8.

4.7K 37 2
                                    

No takže, dlouho jsem otalela, nebyla jsem si vůbec jistá zda vydat nebo ne.
Ale moc děkuji za tolik přečtení 😍 nechce se mi ani věřit.

"Roztáhnu nožky maličká, taky si zahrajeme na doktora" ... šeptam jí do ucha.

Když přejedu přes kalhotky cítím že je stejně vzrušená jako já, ale strašně moc se stydí.
"Líbí se ti to vid drahoušku?"
"Ano" odpoví po chvíli.
Ano to je moje šikovná holka
"Tak koukej, teď, teď ho do ji pěkně zasune, pomaličku, aby ji to nebolelo."
Nebo aby ji to bolelo moc, řeknu si pro sebe.
On ho do její pipinky pomalu zasouvá a ona zaciba křičet.
Hmm ....
"líbí se ti to zlatocko? Rekni."
"A ano daddy."
"Ano já jsme věděl že budeš hodná holčička"
Jednou rukou ji držím za kozičku a tu druhou ii pomalinku vsouvám dva prsky dovnitr...do ní.
Zakloní hlavu a něco zašeptá,
"Ano moje šikovná , chci aby jsi se koukala, chci aby jsi viděla jak ji to dělá, koukej se zlatocko." Pošeptal a pokusím do vlasů.
Po pár minutách brouzdeni v její pipince mě něco napadne, zašmátrám jednou rukou v nočním stolku a najdnu to. Malinký anální kolík.
"Koukej jak se jí to líbí, teď ti ukážu něco co se bude líbit i tobě ale musíš se celou dobu koukat ano?"
"Ano, ano daddy"
"Hodná holka" 
Potáhnu ji trošičku níže aby více ležela, roztáhnu ji úplně nohy a i zadeček, trošku se poleká a koukne na mě.
Trochu se na ni zamracim.

Pohladim, ji po vlasech, roztahnuu ji pipinku a zasunu do ji ten malinký anální kolík, po pár tazích tam a zpět ho vytáhnu a  následně zasunu do zadečku, druhou rukou ji zacnlu prstit  a po pár chvílích zatlačím na analek, začnu  tím také pohybovat, moje maličká kňučí stejně jako ta ve videu na obrazovce, ale vím že se jí to líbí,....už je moje.
Svou hlavu má položenou vedle mě, na mém rameni. Tisknu ji pusu na tvář abych ji uděšil.
"Šsssss"
V tom zniceho nic vykřikne a já vím že je to slasti.
Jo štěňátko se udělalo.
Mám od ni mokrou celou ruku, dám jí ji výš k jejím rtům a přetřu ji prstem dolní rtík. Olízne se.
Nemůžu si pomoci, otáčím se a v momentu jsem na ni, zacibam ji líbat a druhou rukou ji chytám za vlasy.
Je tak nádherná, veliké oči, i rty. Je to nejroztomilejší stvoření na světě.Chtěl bych jí tu opíchat.
Ne ne nenenenene, todleto ne Tobajasi. Tak daleko ještě nejsme. Zadívám se na ní, políbím ji.
"Byla jsi moc hodná holka." Reknu a vstávám z postele.
Nechápavě se na mě kouká.
"Kam jdete p...daddy?"
Do sprchy.

ONA:

Dívám se na něj jak si pomalu rozepíná zbývající knoflíčky na bílé košily.

Taky bych chtěla do sprchy připadám si špinavá...spojená...

ON:
Když se vracím ona už samozdrejme spí, jdu ji ještě změřit teplotu a zkontrolovat ránu.

Nemělo to konec jaký jsem si představoval ale jsem za to  .. jistým způsobem rád.
37.4° to není tak strašné, ale asi by sembou ještě neměla pochodovat po práci.
Beru telefon a obednavam hlídání na zítra.
Když si lehnu k ní a kouknu se jejím směrem uvědomím si že v tedle posteli ještě žádná žena nespala.
Ta holka mě nak ....oslabuje a to se mi teda vůbec nelíbí.

ONA:
Když se ráno probouzím zase u mé postele sedí ten muž co mě má hlídat, měří mi teplotu tím teploměrem na čelo a mračí se na prášky.
Tak holčičko vypadá že tu náš poslední.
"děkuji "
Tak máš ještě spát.
Relne a odchází, když mě se spát nak nechce...

Musím na něj myslet...na včerejšek, je to tak zvláštní. Nevím co si myslet. Líbilo se mi to nebo ne
Vstanu a jdu konečně o něco víc proskoumat tendle pokoj. Pochopipa jsem že ta rohem asi o 2 metry dál od postele je šatna, pán z tama vždycky vyjde moc hezky oblečený. Nakouknu dovnitř a zjistím že se tam nachází velká místnost, na bocích jsou obleky, ...hromada obleku. 
A boty ...cerne, hnědé.
Ale těch košil ! Panejo. Tady se mi líbí. 
Občas sem uklízela v šatně od pani domů, jako malá když ještě žila, měla podobně velikou šatnu, všude měla spoustu bot v různých barvách, šatů, kabátů, ...bylo to tak krásné, kdysi jsem si přála mít takovou sati . Ale ty časy už sou pryč, je to jen letmá vzpomínka.
V tom vidím na zemi ležet tašky s novým oblečením. Nakouknu dovnitř a zjistím že to jsou šaty pro mne. Vytahuji černou koženou pouzdrovou sukni na dva zipy tak aby šla ze spoda odepnout. Ta je moc pěkná. Za ní je v tažce, černé tričko, bílé tílko a bílá košile.
V druhé tažce jsou sportovní béžové teplatove kraťasy, dost kratke....
A v té třetí je spodní pradlo....krajkove černé spodní prádlo, moc hezké, jemné jednoduché, kalhotky co vůbec nic neschováni a podvazkový pás. Panejo to je krásné. Nohla bych si to dát večer na sebe abych pana prekvalipa, to by se mu mohlo libit...doufam ze bude.
Prádlo schovám tam kde jsem ho našla a vymyslím svůj spillecmnecky plán.

