45.⛩️

2.5K 91 33
                                    


~Amikor a gyerekeitekkel bújócskáznak~

🔸Jin🔸

Nevetve nézted ahogyan férjed játszik lányotokkal. Bújócskáztak és lányotok számolt.  Jihye egy idő után megunta és feladta apukája keresését. Oda ment és segített neked a sütésben. Fél óra elteltével Jin felháborodva jön elő rejtek helyéről.
-YAH! Mit csináltok!? -teszi keresztbe kezét és dühösen néz rád.
-Oh, szia Apuci! Nem találtalak meg szóval eljöttem Anyucinak segíteni. -mondja mosolyogva és bevesz meg egy sütit a szájába.
-Fel órát vártam. FÉL ÓRÁT!! -kezd el toporzékolni férjed.
-Bocsi babe. -mondod kuncogva- Sütit? -nyújtasz felé egy darabot a kedvenc sütijéből. Duzzogva de végül elfogadja és amint megízleli az édességet minden dühe elpárolog.
-APA!! Ne egyed meg a összeset. -kiabál rá lányotok.
-Ez a bünti. -ölti ki nyelvét.

 -ölti ki nyelvét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔸Yoongi🔸

Boldogan nézted a kanapéról ahogy Yoongi izgatottan keresi a rejtek helyét Yoowoo elől. Apró lépteket halott ezért férjed sietve bebújt a szekrénybe. Fiatok látta, hogy apukája hova bújt be ezért nevetve futott oda.
-Meg vagy Apa!! -mondja kiabálva miközben kinyitja az ajtót.
-Yaahh... Ez nem ér csak 10-ig számoltál. Kezd elölről. -fújja fel arcát.
-Csak dühös vagy mert megtaláltalak. -kezd el ő is duzzogni. És itt lett vége a játéknak, Yoowoo felrohant szobájába. Soha nem tartanak sokáig ezek. Férjed leül melléd és fejét öledbe dönti.
-Ahjj ez a gyerek. -sóhajt nagyot.
-Ne legyél mérges, hisz csak 4 éves. -túrsz bele hajába.
-A következő gyerek jobban fog sikerülni. -mondja becsukott szemmel. 

🔸Hoseok🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Hoseok🔸

Hoseok és Hyungseung mindig nagyon hiperaktív. Nem szeretted mikor a házban futkosnak és játszanak. Most is ezt csinálták amíg te nem voltál otthon.
Hobi gyorsan szaladt fia elől, hogy mi hamarabb eltudjon bújni. Nem figyelt és lábát beverte az asztalba.
-AISSSHHHH! B....... MEG!! -kiáltja el magát mire fiatok gyorsan apja segítségére siet.
-Apa, ez nem egy csúnya szó volt? -néz rá fel kérdően.
-Oké Seung és most egy új játékot játszunk. Az a neve, hogy nem mondod meg anyunak és elfelejted mit mondtam. -térdel elé és gyorsan ledarálja a mondatát- Na és most irány a konyha Anyuci mindjárt haza ér. -paskolja meg fiatok popsiját.

BTS ReakciókWhere stories live. Discover now