~Amikor az exed pulcsiját viseled~
🔸Jin🔸Elég hideg idő volt és Jin rossz szemmel nézte, hogy te csak egy pólóban flangálsz a házban ezért felküldött, hogy legalább egy pulcsit vegyél magadra.
-Jin ugye milyen cuki ez a pulcsi? -futsz elé mosolyogva.
-De nagyon cuki vagy benne. Honnan van? -kérdezi mosolyogva miközben derekadat piszkálja.
-Hát az exem nálam hagyta szóval ma ezt fogom viselni. -mondtad kicsit kínosan. Jin mosolya rögtön lefagyott arcáról és kezét is levetted derekadról.
-Felejtsd el ez a legrondább pulcsi amit valaha láttam. -fordít hátat neked és elindul a konyha fele.
-De azt mondtad cuki vagyok ben...
-Nem, meggondoltam magam nem vagy cuki benne.
🔸Yoongi🔸Yoongi nagyon jó megfigyelő ami most is bebizonyosodott.
-Miért viseled az exed béna, gyenge minőségű pulcsiját? -néz rád olyan tekintettel mint aki mindjárt felrobban.
-Honnan tud... -kérdeznéd meg honnan tudja viszont látod, hogy Suga alvó pozíciójába helyezkedett el- Te most komolyan alszol? -nézel rá értetlenül.
-Kelts fel amikor levetted azt az ízét magadról.
🔸Hoseok🔸Az egyik pulcsidban voltál, de Hoseok nagyon kíváncsi volt honnan van ez a pulcsi.
-Jagi~ honnan van ez a pulcsi amiért annyira szereted? -húz ölelésébe.
-Az exemtől kaptam. -karolod át nyakát és egy puszit nyomsz arcára.
-Egy csomó pulcsit adtam én is neked azokat miért nem hordod? -háborodik fel bár hangja inkább volt szomorú és dühös.
-Ugyan Hobi mindig azokat viselem, most kellett egy kis változás.... Ennyi. -hangod elhalkul a mondat végére mivel Hoseok elenged öleléséből.
-Oh oké akkor... -elindult a hálótok fele kicsit sem mérgesen.
-Most mérges vagy? -mész utána ám mielőtt bemehettél volna te is hálószobába becsapta előtted.
-TELJSEN JÓL VAGYOK. -kiabálta ki. És ezután kezdődött el a 'Hogyan engeszteld ki Hobit akció'.
🔸Namjoon🔸A 148Q barátod néha olyan mint egy féltékeny feleség amit most is bizonyított.
-Hiányzik az ex barátod? -néz rád szomorúan amit nem tudtál hova tenni. Rá mutatott a pulcsira amit viseltél.
-Ahh teljesen elfelejtettem, hogy ez az övé azt hittem, hogy ez a tied. -veszed le magadról a ruha darabot.
-Pedig ti ketten vagytok a hátulján. -emeli fel a pulcsit és megfordítja azt.
-Ugyan már Nam tudod, hogy nem hiányzik hisz itt vagy nekem te.... Sajnálom. -öleled meg amit rögtön viszonoz.
-Semmi baj Jagi... De most menj és csinálj ezzel valamit, mert elég fura ez nekem. -dobja oda neked. Sietve mész el mellette amikor hirtelen rácsapott seggedre.
-Ez a büntetésed kezdete.🔸Jimin🔸
Jimin ágyában ölelkeztetek mikor barátod nem várt kérdés tesz fel.
-Miért van férfi illata a pulcsidnak? -szagolja meg ismét a pulóvert.
-Azért mert ez a volt barátom pulcsija. -neveted el magadat viszont rögtön abba hagyod mikor Jimin eltávolodik tőled.
-Nem gondolod, hogy ez kicsit sértő. Velem randizol és az exed ruháját viseled. -csuklik el hangja mondata végére.
-Jiminie nyugi ez csak egy pulcsi. -mész közelebb hozzá de ő csak még jobban arrébb húzódik.
-Azt hiszem igazad van. -suttogja maga elé. Tudtad, hogy mennyire fájt neki ezért levetted a pulcsit és úgy bújtál hozzá.
🔸Taehyung🔸Taehyung teljesen kikelt magából. Még soha nem láttad ilyennek.
-Mit szólnál ha én hordanám az egyik exem melltartóját vagy bugyiját... na akkor mi lenne? -köpi csak úgy oda neked. Meg ő sem gondolja át mit mond.
-Hát nem érdekelne annyira...De minden más pulcsim mosásban van és már csak ez maradt. -mondod higgadtan ami még jobban felhúzta Taehyungot.
-Ott a szekrényem, ha azt kinyitod találsz egy csomó pulóvert. -mondja még mindig kiabálva. Lerántva rólad a pulcsit adja rád övét.
🔸Jungkook🔸Nem tudtad, hogy ilyen rosszul fog reagálni. Több órán át veszekedtetek mikor lehiggadtattok mindketten nyugodtan próbáltátok megbeszélni.
-Szóval miért viseled ezt a pulóvert? -masszírozta homlokát.
-Mert kényelmes.... -mondod halkan miközben szemedet végig a padlóra tartottad.
-Akkor menj vissza hozzá ha annyira hiányzik, hogy a pulcsiját hordjad. -néz rád szikrázó szemekkel.
-Jungkook... -veszed le magadról a pulcsit és eldobod valamelyik irányba.
-Ez még kevés babygirl...