~Amikor végig nézed az edzésüket~
Pusheen432🔸Jin🔸
A fiúk edzésükre tartottál kezedben ebédjükkel. Mikor oda értél nagyban folyt az edzésük. Elég jól ment mindenkinek még Jinnek is, ám mikor meglátott megbotlott a semmibe. Próbált úgy tenni mintha semmi sem történt volna. Önelégült mosollyal fejezte be a táncot. Oda ment hozzád és kínosan megölelt.
-Köszönjük az ebédet Jagi. -nyom puszit arcodra, miután a fiúk is megköszönték jó ízűen elkezdték enni főztödet.
-Nem kell zavarba jönnöd mindig mikor meglátsz. -súgod kuncogva fülébe, aminek hatására köhögni kezdet. Az edzés végéig maradtál az egyik mozdulatnál megakadt a szemed Jungkook hasán amit Jin is észrevett és egy dühös pillantással díjazott. A próba végén barátod sietve szedte össze cuccait és téged.
Yoongi🔸
Suga nem is vette észre, hogy ott vagy, akkor realizálta ott létedet mikor hátulról át ölelted. Ijedten fordult meg és elpirult mikor meglátott téged.
-Jagi... Láttad? -kérdezi remegő hangon mire aprót bólintottál.
-Nagyon ügyes vagy. -csókolod meg amit szívesen viszonoz, mire a fiúk fütyülni és tapsolni kezdenek. Yoongi a fiúk felé fordul és perverzek elmosolyodik amit te nem láttál, de a fiúk hangjából tudtad, hogy barátod valami hülyeséget csinál.
-Hát ezek szerint ma sem alszunk rendesen. -sóhajt fel Jin.🔸Hoseok🔸
Barátod borzasztóan boldog volt, hogy láthattad őt edzés közben. Neki nem kellett nagyon koncentrálni a táncra, hiszen ő maga a tánc. Végig mosolyogta a számot. Sajnos pont akkor toppantál be mikor elkezdték ezért esélye se volt köszönni neked, ám mikor szünetük lett rögtön oda rohant hozzád és megölelt. A fiúk mosolyogva nézték ahogy ölelget téged, de gyorsan eltelt a szünet és vissza kellett mennie.
-Woow Hobi Hyung még soha nem láttalak téged így mosolyogni. -csimpaszkodik rá Jimin.
-Ha már csak rá gondolok így mosolygok. -néz rád mosolyogva amit te rögtön viszonozol.