Chytám ji za stehna a sunu na sebe tak aby na mě byla obkročmo, potom ji jednu ruku dám na zada a druhou hladi m po krku,.až do jejích vlasů.
Tak nádherně chutná, chtěl bych jí sníst. Pouštím její ruce a chytám ji v pase....prejizdim až na boky, je tak dokonalá, když ji přejedu po její ráně na stehne ona zakňučí.
Ach jo tohle přeci nemůžu, je ještě nemocná, nebrání se m, ale asi to ani nak moc nechce.
Políbím jí na čelo a sundávám ji ze sebe.Chci aby mi byla oddaná protože chce, ne protože musí.
Vypadá sice o něco klidněji ale zmateně.
"Nechcete mě Pane?"
Pohladím ji po tváři a dám jí pusu na čelo.
"Chtěl bych tě tak moc až mě to bolí, ale chci aby jses mě nebála Stenatko."
V tu chvilinjsem si uvědomil že ani nevimnjak se jmenuje...
"Jak se jmenuješ?" To se ptám fakt brzo.
Vypadala jako by ji něco zabolelo.
"Rodiče a teta mi říkávali Sáro, ale to už je dlouho."
"A příjmení?"
"Valentová Pane."
"Pěkné jméno, občas ti tak možná řeknu Sáro."
Zniceho nic mi zvoní telefon, zvedám ho a odcházím na chodbu.ONA
Můj hodný Pán odchází,
Lehám si na bok a hypnotyzuji dveře, chci ho, chci aby se rychle vrátil, aby se mě zase dotýkal, je tak krásný, tak chytrý, tak sexy....ale ta postel není taky vůbec špatná, bílé povlečení, polstare..
Tak měkké, pohodlne... zavírám oči.ON
Když dotelefonuji se s vym dobrým přítelem vracím se do ložnice doufajíc že moje štěňátko ještě nespinká.
Otevřu dnere a vidím ji....spi, klidně oddechuje.
Dobře o zitrajsi navstevje ji řeknu zítra.ONA
Když se probouzím je celkem dost hodin, jsem pořád unavená a Pán mě nechává spinkat.
Vstávám z postele a du se kouknout do kuchyně od kud slyším zvuky.
Mám na sobě jen jeho velké bílé trycko, žádné kalhotky.
"Ahoj maličká, jak ses vyspala?"
"Moccc dobře Pane, jse laskav že jsem mě nechal spát."
"Musíš se mi uzdravit štěňátko aby jsi byla použitelná."
"Už je mi úplně dobře Pane, děkuji."
Tak trochu nedůvěřivě se na mě koukne, položí mi ruku na čelo a usklibme se.
"Dobře. Dnes tě tady někdo pohlídá, já mám hromadu práce nemůžu tady s tebou být a ty nejsi ještě zdravá.
"Dobře Pane""Až se vrátím privezu ti něco na sebe, teď si vem nake moje boxerky ať tady nechodíš úplně nahá."
Nevypadá moc nadšeně ale další námitky nemá.
O 15 minut později přichází patrik. Můj spolupracovni a dobrý kamarád.
Po tom co je seznámím a vydim ze na ni kouká jako na kus masa si ho vemu o pár metrů dál.
"Tak hele něco si vyjasníme, je moje, jasný?"
"Jasný brácho neboj já ti na ní smachtrat nebudu, pustím si flilm, obednam pizzu a počkám na tebe než přijedeš."
"Dobrá, ona stejně bere prášky po kterých okamžitě vytuhne."
Patrik na mě zvědavě koukal
"Kde spí?"
"Kde asi když tu mam jej koupelnu a liznici?"
"V koupelně?" Kouká na mě trošku pobaveně."
"Hahaha, zkolabovala, měla horečku, musel sem jí dát do postele no."
"Pokud sem to pobral dobře je to holka z aukce..."
"Ano a je moc krásná a já jsem dlouho bez subky takže. "pousměju se na něj.
"Aha" prohlásí trošku nejistě.
"hele dobrý nekecej mi do toho jo? Prostě jí tu pohlídej, ne že by chtěla utict, ne že by měla kam utict ale samotnou ji tu nechat nemůžu.
Ve 4 jí dej prášek, jsou na nočním stolku a já bych měl kolem 9-10 dorazit jasný?"
"jasný šéfe"
Potom co je seznamuju, posílám subku do postele ,pak odcházím a jen se modlím aby nebyl průser.ONA:
Potom co pan zabouch dveře jsem ulehla do postele, po tom prášku jsem byla opět ospalá, ale ten muž co mě dole hlídal se mi vubec nelíbil, divně na mě koukal, ne tak jako Pan.
Usla jsem a ve 4 hodiny mě probudil budík a ten muž nademnou stál a podával mi prášek. Spolka jsem ho a opět ušla
.................................................
Znovu jsem se probudila asi o pul 10 večer, zaznamenala jsem že mi ten muž párkrát měřil teplotu ale to bylo vše. Jsem opravdu propocená, venku je už tma a já se bojím.
Když v tom uslyším známý hlas. Pán je doma.
Vstanu z postele a čekám, pan vschazi do dveří a sundává si sako.
"Vyspaná, jak ti je?" Zeptá se s úsměvem na rtech.
Už opravdu dobře Pane."
