~Amikor meglátnak mesztelenül~
🔸Jin🔸
A fürdőben lazítótál amikor ajtó nyitodást hallottál. Gyorsan rohantál ki a fürdőből, hogy köszöntsd barátodat. Csak hát egy bibi volt a tervedben....... aaaz, hogy anyaszült meztelenül mentél ki. Mikor Jin meglátott arca olyan piros lett amit egy eper is meg irigyelt volna. Egy kicsit szégyellte magát, de semmi áron nem nézet volna el. Amikor te is rá eszméltél, hogy nincs rajtad semmi, kezeddel próbáltad magadat takargatni. Jin közelebb jött hozzád megfogta derekadat majd megcsókolt. Csókotok után Jin csak annyit mondott:
-Gyönyörű vagy. -ezzel rád adta pulcsiját majd ott hagyott.🔸Yoongi🔸
Mikor haza értél minden cuccot ledobtál magadról, de tényleg mindent és bele bújtál barátod egyik bővebb ingjébe. Lementél a konyhába, hogy készíts valami harapni valót. Épp a hűtő ajtaját csuktad be ami mögött egy meg lepődött arcú Yoongi állt. Te csak ijedten kezdtél el hátrálni, de a konyha pult megakadályozott benne. Barátod vigyorogva követett téged majd ajkaidra tapadt. Mikor elváltatok Yoongi végig mért téged.
-Nem gondoltam volna, hogy így vársz, de egyáltalán nem bánom. -kacsint rád majd nyom egy puszit orrodra- Tetszik ez az outfit. Többször kellene hordanod. -veszi ki kezedből a kaját majd elsétál. Te meg csak értetlen fejjel állsz a konyha közepén egy száll ingbe.
🔸Hoseok 🔸Épp a zuhany alól jöttél ki mikor is barátod lép be a fürdőbe.
-Ejha.. -néz rád meglepődöttem- Nem tudtam, hogy bent vagy, de nem bánom. -kezdi el húzogatni szemöldökét. Vigyorogva közelít feléd és karjaiba zár. Kezei egész tested bevándorolják. Érintéseibe bele remegsz mire ő csak felkuncog.
-Hmm... Hobi~. -döntöd fejedet mellkasának.
-Igen Jagi..? -fogja meg fenekedet mire a szádat nem hagyja el válasz- Mit gondolsz.. -puszilja meg kulcscsontodat- Egy kis szórakozás ma este? -bugja füledbe majd felkap és hálószobátok felé veszi az irányt.🔸Namjoon🔸
-Jagi gyere ki, most, kérlek. -kopog fürdőszoba ajtaján barátod. Nagyot sóhajtva tekersz magad köré egy törölközőt és mész ki. Nam a nappaliban vár téged.
-Most fejeztem be meghal... -fejezné be mondatát, de meglát téged egy szál törölközőben amitől lefagy a mosoly a szájáról- Woaah~~. -jön oda hozzád.
-Bocsi Jagi, de ez most muszáj. -kér előre elnézést. Nem tudtad miről beszél. Aztán lerántotta rólad a törölköző. Egy pillanatra lefagytál és csak barátod vággyal teli arcát láttad ahogy az épp testedet fürkészi.
-Erre vártam... -harapja be alsó ajkát- Hogyan tudtad elrejteni ilyen sokáig ezt a szépséget? -mutat végig testeden mire te csak nevetve vállába boxolsz. Nam csak nevetve kezd el csókolgatni téged engesztelés képen.🔸Jimin🔸
Van egy olyan fura fétised, hogy ha barátod nincs otthon akkor Ádám kosztümben szoktál járkálni fel alá. Ez a nap is ilyen volt, úgy volt, hogy Jiminnek ma sokáig lesz edzése. Épp a nappali közepén táncolsz mikor is apró köhintést hallasz magad mögül. Jimin áll ott kikerekedett szemekkel.
-Ejnye Jagi. Vegyél fel valamit mielőtt megfázol. -dorgál meg. Szégyenteljesen ballagtál a hálószoba felé, hogy felkapj valamit magadra. De mielőtt belépnél Jimin átkarolja derekadat.
-Tényleg gyönyörű vagy. -suttogja füledbe és kezdi el csókolgatni nyakadat.🔸Taehyung🔸
A szobátokba öltözködtél mikor is Tae ront be. Azonnal elpirul amint meglát téged meztelenül. Zavartságát kezdte el takargatni, de nem ment neki. Egy idő után már nem bírja ezért oda ránt magához és ajkaidat kezdi el tépni. Hosszú hosszú perceken át csókolóztok és mikor elváltok lihegve néztek egymásra.
-Tudtam, hogy szép vagy, de hogy ennyire... -harapja be alsó ajkát majd ismét ajkaidra tapad. Csókotok közben ágyatok felé vezet és elfektet rajta.🔸Jungkook🔸
-T/N - lép be barátod fürdőszobába. Épp ekkor szálltál ki a fürdő kádból.
-Igen Kook? -fordulsz barátod fele aki az ajtóban áll szótlanul.
-Te.. Te..mez...meztelen vagy. -mondja dadogva.
-Ja bocsi. -neveted el magad- Mindjárt felveszek valamit. -nyúlsz az egyik köntösért.
-Hagyjad, így jobb. -néz rád kaján mosollyal. Közelíteni kezd feléd, de te nem hátrálsz. Tetszik neked, hogy Jungkook így viselkedik. Erőszakosan ragadja meg kezedet majd mélyen szemedbe néz. Ajkaitok közelíteni kezdenek majd hosszú csókba invitáljátok egymást.