~Amikor halálotok után beszélnek rólatok az armyknak~
🔸Jin🔸
-ARMY-k emlékeztek mikor olyanokat mondtatok, hogy 'Jin olyan boldognak nézel ki' és igazatok volt. Akkor voltam a legboldogabb, volt egy nagyon fontos személy az életemben. Szerettük egymást. És mindennapot amit mostantól nélküle kell eltöltenem maga lesz a pokol.
🔸Yoongi🔸-Uh..hogyan is mondjam el nektek?- mély levegőt vesz és neki kezd- Pár nappal ezelőtt, egy nagyon fontos ember itt hagyott, valaki akit nagyom szerettem és amikor rá néztem azt mondtam, hogy milyen szerencsés vagyok. Az voltam, nagyon szerencsés voltam. De most már nincs ez a személy akinek mindent elmondhattam aki mindig megnyugtatott és aki szeretett.
🔸Hoseok🔸-Ennek egy boldog pillanatnak kellene lennie, tudom, de emlékszek valakire aki mindig biztatott és mindig ott volt mellettem még a legnehezebb pillanatoknál is. És neki köszönhetően most elértem a célom. De ez a valaki aki mindennél jobban hiányzik már nincs köztünk. Nagyon szerettem, ő volt az egyetlenem. Ah még a baleset előtt megmondta, hogy sírni fogok és igaza lett, de sajnos nem a boldogság miatt sírok.
🔸Namjoon🔸-Az emberek régóta kérdezgetik, hogy van e valaki az életemben. A válaszom az, hogy nincs....már nincs. Nem mondhattam el mindenkinek ezt, de volt valaki akit szerettem aki inspirált. Boldoggá tett, de már elment. Itt hagyott és a mennybe ment.
🔸Jimin🔸-Mikor a tömegre néztem mindig láttam őt. Szorosan fogta az army bombot és fülig ért a szája. Ő volt az én szerelmem, a legjobb barátom, a rajongóm. Elment.... Mindig mikor itt állunk a színpadon, körül nézek és még mindig őt keresem. Még magamnak sem tudom bevallani, hogy soha többet nem jön vissza soha nem látom újra mosolyát soha nem ölelhetem meg... Hiányzik..nagyon...
🔸Taehyung🔸-Én..én találkoztam valakivel egy nap. Szerelmesek lettünk. Olyan volt, mint amiről nem tudod, hogy hiányzik, amíg meg nem találod. Nem tudtam hogy az élet lehet jobb, de vele megtudtam. Sajnos..a szerelmem távozott az élők közül. Egy héttel ezelőtt azt mondta nekem 'Taehyung ott leszek a díjátadón és szurkolok nektek'. Soha nem gondoltam, hogy ez lesz az utolsó alkalom, hogy gyönyörű hangját halhatom.
🔸Jungkook🔸
-Mindent megtettem.....ARMY-k, tényleg mindent megtettem annak érdekében, hogy megmentsem azt az embert, akit szerettem és örökké szeretni akartam. Talán túl magabiztos voltam, talán jobban kellett volna próbálkoznom. Próbáltam megvédeni mindentől, amitől csak tudtam... az egyetlen dolog, amitől nem menthettem meg, az ő maga volt, és nehéz lesz megbocsátanom magamnak.
🙍♀️😓