~Első csókotok ~
🔸Jin🔸
Nem telt el sok idő az első randitok óta. Te nem akartál el sietni semmit viszont barátod elég türelmetlen volt.
Reggel finom illatokra keltél fel ami annyit jelent, hogy Jin palacsintát csinál. Könnyű léptekkel osontál a konyhába, hogy meglepd párodat. Mikor háta mögé értél át ölelted.
-Hey Word widehandsome... Ezt nekem csinálod? -kukucskálsz háta mögül.
-Úgy látom Csipkerózsika felébredt. -fordul meg és csíp bele arcodba.
-Igeen felébredt... És ugye azok az én palacsintáim... -nézed továbbra is a palacsintákat.
-Bizony azok a MI palacsintáink. -hangsúlyozta ki a mi szócskát- Dee...egy feltétellel lehet a tied. -fogja meg derekadat és gyorsan feldob téged a pultra- Egy csókért..
-De Oppa... -nagyot szelsz- A palacsintáért bármit. -Jin csak erre mondatodra várt. Az engedélyt megkapva tapadt ajkaidra. Csókjában érezhető volt, hogy nem bizonytalan viszont ezt rólad nem lehetett elmondani. Miután csókotok véget ért már egyáltalán nem kívántad a palacsintát. Még többet akartál Jin ajkából viszont ezt a világért nem mondanád el neki.🔸Yoongi🔸
Yoongival épp a napi programotokat csináltátok. A kanapén döglöttetek valami nyálas filmet néztetek és te a főszereplő fiúról áradoztál.
-Ahhww.... Yoongi láttad az izmait úristen.... Meghalok!! -visítozol. Ő csak szemét forgatva hallgatja tovább- És a hangja olyan sexyyy!! -na igeen Yoonginak itt telt be az a bizonyos pohár. Megfogja vállaidat maga felé fordít és birtokba veszi ajkaidat. Ő maga se gondolta át, hogy mit csinál, de amikor rá eszmélt tettére rögtön elhuzodott tőled.
-Várj... - ez volt az első amióta együtt vagytok, hogy egy kipirult arcú Yoongival találod magad szembe. Próbálta arcát takargatni, de ez nem jött össze. Így olyan ártatlannak és aranyosnak tűnt. -Megpróbálhatom újra? -te csak bólintottál. Ez a csók sokkal hosszabb és érzelem teljesebb volt mint az első. Azóta előszeretettel beszélsz mindig többet, hogy kapj egy úgy nevezett 'fogd be a szádat' csókot.🔸Hoseok🔸
Hobi át jött, hogy segítsen angolban. Semmi bajod az angollal nagyon is jól megy, de barátod ragaszkodott hozzá, hogy ő akkor is ha leszakad az ég át jön és segít neked. Ezért most itt ültök a nappaliban és tanultok. Észreveszed, hogy szerelmed most nem olyan mint szokott lenni. Sokkal nagyobb a csend, ami Jung Hoseokra nem igazán jellemző. Felé fordulsz, hogy megkérdezd, hogy mi nyomja szívét, de mikor oda fordulsz egy ragyogó napocskával találod magad szembe. Megkönnyebbültél amikor megláttad mosolyát.
-Ahhh.... Jagiya~ miért hagytad abba? -hangja szomorú volt, de az arcán még mindig ott volt a levakarhatatlan mosoly. Értetlenül bámultál rá. Aztán olyan történt amire nem számítottál. Minden olyan gyorsan történt. Már csak arra eszméltél fel, hogy a földön vagy Hobi fölötted támaszkodik és ajkaitok érintik egymást. Nagyon váratlanul ért, de utána rögtön vissza csókoltál. Át karoltad nyakát és közelebb rántottad magadhoz. Sajnos a levegő hiány miatt elváltatok.
-Hmmm... Jagi ezt még gyakorolnod kell.. -néz rád csábosan- De ne félj majd én segítek.