31.⛩️

2.9K 80 26
                                    


~Amikor ölelkeztek~

🔸Jin🔸

Jin imád ölelkezni, de ezt soha nem vallaná be neked. Mindig megvár téged, előszeretettel szoktad utánozni barátod cukiságát. Amikor ölelkeztek nem akar elengedni. Mikor pedig elakarsz menekülni csak azt mondja, hogy túl lusta pozíciót váltani vagy ez a test helyzet melegíti őt, de mikor sikerül ki kecmeregned szorításából, nem tart valami sokáig szabadságod.
-Ugh.. Nagyon fázok. -imitál vacogás- Édesem úgy gondolom, hogy vissza kellene jönnöd és felmelegíteni engem vagy meg fogok fázni és beteg leszek és akkor neked kell vigyázn... -nagyon aranyos amikor így beszél, de megszakítottad monológját.
-Megyeeek!! -ugrasz be mellé- Csak annyit kellene mondanod, hogy 'Ölelést akarok'. -magyarázod neki.
-Phh ölelés? -legyint maga előtt- Neeem... Csak fáztam. -tudod, hogy hazudik ezért tesztelted.
-Oké akkor hozok neked takarót. -száll ki mellőle.
-Nee... Nem kell. -ránt vissza ölébe- Nekem csak te kellesz.

🔸Yoongi🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔸Yoongi🔸

Általában reggel vagy este szoktatok ölelkezni, mert ilyenkor fáradt módban van. A kedvenc póza az amikor fejét nyakadba fúrhatja és kezei át ölelhetik derekadat. Kezeid mindig megtalálják kócos haját. Óvatosan simogatod amikkel néha-néha egy apró sóhajt csalsz ki ajkai közül.
Reggelente amíg öntudatlan állapotban van maga felé szokott húzni.
-Yoongi... Elfogsz késni a munkából, fel kell kelned. -próbáltad felkelteni és feje megint nyakadon talált megnyugvást . Apró csókot add nyakad legérzékenyebb pontjára ami apró sóhajt csikar ki belőled.
-Még 5 percet babe...kérlek. Olyan jó illatod van. -suttogja nyakadba. Meleg lehelete csikizi nyakadat akár hányszor kiejt egy szót.

🔸Hoseok🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔸Hoseok🔸

Természetesen imádtok Hobival ölelkezni. Olyan aranyos. Mindig próbál sok időt ölelkezéssel eltölteni veled. Mikor haza érkezik, futva megy fel szobátokba ahol az ágyatokban talál meg. Beugrik melléd és megölel.
Mindig izgatottá válik amikor meglát egy hosszú nap után. Téged pedig mosolya tesz boldoggá. Szorosan tart téged ölelésében. Arrébb dobta hajadat majd nyakadat kezdte el csókolgatni amitől libabőrös lettél. Kezei csípődet ölelik körbe és hasadat simogatja.
-Úristen annyira szeretlek. -mondja cuki magas hangján.
-Én jobban, Hobi. -mondod te is magas hangon amin barátod jót nevet.

BTS ReakciókWhere stories live. Discover now