26.⛩️

2.8K 83 29
                                    


~Amikor megprankeljük őket~
mim_jiji

Jin🔸

A konyha pulton ülsz és nézed ahogy Jin főz. Úgy gondoltad megvicceled őt.
-Hey... -szólsz oda neki mire válaszként csak hümmögött egyet- Emlékszel, hogy múltkor nem használtunk óvszert? -kérdezed nevetésedet visszafojtva.
-Tudtam! -fordul meg fakanállal kezében- Az elmúlt napokban olyan furán viselkedtél. A hormonok lehetnek. -csapja fejbe magát.
-Nem viselkedtem furán, te ignoráltál engem azért csináltam ezt. -nézzél rá csúnyán miközben eszedbe jutnak miket csinált veled.
-Hát, mostantól még mozgalmasabbak lesznek a napjaink. -teszi le a kanalat majd oda megy hozzád- Apa keményen fog dolgozni a kis babáért a pocakodban. -simogatja meg mosolyogva hasadat- Biztos olyan aranyos lesz mint én. -nyom puszit arcodra. Eddig bírtad nevetés nélkül.
-Ki mondta, hogy terhes vagyok. -fogod meg nevetve hasadat.
-Utállak... -fújja fel pofiját és visszament az ételhez.

🔸Yoongi🔸

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🔸Yoongi🔸

A stúdióban vagytok. Yoongi a telefonját nyomkodja még te a zongorán jatszol. Egyszer csak abba hagyod a zongorázást.
-Mond Yoongi, emlékszel, hogy múlt héten nem használtunk óvszert? -fordulsz feléd.
-Aha, szerdán. -néz fel telefonjából.
-Szóval... Hát.. -nézel el oldalra, de Suga egyből rájött, hogy meg akarod prankelni.
-Állj le a szívatással. -szól rád rögtön- A terhességi teszt nem. Mutatja ki ilyen gyorsan. -lefagyva hallgatód- Rákerestem. -mondja nevetve majd meg mutatta telefonját.
-Miért vagy ünnep rontó? -teszed keresztbe kezeidet.
-Az vagyok, de tudom, hogy így szeretsz. -megy oda hozzád majd puszit nyom arcodra- Na visszamegyek dolgozni. -ül vissza székébe.
-Ne már Min Yoongi... -futsz utána.

🔸Hoseok🔸

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🔸Hoseok🔸

Vonaton utaztatok vidékre egy kis kiruccanásra. A kabinban hallgattatok zenét mikor is úgy gondoltad megvicceled barátodat.
-Figyelj Hobi... -veszed ki fülhallgatót füledből. Hoseok amint meghallja hangodat ő is így tesz.
-Tessék Jagi. -mosolyog rád aranyosan.
-Emlékszel, hogy tegnap nem használtál óvszert? -nézel rá boci szemekkel
-Ugye ez nem valami prank? -néz rád komolyan.
-Hehe hát.... -nézel félre.
-Mi van ezekkel a terhességel kapcsolatos prankakkel? -néz rád. Nem tudtad eldöntött, hogy szomorú vagy mérges.
-Annyira sajnálom Hobi, mérges vagy? -kérdezed félénken. Barátod reakciód láttán rögtön enyhül tekintete.
-Talán tudat alatt tényleg szeretnél gyereket. -fogja meg combodat amit elkezd simogatni- Amint oda érünk, neki is látunk. -mosolyodik el perverzen.

BTS ReakciókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora