblečky a obojky aa aa á á á á jó zbytek mimo těch našich striptérů dorazí hodinu před zahájením. Taky tam maj nachystaný obojky ale i naky byčiky ale i s holkama. Nechal sem na nich kdo si co ceně jen sem jim řekl počty."
"Sem spokojený, na co sem tu tedy jezdil?"
"Aby jsi vše zkontroloval, schválil holky a plán."
"Máme nakej základní seznam VIP a hlášeno je spoustu lidí, myslím že bude venku pěkná fronta. "
"To zní jako spousta prachu, ale nedorazim, určitě to tu zvládnete i beze mě."
"Ale vždyť to byl celé tvůj nápad."
"Jo já vím." Sedám si na bar a házím do sebe panáka.
"Ty si to tady s těma děvkama užiješ i beze mě."
Erik zamává na jednu z holek co prochází kolem.

"Pane?"
"Ahoj. Tak co těšíš se na večer?"
"Soukromí místa sou zajištěný jo?"
"Jojo neboj všechno je v pohodě. "Říká Erik ale je upoután na její kozy.
"No dívej na ně neříkej že by sis nedal."
Kouká na mě a drží její prsa v dlaních.
Je dost hezky oblečená. Černé spodní prádlo, podvazky a nahoře jen lehká zasterka která nezakrývá vůbec nic. Ve vlasech má krajkovou bilou čelenku a na krku černý obojek.
Jo asi budu muset něco takového pořídit domů. Hezká představa jak se tam v tomhle promenáduje.
Na to že vždycky z domu vypadnu abych nebyl tak nehorázně nadrzenej tak teď mi to úplně nevyšlo.
"Koukej Eriku ja jsem to dokonale vymyslel a ty to dokonale uspořádáš. Já teď jen vzadu dodělám ty papíry a pojedu." Říkám a miřim do kanceláře.

Když mám po 30 minutách vše hotovo a vydavám se ke dveřím zrovna vrazím do Deniela.
"Ale ale co ty tady ?"
"Jel jsem kolem tak sem se přišel kouknout jak to chystáte. Už se těším na večer. Vyvenčím subinku."
"Jo tak si to tady užité."
"Neříkej mi že ty zůstaneš doma s tím svým marodícím kotětem?"
"Já už mám na dnešek uuuplne jiný plány." Usměju se.
"Ale neboj až se uzdraví tak si ji sem vezmu hezky na vodítku. A hlavně přijdete na tu kolaudaci nového domu. Neboj za pár dní už bude natolik vykurirovana abychom si to řádně užili."
"Ale ale, co to slyším? Snad soucit?." Pousměje se.
"To tvoje věčný rejpání mi fakt chybělo."
"No jo od toho mě tu máš." Odvětí.
"Tak se pak ozvy."
Říkám poslední slovo a mířím k autu.
Cestou domů vyřizují poslední detaily k domu, ale nakonec se vzdám a uznám že to nechám v rukou designéra.

ONA:
Když pan vchází do dveří tak sedím na gauči a čekám na něj. Má na sobě tu krásnou bílou kosily kterou nemá dopnutou na poslední knoflíček. Černé kalhoty a vypadá to že se zase neoholik když odcházel. Ale mě to nevadí já mám fousky ráda. Hezky to lechtá.

"Tak už jsem doma. Jedla jsi ?" Zeptá se mě a vycení zuby.
"Ještě ne"
"Ale to je obrovská chyba! Já mám taky velký hlad. Zařídím to."
Jde do kuchyně a nalévá si sklenku červeného.
Mezitím si něco kliká do telefonu a já přemýšlím zda za ním jít nebo ne.
"Mám pro tebe ještě to překvapení." Uslyším z kuchyně.
Kleknu si na gauč a otočím se směrem k němu. Jsem velmi zvědavá. Zabořím hlavu do polštářů takže na něj koukám jako na kořist.
"Já myslela že to bylo to stěhování Pane."
Nachvilku se zamyslí. Ale pak zvedne hlavu od telefonu a koukne na mě.

