28.⛩️

2.9K 80 59
                                    


~Amikor először találkoznak a szüleiddel~
Gretahun

🔸Jin🔸

Jin túl magabiztos és elképzelhetetlenül boldog volt mikor eljött az a nap mikor is találkozhat a szüleiddel. Virágokat vett nekik, de inkább anyukádnak. Nagyon boldog voltál, hogy ennyire leakarja nyűgözni szüleidet.
Amikor megérkeztetek a szüleid házához. Idegesen ragadta meg kezedet. Nyugtatásként adtál egy puszit arcára még vártátok, hogy szüleid kinyissák az ajtót. Nagyon jól telt az este. Jin és apukád az első nagypapi viccnél megtalálták a közös hangot amit anyukáddal kínos mosollyal hallgattatok végig. Anyukád már akkor megszerette mikor csak meséltél róla, de amikor segített neki a vacsorában, már az esküvőtöket kezdte el tervezgetni. Miután megettétek a vacsorát  és anyukád is kifaggatta Jint a jövő béli terveiről. Seokjin illedelmesen elköszönt .
-Köszönöm a ma estét, Mr és Mrs CS/N. -hajol meg illedelmesen mire anyukád elkuncogta magát.
-Ugyan Jin hagyjad ezt a hivatalosságot már te is a család része vagy. -mondja biztatva anyukád majd megöleli. Apukád helyeselve bólogat majd ő is elbúcsúzik Jintől. Miután te is el köszöntél boldogan indultatok haza.
-Nagyon szeretnek téged. -fogod meg kezét.
-Phh.. Engem mindenki szeret.. -mondja önelégülten.

🔸Yoongi🔸

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


🔸Yoongi🔸

Az este nagy részében Yoongi nagyon előzékeny és óvatos volt, hogy el ne rontson semmit. Nyugtatásként a kezét fogtad ami látszólag kicsit megnyugtatta. Apukád nagyon hasonlít Yoongira. Egy zene őrült aki mindig a feje után megy. Szúrós tekintettel nézegette Yoongit amit anyukád is észrevett.
-Abba hagynád. -böki meg oldalát anyukád- Szegény fiú mindent megtesz, hogy jó benyomást tegyen, te pedig figyelmen kívül hagyod ezt. -szidja le. Anyukád fenyegetésére apukád felhozta a zene témát. Onnantól nem volt megállás. Suga egy hatalmas mosollyal áradozott minden zenével kapcsolatos dolgáról amit apukád kíváncsian hallgatott. Miközben beszélgettek kezeddel játszott amit mosolyogva figyeltél. Az este vége fele érve, nagy nehezen elrángattad barátodat apukád kezei közül.
-Örültem a találkozásnak, várom a következőt. -fog kezet vele apukád.
-Úgy szintén. -mondja mosolyogva. Majd anyukádtól is el köszöntetek.
-T/N vigyáz erre a fiúra egy igazi kincs. -és ez volt apád el köszönése.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
BTS ReakciókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora