~Amikor a gyereketek kínos kérdést tesz fel nektek~🔸Jin🔸
Jinnel egyik este élveztétek egymás társaságát mivel azt hittétek, hogy lányotok alszik. De másnapra megemlítette.
-Mama? -kérdezi lányotok miközben az asztalnál színez, te boldogan fordulsz felé- Miért hívott apu tegnap 'Mommy-nak'..? -Jin lefagyva állt melletted. Nagyon férfiasan kezelte a dolgot. Vörös fejjel elfutott. Lányod és közted kínos csend állt be.
-Apuci jól van? -kérdezi aggódóan.
-Kutya baja. -folytatod tovább a főzést.
És alig várod, hogy bátor férjed visszajöjjön.
🔸Yoongi🔸A játszótéren vagytok amikor fiatok egy hirtelen kérdéssel áll elő.
-Hogyan lesznek a babák? -kérdezi halkan. Yoongi és te meredten bámultok egymásra.
-Úgy gondolom itt az idő, hogy elmondjunk neki pár dolgot. -suttogód oda férjednek.
-T/N... Ez nagyon kínos számomra, szóval inkább te mond el neki. -húzza el száját.
-Okay bízd csak rám. -magad feléd fordítod fiadat és elkezdesz neki magyarázni. Addig Yoongi leül egy nem olyan távoli padra. Mikor végeztetek oda mentetek férjedhez. Már azt hittétek, hogy fiatok nem fog többet kérdezni, de tévedtetek.
-Anyuu? -néz rád boci szemekkel- Miért hívtad tegnap este aput 'Daddy-nek'? -úgy érezted itt az idő Yoongit is be vonni a dologba.
-Mindjárt jövök, de kérdezd meg aput ő tudni fogja. -és ezzel gyorsan felpattantál és elsétáltál "telefonálni".
-NEM! GYERE VISSZA. -visít utánad férjed.🔸Hoseok🔸
Fiatokat fürdetitek. Boldogan nézitek ahogyan a játékokkal játszik. Kicsit leáll és felétek fordul azzal a tipikus Hoseok mosollyal amit apjától örökölt.
-Apaa, elmondod nekem, hogy honnan jönnek a babák? -néz ártatlanul. Hobi feléd fordul segítség kérő fejjel.
-Nem akarom elmondani.... Ez túl kínos. -suttogja füledbe. Meg sem halva férjed mondatát fordulsz vissza fiadhoz.
-Apa elmondja. -simítód meg haját. Kínos csend állt be a helyiségbe. Hobi nyelt egyet.
-Apa és anya szexelt. -mondja ki az igazságot. Te csak kikerekedett szemekkel bámultad.
-HOSEOK MIÉRT.. -ütőd meg vállát.