ON:
Dneska musím nake věcí vyřídit v baru, když vejdu dovnitř hudba hraje tak napůl, holky se na tyčích rozcvicuji a za barem stoji Entony.
"Ahoj"
Dostanu na stůl panáka s whiskou kterého beru a odcházím do kanceláře. Club je nově zařízený, a já tu mám pěknou novou kancelář, přesně v memm stylu, černý nábytek bílé zdi, perfektní.
Musím vyřídit nake obchodní věci, zkontrolivat kolik klub vydělává.
Po pár hodinách práce mi vtrhne do dveří Anni, jedna z tanečnic...
"Tady se snad neklepe nebo co?"
"Omlouvám se vám Pane, holky jsou připravené." Říká a dívá se na mě tím svým svůdným pohledem.
Tak fajn jdem se kouknout co tu máme za krasavice.
Když vcházím do soukromého apartmá
5 nových dívek stojí v řadě. Jsou docela hezké, jedna až moc vychrtlá na můj styl...spis dvě tedy. Ale všechny mají hezký oblicek, a každému seibi něco jineho...
Tak se předveďte dámy. 
Rekbu když si sedám do křesla, začne ke mě chodit jedna po druhé s velmi svůdným pohledem. Mezitím co na mě vrtěli jedna po druhé zadečkem mě napadlo že bych si jednu z nich mohl vzit....nebo bych si tu mohl nechat Andreu až tu  zkoncime, je jí nek ořeš 20. Má dlouhé hnědé vlasy, vetci prsa ale jinak je celkem hubená, i když zadek nemá špatný to ne. Potřeboval bych to. Nebo zešílím.
Celou dobu neřeknu ani slovo, když nové holky odcházení Andrea jde ke mě. Má násobě stříbrné trpitive šaty na ramínka, končí těsně pod zadečkem a vystrich mají až k pupíku.
Dá své dlaně na mě stehna.
"Jak byste si to dnes přál Pane?"zepta se mě a pak na mě začne vrtět zadkem.
Chytím ji za boky a vstanu. 
"Dnes nijak"reknu a odcházím.

ONA:
Sou 4 hodiny odpodle.
Dnes má Pan prijt o něco dříve takže už bych se mohla jít oblekbout.
Vcházím do šatny, před velké zrcadlo a vytahují spodní prádlo, snad se nebude zlobit když ho překvapím, když mám prádlo oblékám si nahoru ty jednoduché uple uple šaty, ale pak si řeknu, že košile bude asi více sexy, beru si jednu z jeho bilich a šaty vyhazuju do vzduch, když v tom vidím jak letí z okna. Sakra!!

Hodím na sebe ty sportovní kraťasy z tašky. Koukám z okna a vidím že šaty se zahákli na větvi opodál, není to daleko jen vylezu na okno a bude to. Ale když jsem nahoře zjistím že to není zas takový kousek. Opatrně našlapují. Je to sice jen první patro ,ale já vísky moc ráda nemám. Naklanim se...

ON: zrovna v moment když vychazin z klubu mi zazvoní telefon.
"Ano?"
"Ona se snažila utéct a spadla z okna!" 
"Coze?!" Děláš si ze mě jenom prdel že ano?!"
"Ne"
Zavěsím telefon a jedu domů, mezitím volám Deniela.
 Hlavou  se mi honí spoustu myšlenek, jestli je mrtvá je to průser, ale pokud ne a má jen něco s páteří je to ještě větči  průser.
Proč se ta káča pitomá pokoušela utéct!
Cesta domu byla nekonečná, ale během 20 minut jsem tam byl, ve chvíli když jsme přijížděl Deniel již byl venku, oba dva jdeme dozadu na zahradu.
Leží tam, nazemi v mé košili a kraťasech.
"Je v bezvědomí ...asi se jen bouchla do hlavy....nemáme na výběr, donesené ji dovnitř.
"Fajn odneste ji dobvnitr"
pokládají ji na gauc....jsem pekelně nasraný.
"Kdes jako sakra byl když se to stalo?"
"Dole a pak jsem slyšel ránu a..."
"Běž! Vypadni." Řeknu potichu.
"Sedám si k ní a přemýšlím proč by to dělala, proč by chtěla utect...prehnal jsem to včera? 
Chtěl jsem aby mi věřila aby byla moje a ne aby mi chtěla utéct.
Hlavně kam by chtěla utéct, nahlásit to všechno na policii? Co pak, nemá rocice, nemá rodinu. Nemá nic.
Zlobím se na ni, zlobím se na sebe, musism si dát panák.
Když přicházím ke gauči doktor ji prohlíží oči, je trošku při sobě, pokud se tomu dá tak říkat.
"Vypadá to že měla velké štěstí." Je jen trošku mimo, břicho je v pořádku, hlava taky."
"Zvedni nohu"
Říká a chiti ji za kotník
"Auu"
"Pěkně, asi má vyvrtnutý kotník. " Řekne Deniel zamýšlene.

A ta rána na noze taky nic moc....

JEHO..Kde žijí příběhy. Začni objevovat