24.⛩️

3.1K 91 25
                                    


~Mérges 🔞~

Mielőtt elkezditek olvasni gondoljátok át nagyon jól, hogy biztos elakarjátok olvasni. Nem vagyok az ilyen részekben profi ezért ha valamit nagyon hülyén fogalmazok meg az csak azért van, mert miközben írom nagyon kínosan érzem magam és ezért a szavakat sem találom meg mindig. Vagy egyszerűen csak béna vagyok.😅
A címbe nem akartam leírni azt a szót, de remélem értettétek. 😂
Jó olvasást. 😘

🔸Jin🔸

Jin stresszesen ért haza a próbáról. Hangosan csapta be maga mögött az ajtót. Köszönés nélkül ment fel szobátokba. Te aggódva követted. Mikor be értél a szobába érezted azt a bizonyos fagyott hangulatot. Jin háttal állt neked és vetkőzött. Amikor végzett ezzel feléd fordult és eléd sétált. Mi előtt bármit mondhattál volna szenvedélyesen ajkaidra tapadt.
-Hey.. -szólal meg rideg hangon- A mai napom nem volt valami jó, de az estém az lesz. -húzza kaján mosolyra száját. Lesokkolva álltál előtte még Jin letépte rólad ruháidat. Mikor már téged sem takart semmi lelökött az ágyra. Nem panaszkodtál hiszen Jin mindig gyengéd volt veled és tetszett neked, hogy most ilyen vad.
Hirtelen hatolt beléd ami borzasztóan fájt neked. Kegyetlen tempót kezedet el diktálni.
-Ji...n~ -mondtad ki nagy nehezen. Jin csak mosolyogva nézte ahogy alatta szenvedsz. Mikor mindketten elértétek a csúcsot barátod legördült rólad.
-Második menet? -kérdezi lihegve.

🔸Yoongi🔸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Yoongi🔸

Kora reggel volt és ti megint veszekedtetek, nem tartott sokáig mivel munkába kellett menned. De mielőtt elmentél volna Suga megfenyegetett, hogy ha haza érsz meg büntett téged. Alig vártad, hogy vége legyen a munkádnak és haza érj. Mikor ez meg történt egy teljesen megszokott dolog fogadott téged. Barátod a kanapén fetrengett egy takaróval elfedve "kis" problémáját.
-Nem úgy volt, hogy meg büntetsz!? -dobod le táskádat.
-De gyere.. -rántja le magáról a takarót és ezzel teljes rá látást nyersz hosszára-.. Ülj ide baby. -paskolja meg combját. Jó kislány módjára engedelmeskedsz neki. Nem sokkal később már Yoongi egész tagját magadban tudhattad ami Sugából egy apró nyögést csalt ki. Te diktáltad az ütemet még Yoongi csak élvezte a kilátást. Néha-néha lökött egyet csípőjével mire neked hátra bicsaklott a fejed.
-Mégh.. Egyszerh.. -könyörögsz vékony hangon.
-Nem, nem baby girl most jön a büntetés része. -mosolyog alattad Yoongi. Abba hagytad a mozgást mire Yoonginak lefagyott a mosoly az arcáról.
-Ez nem ér Jagi.. -vág durcás fejet- Mozogj baba. -ragadja meg csípődet. Eleget tettél kérésének és elkezdted mozgatni csípődet amiben Yoongi is segített. Mindketten egy hangos nyögéssel értétek el a csúcsot.
-Ahh Oppa nem vagy valami jó a megbüntetésben. -nyomsz puszit arcára.
-A következő menetre tartogatom az erőmet. -gyűr maga alá.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS ReakciókWhere stories live. Discover now