-A terhesség alatt (7/4)-🔸Yoongi🔸
Este egy nem várt dolog fogadott mikor felkeltél. Barátod nem volt melletted amit furcsálltál hiszen Yoongi nagyon nehezen kell fel az ágyból.
Erőt vettél magadon és ki tápászkodtál az ágyból. Yoongit a stúdiójában találtad meg ahol a terhességről olvasót. Meghatottál mikor láttad, hogy mennyire keményen tanul.
-Yoongi mit csinálsz ilyen későn? Ez nem vall rád. -ülsz le az egyik fotelbe.
-Meg akarok tudni mindent. -nézi továbbra is a könyvet- De inkább az a kérdés, hogy te mit csinálsz itt ilyen későn? -néz rád dühösen.
-Nem voltál mellettem és ez nagyon zavart. -mondod mosolyogva- Meg várom még befejezed. -mondod egy ásítás közben.-Na erről szó sem lehet. -áll fel székéből majd oda megy hozzád- Nem egészséges sem neked sem a babának. -vesz fel téged majd szobátokba visz ahol betakar majd elaltat.
Ebédet vittél neki, mert megint otthon hagyta. Mielőtt beléptél volna a terembe hallottad, hogy a banda jól érzi magát. Az ajtó nyitva volt ezért úgy gondoltad kicsit hallgatózol.
-Szóval Suga Hyung, hogy lett T/N terhes? -hallod meg Taehyungot aki majd meg szakad a nevetéstől.
-Ahh Hyung elpirult. -csatlakozik Jungkook a hangból ítélve. Nem hittél a fülednek mikor meghallottad Kook mit mondott. Azonnal beléptél a terembe ahol tényleg egy elpirult Yoongi állt.A fürdőszoba tükörben nézegeted a hasadat mikor is meg hallod Yoongi hangját.
-Nagyon jól nézel ki. -fordulsz a hang felé.
-Yoongi nézd mekkora már a hasam. -simogatod meg hasadat.
-Woow itt van a babánk? -megy oda hozzád és kezét a hasadon lévő kezedre rakja.
-Igen, ott. -mondod mosolyogva. Még soha nem láttad Yoongit ennyire boldognak.Nem tudtál aludni. Borzasztóan fájt ahogy a baba rugdosott. Éjfél fele járhatott az idő. Már nem bírtad ezért szóltál Yoonginak.
-Yoongi.. -rázod meg karját- Nem tudok aludni. -nagyon bántad, hogy fel keltetted mert tudtad jól milyen korán kell neki kelnie.
-Mi a baj Jagi? -kérdezi kómás hangon.
-Rugdos a baba. -fogod meg hasadat.
-Hmm tényleg!? -rakja rá kezét hasadra- Ohh... Gyere ölelj meg. -te habozás nélkül bújsz oda hozzá. Végül Yoongi egész éjjel nem aludt. Végig hasadat simogatta és mindig amikor megérezte, hogy a baba rúg elmosolyodott.Yoongi sajnos nem tudott el jönni veled ultrahangra amit nagyon sajnáltatok mindketten. Miután vége lett az edzésüknek barátod hihetetlen sebességgel rontót be a bejárati ajtón.
-Y/N hol vagy? -hallod meg barátod ideges hangját.
-Nappali... -mondod szipogva amitől Yoongi csak gyorsabbá veszi lépteit. Mikor belépet a nappaliba látta, hogy az ultrahangos képet nézegeted könnyes szemekkel.
-Nézd Yoongi milyen szép a kisbabánk. -nyújtód felé a képet.
-Ahh apa nagyon szeret téged. -mondja mosolyogva majd át ölel téged- Nagyon jó szülők leszünk Jagi. -mondja magabiztosan majd megcsókol.A többieket forgatás közben értesítették, hogy be vittek a kórházba. Szerencsére a belvárosban forgattak és a kórház nincs messze tőle. Ezért a fiúk gyalog indultak el. Yoongi végig táncolta az oda vezető útat.
-Hyung siess már, ha oda akarsz érni mielőtt megszületik a baba. -mondja Namjoon siettetve a idősebbet.
-Apa leszek. Apa leszek. -táncol tovább. A többiek csak meg forgatják szemüket majd kézen ragadják barátodat és elkezdik húzni.Amikor be hívták őket a szobába Yoonginak nagy kő eset le a szívéről amikor látta, hogy mind a ketten jól vagytok. Nem jött ki egy szó se a száján ahogyan a többiekén se. Szeme közted és a baba között járt.
-Annyira gyönyörűek vagytok. -hallottad hangján, hogy már a sírás szélén áll, de még tartja magát. Bár a többiek ezt már nem mondhatják el.
-Köszönöm Jagi, köszönöm... -folyik le első könnycsepp arcáról.
Megjött ihlet. 😂😂