25.⛩️

3K 88 17
                                    


~Amikor a banda először találkozik a babával~

🔸Jin🔸

A szülőszoba ajtaja kinyílt és Namjoon  kukucskált be mögötte az összes többi taggal.
-Nem baj ha bemegyünk? -kérdezi halkan.
-Nem dehogyis. -mosolyogsz- Jin? -kérdezed kíváncsian. Barátod neve hallatán előre jött könnyes szemekkel.
Beborult melléd az ágyba. Persze úgy, hogy Jihyeben ne tegyen kárt.
A fiúk mosolyogva álltak titeket körbe.
Mosolyuk nagyobbra nőtt mikor meglátják kislányotokat.
-Olyan aranyos, hogy tudtatok összehozni egy ilyen aranyos babát. -kérdezi kuncogva Jimin.
-Egyértelműen T/N génjeit örökölte. -mondja Suga halál komolyan mire Jin nevetve felfuttatja kezét fejed tetejére.
-Yaahh az én szemeimet örökölte azért az is valami. -mondja Jin sértődötten.
-Eltudjátok hinni, hogy szülők lettetek? -kérdezi Taehyung. Lesokkolva néztek egymásra, de Jin biztatás képen megsimogatja fejedet.
-Hát néhány nappal ezelőtt még nagyon fura volt bele gondolni, de most egy valóra vált állom. -mondod kipirulva. A többiek Jinre vezetik tekintetüket és várták válaszát.
-A világ legszerencsésebb emberének érzem magam. -mondja végig szemedbe majd utána egy puszit nyom fejed tetejére- Yaahh végre a kedvenc lányaimmal lehetek...
-... És a hat kedvenc fiúddal. -teszi hozzá Hobi nevetve.
-Igen, Hobi, amit csak akartok. -mondja nevetne, nem is kellett több Jin borzasztó nevetésén kívül és lányotok felsírt.

🔸Yoongi🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Yoongi🔸

Yoongi első találkozása a fiatokkal nem úgy sikerült ahogyan elterveztétek. Egyedül mentél haza Yoowoonal. Mikor megérkeztél házatok elé megláttad a fiúkat akik kék lufikkal vártak titeket az ajtóban. Jungkook egy tortát tartott a kezében.
-Üdv itthon Yoowoo. -kiáltják egyszerre.
-Fiúk ti őrültek vagytok. -neveted el magadat. Megfogtad Yoowoot és az ajtóba várakozó fiúk fele indultál. Yoongi felétek kezdet el sietni.
-Gyere apához. -fogja meg Yoowoot- Te is. -húzz magához közel mosolyogva majd megcsókolt.
Mikor elváltatok és oda sétáltatok a fiúkhoz első dolguk az volt, hogy jobban szem ügyre vették kisfiatokat.
-Olyan imádni való és kicsi. -hajol teljesen a baba arcába- Még soha nem láttam ennyire kicsi embert. -mondja nevetve Jin.
-Nem tudom elhinni, hogy ez a a pici baba belőled jött ki T/N. -néz rád Hoseok értetlenül.
-Ne figyelj rá T/N. -löki arrébb Hobit Kook. -Hogy vagy? -kérdezi. Még mielőtt megszólalhattál volna Yoongi babával a kezében kezdett el beinvitálni titeket a házba. Mikor beértetek válaszoltál Kook kérdésére.
-Még egy kicsit fáradt vagyok és fáj, de ő érte egyértelműen megérte. -mutatsz a kanapén fekvő Yoongira aki máris bedobta a szunyát fiával együtt.
-Most már itt vagyunk és segítünk mindenben. -mondja biztatóan Namjoon.
-Bizony, most már itt vannak a nagybácsijai. -helyeselte Taehyung miközben a tortát falta fel Jin társaságában.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS ReakciókWhere stories live. Discover now