~Amikor nyaralni mentek a családdal és ők is csatlakoznak~
_Taekookeeer_Előre bocsánatot szeretnék kérni, mert nem lett jó. Borzasztóan össze csapot lett és a gondolataimat sem bírtam rendesen összeszedni. Pedig nagyon tetszett az ötlet.
_Taekookeeer_ valahogy majd kárpótollak emiatt a pocsék rész miatt.🔸Jin🔸
Egy 1 hetes kirándulást tervezetél szüleiddel, ám felhozták ötletként, hogy Jin is veletek jöjjön. Természetesen Jin örömmel bele ment, hiszen imádja a szüleidet ahogy ők is őt. Mivel apukád és Jin nagyon hasonló személyiséggel bírnak egy percig sem unatkoztatok. Ha épp nem vicceket meséltek akkor valami gyerekes játékot játszottak.
-Melyik a leggyorsabb gyors kaja? -kérdezi nehezen a nevetés miatt barátod. Apukád mosolyogva rázza meg fejét- LamBURGERini! -üvölti el magát Jin. Apukád nevetve csapkodja lábát.
-Hah, ez jó volt Seokjinnie. -pacsiznak le egymással. És ez így ment egész úton mind addig még Jin és te hátra nem ültetek. Már este volt és már mindketten kifáradtatok a vezetés miatt. Át karolta válladat te pedig fejedet vállára döntötted. Szüleid boldogan nézték ahogy kéz a kézben alszotok.🔸Yoongi🔸
Te voltál az utolsó aki megtudta, hogy nyaralni mentek. Egyszer csak Suga azzal állított be, hogy pakolj mert indultok Bécsbe szüleiddel. Idegesen hívtad fel szüleidet. Anyukád sem tudott róla ami annyit jelentett, hogy Yoongi és apukád keze van ebbe a dologba. Feszült légkör volt köztetek egész úton. Yoongi próbálta oldani ölelésekkel illetve egy ígérettel, hogy majd olyan lesz mint a nászutatok. Tényleg olyan volt mint a nászutatok, apukáddal. Apukád nagy zene őrült és hát a zene fővárosában olyan volt mint egy kisgyerek a cukorka boltban. Nem annyira bántott a dolog mert egy remek hetet töltöttél el a anyukáddal.
-Ugyan már Jagiya.. -nyavalyog Yoongi.
-Ha már az egész napot az apámmal töltötted akkor aludj is vele. -tolod a kijárat fele.
-De hát most lenne a második nászéjszakánk. -fordul veled szembe egy perverz mosollyal.
-Majd apám helyettesít. -lököd ki az ajtón majd becsapod.