~Amikor a hajukkal csinálsz valamit~
Macska4567🔸Jin🔸
Jinnel a konyhában főztetek. Barátod szemébe bele lógott a haja. Csodálkoztál, hogy hogyan látja amit éppen csinál. Jin észrevette, hogy egy ideje már bámulod ezért rá kérdezed.
-Mi a baj Jagi? Van valami az arcomon?! -mondja ijedten és arcához kap.
-Nem, az arcod ugyan olyan, de a hajad nagyon megnőtt. -túrsz hajába. Hirtelen eszedbe jut egy remek ötlet- Jiniee megcsinálhatom a hajadat? -nézel rá csillogó szemekkel. Barátod aranyosságodon jót kacag.
-Főzés után, jó? -simogatja meg fejedet, te egy diadal ittas mosollyal folytatód tovább a főzést. Ezt még meg fogja bánni. Gondoltad magadban és egy ördögi mosolyt vett fel arcod amit Seokjin is észrevett és már bánta, hogy rád bízta a haját.🔸Yoongi🔸
Yoongi elvesztett egy fogadás aminek az lett következménye, hogy be kell festenie a haját pirosra.
Idegesen jött haza boltból. Levágta az asztalra a festéket.
-Yayy megjöttél. -ugrálsz oda hozzá egy gonosz mosollyal.
-Ja sajnos nem ütöttek el. -mondja sóhajtva majd leült egy székre és várta kínzását. Mikor készen voltál, befogtad Yoongi szemét és oda vezetted a tükörhöz.
-TADAAA... -veszed el kezedet kiabálva.
-ÁHH.... Jagi mit műveltél velem!? -fogja meg fejét- Ronda lettem. -mondta úgy mint valami hisztis tinédzser lenne.
🔸Hoseok🔸Hobi nővérénél voltál. Hirtelen egy szokatlan gondolat jutott eszedbe, hogy megcsinálod Hobi haját. Bevontad Hoseok nővérét is akinek nagyon tetszett a ötlet. Miután megvitattátok elindultál haza fele ám előtte bementél a boltba. Sikerült Hobi előtt haza érned és előkészíteni a dolgokat.
-Jagii~.. -lép be lakásba barátod még boldogan, de mosolya rögtön lefagy mikor meglátja a festéket- Ümm T/N.. ne tedd ezt velem... Kérlek. -kezd el hátrálni, de te utána mentél. Hoseok futásnak eret te pedig utána.
-Hobi, gyere vissza! Jó lesz, esküszöm! -kiabálod utána.