~Amikor orvosnál vagytok és beindul ~
(Maknae line)🔸Jimin🔸
A kis Mochi megfázott. Kellett neki kabát nélkül rohangálnia.
Épp az orvosi rendelőben ültök és vártátok, behívjanak titeket. Jimin meglepően fura volt, arca ki volt pirulva, összehúzta magát és lábait összeszorította. De elkönyvelted, hogy. Csak a betegség miatt. Gondolkodásodat Jimin szakította meg mikor rá simított combodra. Egyre feljebb és feljebb haladt.
-Jimin.. Mit csinálsz? -kérdezed miközben kezét próbálod levenni magadról de sikertelenül.
-Mommy kérlek segíts.. -csókol bele nyakhajlatodba ami miatt egy halk nyögés hagyta el szádat. Meg jó, hogy nem volt rajtatok kívül senki a rendelőben.
-Park Jimin? -jön ki a doktor. A hang hallatán villámgyorsan lökőd el magadtól barátodat.
-Itt vagyok.. -mondja Jimin nyöszörögve a földről.
🔸Taehyung 🔸Taehyung szemét seggeden legeltette még te a kórház térképét tanulmányoztad. Hirtelen megérezted hogy valami kemény a seggednek nyomódik. Nem törődve vele elkezdtél menni a liftek fele. Remélted, hogy nem leszel egyedül most már felizgult barátoddal egy kis helyen, de csalódnod kellett. Mikor becsukódott a lift ajtaja Tae a falnak nyomott és hozzád préselődött. Ezzel megérezted nem kicsi problémáját.
-Baby tudod mit kell tenned.. -suttogja ajkaidra majd megcsókolt. Próbáltad magadtól ellökni de nem tudtad, túl erősen tartott csípődnél fogva. A lift megállt ami azt jelentette, hogy megmenekülsz.
-Francba.. -váll el tőled haragosan.
-Hmm Tae szerintem a problémádat intézd el mielőtt bemegyünk Yoongihoz. -mutatsz nadrágjára.🔸Jungkook 🔸
Jungkook ma korábban végzett a próbákkal ezért meglátogatott téged a munkahelyed, a kórházban.
Az ebéd szünetedet élvezted mikor valaki kopogott az ajtódon. Kíváncsian nyitodtad ki az ajtót és már mondtad is volna, hogy most szüneted van de az ajtóban nem egy beteg állt hanem barátod.
-Jungkook?! Mit keresel itt?! -öleled meg amit rögtön viszonoztál.
-A szerelmemhez jöttem. -csukja maga mögött aza ajtót- Wow Jagi nagyon jól áll az orvosi ruha. -nyalja meg szája szélét. Jungkook még soha nem látott még munka ruhádba és igen csak beindította a képzeletét. Kezét rögtön nadrágjához kapta hogy eltakarja "kis" problémáját.
-Huh? Mi a baj Kook? -kérdezed miközben merev barátodat nézed.
-T/N van egy kis egészség ügyi problémám. -veszi el kezét. Szemed kikerekedik.
-Úristen Jeon Jungkook mitől izgultál fel már megint? -nézel rá értetlenül.
-Miattad... -mondja halkan.
-Ahhj Jeon pont a munkahelyemen. -teszed kezedet arcod elé.
-Inkább jobb ha elmegyek... -nyitná ki az ajtót viszont gyorsan oda siettél és bezártad előtte az ajtót.
-Nem mész sehova, így nem. -veszed le magadról orvosi köpenyedet. Jungkook nagyot nyelve néz rád miközben övét próbálod kicsatolni....