~Amikor megtudja, hogy bántod magad~
🔸Jin🔸
Amikor megtudta, hogy vagdosod magad először nagyon mérges lett. Nagy hülyeségnek találta amit csinálsz. Elkezdet kiabálni, de azonnal abba hagyta amint meglátta, hogy sírsz. Nagyon megijedt, hogy miatta sírtad el magad. Oda rohant hozzád és összekulcsolta ujjaitokat majd elkezdet csókolgatni. Addig csókolgatott amíg nem kezdtél el mosolyogni.
-Ne csináld ez többet. -mondja most már ő is könnyezve- Mond el, ha valami baj van. -mondja szorosan magához ölelve.🔸Yoongi🔸
Akkor tudta meg mikor észre vette kötésedet miközben aludtál. Annyira lesokkolta, hogy nem volt képes felkelteni és lekiabálni a fejedet azért amit műveltél magaddal. Azt hitte sírni fog, de megpróbált erős maradni, hogy fel ne keltsen. Óvatosan levette a kötést a kezedről majd jobban szemügyre vette sebeidet. Miután ki szörnyülködte magát vissza tette a kötést és megpróbált aludni. Reggel mikor mint ketten felkeltetek Suga rögtön a sebeidről kezdet kérdezni illetve ki oktatni téged.
-Mondj el mindent mielőtt mérges leszek.🔸Hoseok🔸
Nyugodtnak tűnt, de az igazság ennél sokkal távolabb állt. Belül borzasztóan félt és szomorú volt. Közelebb jött hozzád majd felkapott és a hálószobája felé ment ahol az ágyra rakott. Bebújt melléd majd magatok köré tekerte a takarót. A takaró alatt szorosan magához ölelt. Fejedet mellkasába hajtottad ahol utat engedtél könnyeidnek.
-Nem tudom mi bánt.. -simítja meg hajadat- de amint jobban leszel kérlek mond el.🔸Namjoon 🔸
Ugyan úgy reagált mint Jin. Nem tudja miért csináltad azt hitte, hogy vele van a baj. Borzasztóan dühös lett, de később lenyugodott. Mikor elkezdet üvöltözni veled te csak jobban elkezdtél sírni. Namjoon nagyon megijedt hiszen miatta sírsz, de aztán megértetted, hogy csak téged akar megvédeni. Mi meglepő barátod is elkezdet sírni, de ő sokkal jobban mint te. Miután mindketten lenyugodtatok az egész napot az ágyban töltöttétek egymás karjaiban.
-Bocsánat. -fogja meg kezedet és szemedbe néz- Nem akartalak megijeszteni. Csak fájt látni, hogy bántod magad. -húz magához közelebb.🔸Jimin🔸
Az aranyos kis Mochid átváltozott egy vadállattá.
-Miért? -kérdezi dühösen majd közeledni kezd felé. Kérdésére nem válaszolva nyom a falnak és nem ereszt onnan. Nagyon megijesztett még soha nem viselkedett így.
-Hogy merészelted magadat bántani!? -üvölti arcodba miközben kezedet szorosan szorítja- Ez volt az utolsó, hogy ezt látnom kellet. -mutat sebeidre- Megértetted? -mondja, te pedig csak félénken bólogattál.
🔸Taehyung🔸Taet jobban megviselt a dolog mint hitted. Egyszerűen elé álltál és elmondtad, hogy néha bántod magad. Taehyung szemét könnyek borították el amitől nagyon rosszul érzeted magad. Oda ment hozzád majd arcodat kezdte el csókolgatni. Elakartál húzódni csókjai elől. Ő csak szorosabban húz magához és hajol rá ajkaidra. Csókotok közben érezted, hogy Taehyung szemeiből elkezdtek hullani könnyei. Miután megszakítottátok csókotokat magad elé tárult Tae szomorú arca és könny áztatta szemeit.
-Miért csinálod ezt magaddal... -ölel szorosan magához és kezd el megint sírni-.. és velem? -rogytok földre egymás karjaiban.
🔸Jungkook🔸Borzasztóan dühös volt, de te láttad szemeiben a könnyeket. Először ordított veled aztán később sírni kezd és a földre rogyott. Mint valami kölyök úgy sírt ott a földön. Oda mész hozzá és leguggolsz elé. Ő csak szorosan bújik hozzád. Könnyei át áztatják pólódat te pedig csak fejét simogatod és így próbálod vigasztalni.
-Kérlek... -mondja szipogva szemeidbe nézve- Mond el mi történt. -veszi kezei közé arcodat- Én csak segíteni akarok. -kezd el újra könnyezni- Bocsánat, hogy ordítottam veled. -folynak le könnyei arcán amiket ujjaiddal törölsz le.Sziasztok! Bocsi a rövid és rossz részért. 😅