Přijde ke mě, položí ruku na čelo a pak pohladí po tváři.ON:
Když snizdim svým ukazováčkem po jejím krku vím jak je na ní mé trycko úplně nalepené, jak je obtiskle hezky kolem těch jejich koziček a trošku povyhrnuté z prvé strany nad stehna. Když sem s ní prostě se neumím ovládat, chtěl bych jí to udělat, chtěl bych se kouknout na tu její pipinku aby mi roztáhla nožky a já ji pěkně projel prstem.
"Zvedni ruce štěňátko'"
Vytím její vystrašené oči, protože ona vidí můj chtivý pohled.
"hodná holka" řeknu když dá ruce nad hlavu
Tričko odhodím někam na zem a rukama ji sjedu po boci a po tom nádherným zadečku. Jooo, musím.
"Daddy si tě okoupe maličká ano?"
Trošku nechápavě se na mě zadívá ale pak mě následuje do koupelny.
Pustím horkou vodu svékám si svojí košili a pozorují její nahé tělo které si pokouší zakrýt.
"maličká proč to děláš? Já tě chce vidět tak jak si, krásná nahá'"
Vleze se do vamy a já si opět sedám vedle. Už to beru jako naši rutinu.
Beru houbu a začínám jí být záda. Asi je jí zima protože se jí postavili bradavky, teď tak krásně koukají, nemůžu si pomoci, musím je vzít mezi prsty a pohrát si s jednou z nich, upřeně ní pozoruji a ona upřeně hipnotizuje své hohy.
Pohladím ji po vlasech
"Budeš hodná holčička zlatocko?"
"Ano Pane"
Prudce se nadechnu
"Teď mi budeš říkat daddy ano?"
Její odpověď chvilku trvá ale nakonec kývne hlavou.
"Hodná holčička"
Ježím prsty po jejím těle a vždycky když se problizim níže cítím jak se zachvěje.
"Neboj se, buď hodná a roztáhni nozick, od sebe"
Začne rychle a drudce oddychovat .
"říkala jsi mi že tady,.... se tě ještě nikdo nedotýkal viď? Nelhala jsi mi"
"nn ne Pane"
Vykoktá ze sebe
"Dobře , to je v pořádku zlatíčko, daddy tě tam musí umit víš, aly jsi byla všude hezký čísla."
"Prosím Pane"
V tom ji druhou rukou chtim za vlasy a přitáhnu si její ucho ke rtum...
"Co jsem ti říkal?" Zašeptám.
"Prpsim daddy." Opraví se
"lepší , neboj se, jen tě umyjeme." Reknu a svou ruku vrátím tam od kud prisla....jezdim hezky zezdola nahoru a voda hezky cvachra, mám pocit, že mi pero exploduje hned jakmile se ho dotknu. Když zajedu dovnitř, zasténá a zakňučí dohromady, párkrát to zopakují a ona kňučí víc a víc. Přidávám víc a víc, moc se mi líbí jak jak u toho kňučí. Opřu její hlavu o své rameno a pohladím.
"Daddy prosím"
"zlatíčko buď hodná holkcicka" rekbu když ji držím za vlasy. Ano uznávám že jsem troksku sadista.Má hlava řve ne, ale každý sval v mém těle řve ano..zvedám se a pozoruji ji.
Když jí du pro ručník utírám i sebe.
Zabalím ji do ručníku zvedám z vany a obcházím do ložnice. Když ji pokládám do posteke vidím že se bojí.
"Neboj udělám z tebe svou malou holčičku, subinku....dokonalou bytost a tobě se to bude líbit, věř mi" řeknu a políbím ji na čele.
Neřekne mi ani slovo, jen si pomalu lehne pod peřinu. Je sice zvyklá na ledasco ale ani neví pořádně co je to sex, tedy z vlastní praxe, pochybuju že by se v těch strašných podmínkách ve kterých žila nekdy...sama udělala.
Jdu ke zrcadlu a znova se sám na sebe zamračím. Haló Tobajasi vzpomaas si ještě na svoji práci?
A tady lituješ jednu malou holku....dobre uznávám jednu malou holku která se mi moc líbí, které už nebude nikdo ubližovat, nikdo kromě mě.
Svlékám ze sebe zbytek obleku, hodinky pokládám na komodu a koukám se dolů, talhle to přeci nejde mít permanentní erekci... Asi půjdu spát nahý. Ale nejdřív! Nejdřív si dám i já sprchu.Zadívám sesi na vanu a vzpomínám jak tam jen před pár minutama ležela, s nohama od sebe...
ONA:
Když už se pan..../daddy vrací ze pprchy tak napůl spím, rozhoduji se že nechám své oči zavřené a prostě budu spát až do rána.
Nevin co si mám teď myslte, bylo mi jasné že mě v jakýkoli budoucí pán bude chtít do...postele, a bude semnou chtít dělat ruzbe věci.
Ale já jsem nikdy ...
.
ČTEŠ
JEHO..
RomanceDívka, která má být prodána jako otrokyně, ale...nestane se tak. "Všechni tady světélkují. Jen vy ne." Podotkne s úsměvem na rtech. Jen se pousmějí a znovu se napijí své whysky. "Já svítit nemusím." Odvětim možná až s moc domyslivym výrazem. "190 na...