63.⛩️

1.1K 19 0
                                    

Bele gondoltatok már abba milyen lenne, ha ti lennétek idolok és a BTS tagjai lennének a testőreitek....Nem? Én sem, de ugye, hogy milyen menő lenne.

~Hyung-line mint testőreid~

🔸Jin🔸

Elég sok híresség sérül meg manapság, ezért a céged felfogadott melléd egy testőrt. Kim Seokjint aki az egyik legjobban képzett katon a Koreában és melesleg remekül főz. Örülsz, hogy végre nem vagy egyedül. Jin mindig veled van szinte már olyan mintha házasok lennétek, bár vele nem lehet veszekedni. Egyik este a konyhában beszélgettektek amikor csörömpölést halottatok meg az emeletről.

-Azonnal búj el T/N. -parancsolt rád Jin. Tetted amit mondott, viszont mikor a zajok egyre hangosabbak lettek nem bírtál tovább egy helyben maradni. Meg fogtál egy serpenyőt és felrohantál az emeltre, ám meglepetésedre Jin egy karcolás nélkül ült az eszméletlen ember mellett.

-Minek a serpenyő....pocsékul főzöl. -néz rád értetlenül Seokjin.

-Meg akartlak menteni. -mondodo dühösen.

-Azzal, hogy megmérgezed? -mutat nevetve az emberre. Még  mielőtt bármit csinálhattál volna piros kék fény kezdet vilogni a ház előtt.

-Kihívtad a rendőrséget?! 

-Igen. -néz rád halál komolyan. Te meg csak arra gondolsz, hogy mit fogsz ezért kapni, ha megjelenik a hírekben.

 Te meg csak arra gondolsz, hogy mit fogsz ezért kapni, ha megjelenik a hírekben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔸Yoongi🔸

Egy díjátadoón veszel rész ahol is elvesztetted Yoongit a színfalak mögötti tömegben. Pánikba estél, nem érted el őt telefonon sem. Az gondoltad magadban.

-'Min Yoongi egyetlen egy feladatod volt, hogy ne hagyj el, erre csak nem sikerült. Biztos valahol éppen alszik.' -miközben magadban mérgelödtél neki mentél valakinek. Sűrűn elnézést kértél tőle.

-Annyira sajnálom. -hajolsz meg- Legközelebb jobban oda figyelek. -hajolsz meg utoljára és már hagynád ott az iletőt, de az meg ragadja a csuklódat és erősen megszorítja. A fájdalomtól felszisszensz.

-Egy bocsánat kérés nem lesz elég. -probálsz szabadulni szorításásból, de nem sikerül. 

-Vegyed le a mocskos kezedet rólam! 

-És ha nem? -kérdezi vissza mosolyogva. Mindkettőtök meglepetésére valaki megfogja az idegen vállát és...

-Valami baj van, uram? -kérdezi halál nyugodtan Yoongi. Megkönnyebűltél mikor megláttad testőrődet. Még mielőtt a férfi válaszolni tudott volna Yoongi letépte kezét tiedről és behúzott egy balost a férfinak, aki ott helyben összeesett. Megfogta kezedet és visszakísért az öltözöhöz.

 Megfogta kezedet és visszakísért az öltözöhöz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Hoseok🔸

Repterek, a sztárok ellenségei. Paparazzik, rajongok, újságírok. Mindig olyan sokan vannak, nem mindhogyha baj lenne, de néha nem figyelnek és túlzásokba esnek, mint például most.

Mikor oda értettek a bejárathoz kész tömeg fogadott titeket. Nem láttál semmit a kamerák miatt és semmit sem halottál a kiabálások miatt. Kényelmetleül érezted magad mind végig, amit Hobi látott rajtad. Ilyenkor mindig a legjobb formádat kell hoznod, de elég nehéz, még hosszú út állt előtted és ez nem könnyíti meg. A tömeg nem hagyott nektek útat ezért nektek kellett csinálni. Bepánikoltál.

-Hoseok, ez így nem jó. -fordulsz hozzá segítségért.

-Ne aggódj melleted maradok mindvégig. -mosolygot rád maszkon keresztűl. És így lett ahogy ígérte. Nagy nehezen átverekedtétek magatokat a tömegen és sietve felszálltatok a gépre.

-Ehhez hozzá kell maj szoknod. -mosolyog rád Hoseok. Hobi mosolya mindig megnyugtat téged. -A leszállás is ilyen, készülj.

 -A leszállás is ilyen, készülj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔸Namjoon🔸

Mindig magabiztosnak és szinte tökéletesnek kell látszanod, ez Namjoon nélkül nem mindig menne. Namjoon szinte mindig veled, mert bármikor bajod eshet. Most is egy találkozoról jöttök vissza fele. A fotósok és rajongok egyetlen "nyugodt" sétátoknál sem hiányozhatnak. Magabiztosan mosolyogsz, integetsz, ám mikor észre veszed, hogy Nam nincs melleted, megijedtél.

-Namjoon hol vagy?? -fordulsz meg ijedten, de minden félelmed eloszlik mikor meglátod mögötted. Namjoon-nak apró mosoly ül ajkára.

-Mögötted. -lép oda melléd- Ugye tudod, hogy engem nem tudsz lerázni egy könnyen.

 -lép oda melléd- Ugye tudod, hogy engem nem tudsz lerázni egy könnyen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🙇🏼‍♀️🙇🏼‍♀️

BTS ReakciókWhere stories live. Discover now