~Amikor a szoknyából kilátszik a 🍑-ed~
🔸Jin🔸
Jin és te kedvenc elfoglaltságotokat végzitek. És nem az nem a főzés, hanem divat bemutatót tartotok egymásnak. A te köröd jön és egy szoknyát választottál. Mikor kimentél Jin nagyot nyelt. Forogtál össze vissza, de barátod csak egy pontot nézet. És az a pont a popsid volt. Felpattant a helyéről oda ment hozzád majd meg állít a forgásban háttal neki.
-Baby.... Valami az súgja, hogy hosszabb szoknyát kellene felvenned. -nyomja ágyékát fenekednek- Vagy rossz vége lesz ennek a divat bemutatónak.🔸Yoongi🔸
Ez volt az első alkalom, hogy a banda többi tagjával is találkoztál. Ezért úgy gondoltad, hogy kicsit csinosabb leszel ami Yoongit nagyon meglepte mivel nem vagy az a szoknyás típus. Nagyon jól telt az idő a fiúk nagyon aranyosak voltak, de barátod mindvégig nagyon furán viselkedett. A megszokottnál is csendesebb és ridegebb volt.
-Na jó, most már elég! -csattan fel barátod- Baby, menj és vegyed fel az egyik gatyámat. -mutat szobája felé, de te csak értelmetlen fejjel indulsz az említett helyiség felé- És te, Jungkook, állj le a bámulással és találj magadnak egy SAJÁT barátnőt. -mondja ki hangsúlyozva a saját szót. Minden szót tisztán hallottál amin csak jót mosolyogtál.🔸Hoseok🔸
A kis tesód születésnapi zsúrján vagytok. Ma lett 7 éves. Elhoztad barátodat is mivel tudod, hogy mennyire szeretnek együtt játszani. Egész nap játszottak, futkostak míg te a rokonaiddal beszélgettél főként Hobiról. Mikor minden vendég elment és családod is aludni tért. Te és szerelemed a konyhában ettétek a maradék tortát. Mikor is Hobi hátulról át ölelt.
-Nagyon jól áll ez a szoknya -suttogja füledbe- Mit akarsz tőlem, babygirl? -kezdi el csókolgatni nyakadat. Te csak szemedet forgatva tömöd szájába a tortát és ezzel le is záród a témát.