~Első alkalom (🔞)~
(mim_jiji)🔸Jin🔸
Jin és te már nagyon régóta együtt vagytok, de eddig nem volt köztetek semmi szexuális érintkezés.
Az egyik este az ágyon üldögéltél és könyvet olvastál mikor is Jin bejött a szobába és elkezdet vetkőzni. Egészen addig vetkőzött amíg csak egy alsónadrág maradt rajta. Bemászott melléd és elkezdte levenni rólad hálóingedet.
-Készen állsz, baby? -kérdezte mély hangján.
-Készen mi... -meg sem várva válaszodat tapadt ajkaidra és ezzel egy időben kezdet el eldönteni az ágyon. Megérezted Jin kezét ami egyre lejjebb és lejjebb csúszott egészen fenekedig amibe bele markolt. Bele nyögtél csókotokba amire Jin elmosolyodott. Melledet kezdte el kényeztetni miközben arcodat csókolgatta. Te csak erősen kapaszkodtál barátod hátába és élvezeted kényeztetését. Nagyon lassú és gyengéd volt. Mikor már ő se bírta tovább beléd helyezte magát. Amikor megérezted Jint magadban arcod hirtelen eltorzult amit ő is észre vett.
-Jin ez fájh.. -fogod meg vállát jelzés ként miszerint ne mozogjon.
-Jagih, annyira sajnálomh. -csókolja le a könnycseppet arcodról. Jin, hogy elterelje figyelmedet vicceket mesélt. Amik miatt inkább kínodban sírtál. Mikor már megszoktad méretét a szoba nyögéseitektől telt meg. A végére már nem annyira emlékszel. De amikor felkeltél Jin egy hatalmas kupac palacsintával a kezében ült az ágy szélén.
-Jiiin.. -nyöszörgöd álmosan. Rád emeli tekintetét és elmosolyodik.
-Jagiya~, jó reggelt. -puszil meg- Nagyon ügyes voltál tegnap este. -kacsint rád. És ekkor jut eszedbe, hogy a tegnapi tényleg megtörtént.🔸Yoongi🔸
Yoongi stúdiójában vagytok. Épp szünetet tartotok. Suga a telefonját nyomkodja amit te már nagyon unsz. Ezért úgy gondoltad kicsit megtréfálod ami hát nem úgy sült el ahogyan akartad. Reggel Yoongi pólója volt rajtad amiről képet is csináltál. Ezt a képet küldted el neki. Arcán se milyen reakciót nem láttál viszont más dolog elárulta. A nadrágján egy dudor jelent meg. Megmosolyogtad barátod reakcióját. Viszont ő nem találta annyira viccesnek.
-Baby, most nézd meg mit csináltál. -mutat nadrágjára- Gyere ide és segíts. -paskolja meg combját. Kuncogva sétálsz oda és ülsz ölébe majd megcsókolod. A heves csókolózások közben eldönt téged az ülökén. Yoongi rögtön bele vágott a dolgok közepébe. Elkezdet előkészíteni téged. Gyengéd volt aminek az volt az oka, hogy még szűz vagy, de már nem sokáig. Nyakadon egy-két lila foltot hagyott, amikre büszkén nézett vissza. Mikor már úgy érezte, hogy készen állsz beléd hatolt.
-Relaxhh.. Baby. -nyögte ki nagy nehezen. Próbáltad azt tenni amit barátod mondott, de elég nehéz volt. Mikor már megszoktad szóltál Yoonginak.
-Mozogjh.. Kérlekh. -szorítód meg karját. Amikor biztos volt már benne, hogy nem fáj neked durvábban kezdet el mozogni. Yoongi alig adott ki hangot. Viszont te úgy üvöltöztél mint akit ölnének.
Az aktus végén Yoongi felüdülten tér vissza dolgozni még te a kanapén próbálsz megnyugodni.
-Nyugi Jagi, majd belejösz. -kacsint rád mosolyogva majd vissza fordul és folytatja tovább munkáját.