~Amikor megtudják, hogy terhes vagy~🔸Jin🔸
Egy új receptet próbálsz ki mikor is eldöntöd, hogy elmondod Jinnek a jó hírt.
-Szerintem ennyi elég lesz nekem és a kicsinek. -viszed ki az ételt kuncogva.
-Yaahh milyen kicsi? -néz rád értetlenül- Nem lesz kutyánk. -jelenti ki komolyan.
-Neem Jinnie. -neveted el magadat- Most már két ember helyet eszek, terhes vagyok! -mondod boldogan és helyett foglalsz. Jin szó nélkül áll fel majd sétál eléd. Lassan leguggol, megfogja a kezedet és gyengéden megcsókol.
-Azt hiszem, többet fogok főzni a mi kis hercegünknek vagy hercegnőnknek. -kezdi el simogatni hasadat.🔸Yoongi🔸
Késő este van. Yoongival az ágyban fekszetek mikor is újra elkezdtél émelyegni. Ezért gyorsan ki szaladtál a mosdóba. Már hetek óta tart a rosszul lét. Ezért eldöntötted, hogy csinálsz egy, terhességi tesztet. Mikor meglett az eredmény a földre rogytál. Pozitív lett. Már kB fél órája lehettél ott mikor is Yoongi lép be a fürdőbe.
-Jagi mi baj? Miért ülsz itt egyedül? -dörzsöli meg szemét és ül le melléd.
Oda nyújtód neki a tetszett. Yoonginak azonnal ki pattannak a szemei.
-Sajnálom... -mondod halkan.
-Én nem. -ölel meg téged- Most már készen állok. -kap fel és hálószobátokba visz téged.🔸Hoseok🔸
Egy meleg nyári napon úgy döntöttetek, hogy elmentek a parkba piknikezni. Barátod tudta, hogy valami fontos dolgot akarsz neki mondani. Mikor oda értetek a parkba Hobi egy magas fa alá terítette le a pokrócot.
-Naa Jagiii~ mondjad. -böködi arcodat.
-Oké, oké csak hagyd abba. -fogod meg nevetve kezét- Terhes vagyok. -Hoseok pár percig csak bámult rád, de mikor eljutott tudatáig izgatottan ugrik nyakadba és bele puszil hajadba.
-Először kicsit megijedtem, de örülök, hogy lesz egy másik szerelemem.🔸Namjoon🔸
A nappaliban üldögél és könyvet olvas. Reggel rosszul lettél, de nem akartad elmondani neki. Teljesen biztos voltál benne, hogy terhes vagy még tesztet is csináltál és pozitív lett.
-Nam. -mondod háta mögül.
-Hmm? -rád se nézve olvasta tovább a könyvet.
-Terhes vagyok. - sétálsz elé.
A reakciója minden pénzt megért.
-Apa leszek? -szemeit könnyek lepték el. Te csak boldogan bólogatsz mire ölébe húz.
-Meg simogathatom a hasadat? -kérdezi szemedbe nézve.
-Ühümm..-kezedet hajába vezeted miközben ő hasadat simogatja.
-Alig várom, hogy nagyobb legyen a mi kis babánk. -puszilja meg arcodat.🔸Jimin🔸
Nagyon féltél tőle, hogy mit fog szólni. Mindig csak az járt az fejedbe, hogy ő akar e gyereket. A terhességi tesztre vártál ami nem sokkal később két vonalat mutatót. Pozitív. Gyorsan összeszedted magad és Jimin stúdiója felé vetted az irányt. Kicsit hezitálva lépsz be a stúdióba ahol Jimin és Namjoon fogad téged.
-Jagi mit keresel itt? -kérdezi majd feláll a székből és oda sétál hozzá.
-Terhes vagyok. -mondod lihegve.
-Tessék? -kérdez vissza.
-Park Jimin jól hallottad. -erre a mondatodra nagyot nyel. Nagyon megijedtél, de pár perccel később egy hatalmas mosoly terült el arcán.
-Az én Jagim. -ölel meg szorosan.- Hyung hallottad? -fordul hátra kérdően barátja felé aki csak boldogan jön oda hozzátok gratulálni.🔸Taehyung🔸
Nagyon jól tudtad, hogy mennyire szeretne gyerekeket. Ezért nem aggódtál, amikor megláttad, hogy pozitív lett a teszted.
-Tae képzeld! -lépsz be hálószobátokba ahol barátod popcornnal tömi a fejét- Terhes vagyok! -kijelentésedre kiköpte a popcornt és egy doboz mosoly jelent meg az arcán.
-Tényleg? -ugrik ki az ágyból. Te csak bólogatsz. Magával ránt téged az ágyba és gyengéden kezdi el fejedet simogatni.
-Egy meg van még van négy. -mondja egy kaján mosollyal az arcán mire te meg ütőd mellkasát- El se tudod képzelni mennyire boldoggá tettél T/N, szeretlek!🔸Jungkook🔸
Jungkook egész nap videó játékozott és ezt tökéletes alkalomnak találtad, hogy elmond neki, hogy terhes vagy. A terhességi teszted a fürdőszobában hagytad. Miután Kook befejezte mint a játékot mint az evést elment megfürödni. Hallottál egy nagy zajt amiből tudtad, hogy barátod megtalálta a tesztet.
-Jagi ez igaz?? -lép be egy szál törölközőben és a tesztel a kezében szobátokba.
-Igen Kook, igaz. -mondod mosolyogva.
-El sem hiszem, hogy terhes vagy. -kezd el fel alá ugrálni- Én leszek a legjobb és legmenőbb apa a világon.