ON:
Když jsem uznal že objednám dva steaky koukal jsem na ni. Byla schovaná na gauči za polštářem.
Ach jo co s ní.
"Ano to bylo sice taky překvapení, ale ne speciálně pro tebe. "Řeknu a sklenku vína pokládám před ní.
"Chtěla by ses napít?"
"Ne Pane."
"A co noha?"
"Už se cítím mnohem lépe.
"To je dobře."
Nachvilku se zamyslí a pak vstává obchází gauč a bere tašku o které jsem ani nevěděla že tam je.
Vytahuje z ní papírovou dárkovou tašku z obchodu.
"Pro tebe." Říká a já si sedám vedle něj.
Když nakouknu do tašky je tam oblečení.
Růžová kostkovaná sukinka do A, ale je velmi krátká. Bílé dost krátké trycko, které se podobá tomu co jsem vyfasovala na dražbě.
Pak oběvim bílé krajkové prádlo s podvazkama a podkolenky.
Tedy...todle jsem nečekala. Ale musím uznat že to nevypadá špatně. Je to hezké roztomilé.
"Líbí?" Ptá se a kouká na me...jakoby mě chtěl sníst.
"A v tomhle mám doma běžně chodit Pane?"
"Úplně běžné ne. Ještě jsem ti přivezl nake věci."
Co kdyby sis to zkusila?" Ptá se spíše rozkazem a opírá se o sedačku.
"Teď Pane?"
"Ano teď."
"Jak si prejete zajdu se nahoru převléknout."
"Ne, vždyť tady nikdo jiný než já není. Převlékni se tady."

Jsem sice zvyklá že mě on svléká a koupě a takov věci. Ale na to abych se mu tady svlékla a oblékla se zrovna necítím.
"Notak buď hodna holka a svlékni se." Neříká to hrubě  ba naopak šeptá, ale i tak poznám že je to rozkaz.
Zůstávám před ním stát a chvilku mi trvá než se odhodlam...

ON:
Stojí predemnou a kouká na mě jako bych ji právě zahnal do kouta.
V jeden moment má takovou menci tendenci sednout si na gauč, ale já ji pohledem velmi jasně naznačím že má zůstat stát.

Svléká ze sebe pomalu mé bílé trycko které jí plandá až na stehna.

V moment kdy lem trycka přejede po jejich bradavkách mám chuť ji tady povalit. Napiji se vína a pozoru ji ji dál.
Když trycko odhazuje na gauč, přikrije si prsa rukama. Jedna by ji k tomu nestačila. Levou ruku dá však nahoru k ústům a mezi zuby stiskne konec svého ukazováčku.
Tak jo. Nesmím po ní hned vystartovat. I když cítím že bych si měl pomalu ale jistě sundat kalhoty.

Ta její nevinnost mě snad zabije. Tak sladké stvoření sem ještě neviděl.
"Pokračuj"
Nadechne se a zkousne si red.
Pak přejíždí svýma rukama k pasu a bere obě strany svých bílých kalhotek. Pomalu je tahá dolů až do momentu kdy samy spadnou na zem.
A je to, stojí predemnou krásná nahá.
Vstávám. Nemůžu si pomoct.
Obcházím ji kolem dokola a zůstávám stát za její šíji. Je tak malinká. Je víc jak o hlavu menci než já. Končí mi někde u klíčích kosti.
Rukou jí odhrnul vlasy z ramene a přejíždím přes klíční kost k jejímu úzkému pásu. Přes boky až k jeji....
"Co ty chloupky" zašeptam ji do ucha a za chloupky trošku zatahám.
"Já...já..  Nevím Pane." Slyším jak se jí zatřásl hlas. Celá se mi třese pod rukama.
"Necháme je nebo je dáme pryč hm?"
"To je asi na vás."
"Asi ano." Tak uvidíme." Podotknu a sedam si zpátky na gauč.
"Jako první si oblékni podvazkový pás hm."
Chvíli na věci zmateně kouká ale pak si ho zapíná kolem pasu.
"Teď si oblékni podvazky"
Musím uznat že je to celkem zábavné pozorovat ji jak přemýšlí...co kam patří. Ja vím že  ji trošku trápím. Ale co nemůžu si pomoci.
Po chvíli si dává jednu nohu na stolek vedle gauče a pomalu si punčochu obléká.
Co mohu udělat jiného než se nadechnout a upit že sklenice.
Vystrci na mě ten krásný a holý zadeček a já vidím úplně všechno.
Nejsem si jistý jestli teď tyran ji nebo sebe.
Když má ná sobě i druhou punčochu postaví se trošku beznadějné přede mě.
"Teď si ty podvazky zapni."
Dva přední sice zvladne, ale když vidím jak se začíná otáčet za zadníma tak si řeknu že jí ušetřím.
"Pojď ke mě." popojde ty 3 kroky v mém směru a ja ji chatám za boky a otáčím si ji ze zadu. Zbylé dva cvočky ji zapínám sám a následně jí placnu přes zadek.
"Pokračuj"
Bere do ruky bílé kalhotky a já si prostě nemůžu pomoct, musím se usmivat, todle je lepší než jakýkoli striptýz.
Po chvíli si kolem sebe zapíná i podprsenku. Ale když si ji dává nahoru je asi o něco menci. To nevadí je to náhodou celkem sexy.
Nakonec na sebe obléká tričko, podkolenky i sukinku. Vypadá naprosto dokonale.

Opět budu opravdu velmi ráda za komentáře či dotazy k jakékoli kapitole 😊

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat