40.⛩️

2.7K 80 57
                                    

~Amikor fehérneműt vesznek neked(🔞) ~
Pusheen432

🔸Jin🔸

Amikor haza értél Jin videó játékozott, ezért úgy gondoltad nem zavarod. Felmentél hálótokba, ahol egy nem várt meglepetés várt téged, egy rózsaszín csipkés fehérnemű. Gyorsan felvetted és lerohantál barátodhoz.
-Jin, babe... -szólítod barátodat aki rád se néz.
-Ne most Jagi, koncentrálok. -ha tudta volna, hogy fehérnemű van rajtad nem így állt volna hozzá. Szem forgatva elé sétáltál. 'Game over'. Hallottad mögüled innen tudtad, hogy sikerült felkeltened Jin figyelmét.
-Yah milyen rossz kislány, csak azért jöttél ide, hogy hergelj? Elvesztettem a játékot miattad, ezért büntetés jár, nem gondolod? -mosolyog rád ördögien, majd ölébe húz.
-Ezt te vetted? -figyelmen kívül hagytad előző perverz mondatát.
-Igen szóval ideje lenne felavatni. -markolja meg seggedet ami nem hatott meg.
-Bocs Jin, majd máskor, folytasd a játékot. -szállsz ki öléből és ott hagytad felizgult barátodat.

🔸Yoongi🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Yoongi🔸

Yoongi már nagyon régóta  stúdiójában tartózkodott, ezért elmentél meglátogatni. Mikor beengedett stúdiójában és üdvözöltétek egymást valami felkeltette figyelmedet.
-Yoongs ez mi? -kérdezed kíváncsian és felemeled a fekete fehérneműt.
-Ohhh a fiúkkal egyik nap elmentünk vásárolni és én azt vettem. -mondja egyszerűen semmi szégyen nélkül, hogy egyedül bement egy női fehérnemű boltba.
-Jól áll neked. -igazítod hozzá a ruhát nevetve.
-Tudom, de rajtad jobban állna..... Mi lenne ha mondjuk most felpróbálnád. -kacsint rád és elkezdi levenni ruháidat, amit egyáltalán nem bántál, sőt te pedig neki segítettél vetkőzni.

 -kacsint rád és elkezdi levenni ruháidat, amit egyáltalán nem bántál, sőt te pedig neki segítettél vetkőzni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Hoseok🔸

Hosoek meglepett egy új fehérneművel mivel az előzött széttépte.
Fürdőszobában nézegetted magad új fehérneműdben, mikor meguntad visszamentél  szobátokba, viszont nem számítottál rá, hogy Hobi korábban ér haza.
-Waa Hobi....megijesztettél. -kapsz szívedhez, mikor meglátod az ágyon barátodat- N-nem gondoltam, hogy korábban jössz haza. -mondod dadogva, mivel Hosoek beharapott szájjal és elsötétült tekintettel közelített feléd, ami nagyon megijesztett.
-Korábban akartam haza jönni a babámhoz és eltölteni vele egy jó napot. -présel neki a falnak és nyakad érzékeny pontját megszívja- Te pedig így sétálsz be. -néz végig rajtad, ami miatt élesen beszívja a levegőt- Azt akarod, hogy ezt is széttépjem? -kérdezi és seggednél fogva felemel.
-N-nem...-sóhajtasz nagyot és átkarolod barátod nyakát.
-Dehogy nem babygirl. -dönt le ágyatokra és onnan elkezdődik az estétek.

BTS ReakciókWhere stories live. Discover now