~Az a fajta barát aki..🔞~
️Jin🔸️
Jin az a fajta barát, aki elvisz egy díszes étterembe, hogy úgy egyetek mint a flancos emberek, de a végén a férfi mosdóban beráncigál, az egyik mosdófülkébe és leületet a wc-re. Kezét derekad köré fonja, finoman megcsókol majd lejebb halad, felhúzza szoknyádat és nőiességedet kezdi kényesztetni.
-Édesem, te sokkal finomabb vagy mint amit itt szolgálnak fel.🔸️Yoongi🔸️
Yoongi az a fajta barát aki miközben a zenén dolgozik hagyja, hogy te az ölében ülj. Lassan elkezded ringatni a csípődet. Érezted dudorát ezért jobban hozzá dörzsölted fenekedet.
Yoongiból ezzel egy nyögést facsartál ki. Kezével lejebb nyomta derekadat és erősen megmarkolta.
-Ha még tovább csinálod ezt akkor itt helyben b@szlak meg.🔸️Hoseok🔸️
Hobi az a fajta barát aki elhív a stúdióban hogy megnézd próbáját, de a próba végére már mindketten a tükör előtt álltok meztelenül, és nézed ahogyan hátulról magáévá tesz.
-Csak előre figyelj Baby. Nézd ahogyan b@szlak.🔸️Namjoon🔸️
Namjoon az a fajta barát aki miközben a fürdőben készülödsz mögéd oson, a kezét derekad köré tekeri. Pólód alá nyúl és egészen a melledig csúsztatja, ahol elkezdi őket kényesztetni. Nyakadba finom puszikat hint és mocskos szavakat súg füledbe.
-Ha tudnád milyen kanosá teszel engem minden nap.🔸️Jimin🔸️
Jimin az a fajta barát aki elmondja milyen feltűnő ruhát viselj a partin. Aztán a partin elráncigál egy üres szobában. Hogy most azonnal vedd le a ruhát vagy keményen megbüntet.
-Leveszed, vagy letépem rólad az ruhát, de akkor már nem mehetsz ki innen. Melyik legyen, Szívem?🔸️Taehyung🔸️
Taehyung az a fajta barát aki előveszi profi kameráját szex után, hogy csináljon néhány képet ahogy meztelenül és fáradtan fekszel az ágyban, ami újra beindítja.
-Annyira gyönyörű vagy nekem, teljesen kifáradtal, nem de?🔸️Jungkook🔸️
Jungkook az a fajta barát aki kemény beléd löki magát és miután megláttam a könnycseppet a szemedben, megfordít hogy jobban lássa könnyes arcodat ami jobban beindítja és egyre keményebben löki magát beléd.
-Oh, a f@szom megsíratott? Sírjál erősebben és talán abba hagyom!