2.⛩️

5K 93 3
                                    

~Első randi~

🔸Jin🔸

Jin olyan okból nem akart étterembe menni, mert elvileg ő sokkal jobban főz, mint bárki más a világon. Ezért abban egyeztetek meg, hogy nála fogtok vacsorázni. Nagyon kitett magáért még gyertyát is gyújtott. Megbeszéltétek, hogy át mész hozzá, de ő ragaszkodott hozzá, hogy ő menjen érted. Éppen nagyban készülőtél mikor is csengetek. Tudtad, hogy Jin jött meg. Mivel még nem voltál kész ki kiabáltál, hogy jöjjön be.
-Szia T/N. Hol vagy? -érdeklődött.
-A fürdőben. Mindjárt megyek. -ordibálod az említett helyről. Pár perc múlva kilépsz a fürdőből és a nappali felé veszed az irányt. Mikor oda érsz Jin háttal áll neked és egy képet nézeget kezében egy virágcsokorral.
-Itt vagyok. -mondod mire Jin feléd kapja a fejét- Naa.. Hogy nézek ki? -fordulsz meg. Jin csak tátott szájjal bámul téged.
-Jagiya, te még nálam is szebb vagy. -erre a mondatára oda mész és vállba boxolod mire mindketten elnevetitek magatokat. Az este nagyon jól sikerült. Jin minden jobbnál jobb viccét elmesélte neked amit nagy élvezettel kísértél végig. Az étel valami isteni volt. Nagy élvezettel nézte végig ahogyan az általa készített ételt falod fel pár pillanat alatt. Jin a randi végén nagy nehezen megkérdezte tőled, hogy leszel-e a barátnője. Aranyosnak találtad, hogy ennyire fél a válaszodtól. Legnagyobb megkönnyebbülésére igent mondtál.

🔸Yoongi🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Yoongi🔸

Yoongi tudta, hogy mennyire félsz a cápáktól. Ezért nem árulta el neked, hogy a tropicariumba visz el téged. Az egész randit szorosan Yoongi karjai között töltötted. Amit Yoongi csak mosolyogva figyelt.
-Nyugi Jagiya én megvédelek téged. -puszil hajadba.

🔸Hoseok🔸Hobi és te boldogan ugráltatok az állatkert felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Hoseok🔸
Hobi és te boldogan ugráltatok az állatkert felé. Olyan mint egy energia bomba, ha te nem tartanád pórázon akkor már az állatkert túl felébe lenne. Mikor a majmokhoz érték elkezdi őket utánozni.
-T/N, T/N..... Nézd! -ugrált összevissza. Te meg csak hasadat fogva nevettél rajta. Miután mindent végig néztetek, Hobi javaslatára elmentetek fagyizni. Miután megvettétek a fagyit egy parkba kötöttetek ki. Pár percig csöndben sétáltok. Ezt a csendet Hobi töri meg.
-Ez volt életem legszebb napja. -fordul feléd egy hatalmas mosoly kíséretében. Mielőtt megszólalhatnál Hobi megelőz- Azt akarom, hogy minden napom ilyen legyen. És tudom, hogy ezt csak veled lesz lehetséges Jagiya. Leszel a barátnőm? -könnyes szemmel öleled meg újdonsült szerelmedet aki rögtön viszonozta. Hobi szavak nélkül is értette válaszodat.

BTS ReakciókWhere stories live. Discover now