~Amikor hiányzol nekik~
🔸Jin🔸
Késő este a telefonod zajára keltél fel. Kómásan pillantottál a képernyőre ahol Jin neve világított.
-Jin... -veszed fel a telefont és gyenge hangodon bele szólsz.
-Bocsi Jagi csak nem bírtam ki a hangod nélkül. -kér bocsánatot, de amint elmondta miért hívott fel rögtön elszállt minden dühöd.
Egészen reggelig beszélgetettek. Seokjin nem hagyott időt neked aludni, de nem bántad.
🔸Yoongi🔸Yoongi hajnali kettőkor jött haza mikor te már rég aludtál. Miután le fürdőt a hálószobába ment és lassan le ül melléd, hogy még véletlen se keltsen fel. Lassan kezei közé vett téged és szorosan magához húzott.
-Hiányoztál... -suttogja füledbe majd adott egy puszit homlokodra.
🔸Hoseok🔸A BTS turnéja elkezdődött, de Hosoek meglepetésedre haza utazott csak azért, hogy találkozon veled. Egy kávézóba hívott el téged. Mikor megláttátok egymást Hobi száján egy széles mosoly jelent meg.
-Jagi!! -futott oda hozzád és megölelt. Nem érdekelte, hogy mindenki titeket néz és az se, hogy most tuti felfedte magát.
🔸Namjoon🔸Köztetek nem Namjoon az aki sokat dolgozik hanem te. Mindig késő este érsz haza fáradtan.
De most más volt, korábban értél haza egy nagy adag pizzával amin Namjoon nagyon meglepődött.
-Jagi mit keresel itt? -kérdezi döbbenten Joon.
-Hát itt lakók... Veled. -mondod nevetve.
-Úgy értem mindig későn érsz haza most meg nem.. -darálja el gyorsan mondatát.
-Több időt kéne együtt töltenünk. -adod oda neki a doboz pizzát. Elhaladtál Namjoon mellett de nem jutottál messze mert Namjoon hátulról átölelt.
-Hiányzol.. -suttogja füledbe.
🔸Jimin🔸Ajtó kopogást hallottál, csodálkoztál hisz nem tudtad ki lehet az. Oda mentél az ajtóhoz és kinyitottad. Jimin állt ott.
-Jimin mit keresel itt..? -kérdezed értetlenül, mert elvileg turnén kéne lennie.
-Lefújták az utolsó koncerteket. -mosolyodik el kínosan. Mikor már pár másodperce csak kínosan néztek egymásra te töröd meg a csendet azzal, hogy megölelted amit rögtön viszonzott.
-Annyira hiányoztál Jagi.. -csókol meg szenvedélyesen.
🔸Taehyung🔸Már egy ideje külön voltatok, de úgy gondoltad megleped barátodat és meglátogatod. Nagyon meglepted még el is sírt a magát.
-Jagiya.. Annyit boldog vagyok.. -ölel meg mindig szorosan pedig már Tae lakásán voltatok.
🔸Jungkook🔸Minden este mielőtt Jungkook elment volna aludni felhívott. Nap közben végig rád gondolt és tudta, hogy ha nem hallhatja a hangodat akkor nem tud aludni. Viszont nem minden nap tudtatok beszélni ezért az utána követő napon nem volt valami jó a próbákon.
Ez nagyon rossz és sajnálom. Ezt csak úgy összecsaptam.. Sajnálom 😣