Amikor megtudják, hogy meg kaptad azt a szerepet amire annyit készült, de olyan idol lesz a filmbeli "párod" akiről tudja, hogy rád akar hajtani. (@_Comedy_girl_)
🔸Jin🔸
-Jin, Jin!! -ugrálsz oda barátodhoz, aki épp a konyhában ügyeskedik.
-Mi történt Jagi? -fordul feléd érdeklődve.
-Megkaptam, megkaptaaam.. -ugrasz barátodra. Látszott Jinen, hogy nem tudja miről beszél- Ahhh.... Jin tudod az a romantikus film Jinyounggal amire annyit készültem. -szerelemed még mindig kérdően néz rád ezért folytatod- Ne már, hogy nem emlékszel. Pedig veled próbáltam el a csók jelenetet. -Jin arcán végre látszott, hogy képben van.
-Ügyes vagy Jagi. Büszke vagyok rád. -nyom egy puszit arcodra majd letesz téged. Egyáltalán nem ezt a reakciót vártad.
-Nem is vagy féltékeny? -kérdezed oldalra döntve fejedet.
-Miért? Kellene? -fordul vissza a konyha pulthoz.
-Háát igeen... Tudod Jinyoung. Elég helyes, nem? -nézel kérdően barátodra. Jin a helyes szónál lerakja a kést és feléd fordul.
-Most, hogy mondod tényleg helyes. -csinál úgy mint aki gondolkozna- De nálam nem. -legyinti meg képzeltbeli haját- De ha egy ujjal is hozzád ér új színész társra lesz szükséged. -fogja meg derekadat és húz magához közel- És én itt leszek.🔸Yoongi🔸
Yoongi éppen a stúdiójában van. Te fejvesztve igyekszel barátodhoz, hogy közöld vele a jó hírt. Miután túl jutottál a biztonsági őrökön gyors léptekkel közelítesz barátod stúdiója felé ahova kopogás nélkül rontasz be. Yoongit épp rosszkor zavartad meg mivel épp a délutáni tevékenységét végezte azaz aludt. Halk léptekkel közelíted meg, most még nyugodt barátodat. Mikor oda értél füléhez hajoltál és bele kiabáltál.
-YOONGI KELJ FEL! -rázod meg vállát.
-Még öt percet kérek ~. -könyörög kómásan.
-Most! -parancsolsz rá- Van egy jó hírem. -büszkén teszed kezedet csípődre. Suga erre a mondatodra gyorsan pattant fel és fogja meg válladat.
-Terhes vagy??! -kérdezi boldogan, de te csak értetlenül bámulsz. -Várj.... mi még nem is csináltuk. -gondolkodik el barátod.
-Neem -nevetve boxolod vállba- Emlékszel arra a filmre amire annyit gyakoroltam? -Yoongi csak bólogat- Megkaptam a szerepet! -mosolyogsz barátodra mire ő felkap és megpörget.
-Jagi ez nagyszerű. -mosolyog vissza rád barátod.
-És tudod mi a legjobb? -kérdezed barátodat, aki még mindig mosolyogva néz rád- Chanyeol fogja alakítani a szerelmem szerepét. -mondod vidáman. Bárcsak Yoongi is ilyen vidám lenne, de amint meghallotta, hogy kivel fogsz szerepelni visszatért a jól ismert mogorva énje.
-Ne aggódj baby, majd én megmentelek. -enged el és lép oda telefonjához. Te csak álltál ott és nem értetted, hogy miről beszél.
-Suga miről beszélsz? -érdeklődsz.
-Felhívom őket, hogy nem vállalod. -mondja ki egyszerűen és már tárcsázná is a számot, ha te nem vágnád fejbe saját papuccsával.
-Min Yoongi!! -állsz támadó pozícióban a másik papuccsal a kezedben- Azt próbáld meg!
-De hiszen tudod, hogy Chanyeol megakar szerezni magának. -kezd el kioktatni- És ez olyan mintha te csak úgy felkínálnád magadat neki. -vág hisztis arcot.
-És szerinted engem érdekel? -állsz meg egy pillanatra.
-Igen. -kijelentése után futásnak ered.
-Min Yoongi engem csak te érdekelsz!! -futsz utána papuccsal a kezedben.