~Majdnem első alkalom~
🔸Jin🔸
Egy sima film nézős estének indult. De hát khmm.. Voltak olyan részek a filmben amitől Jin elég kellemetlenül érezte magát.
-Jagi. -nyel nagyot- Mond csak nincs kedved... -dönt el a kanapén- Tudod. -néz félre.
-Jin..-tolod el mielőtt megcsókolna- Én még nem állok készen. -fogod meg arcát. Jin elkezdet röhögni mire szégyellve takarod el arcodat.
-Nincs miért aggódnod. -kezd el puszilgatni- Óvatos leszek. -csókolna meg de te megszorítod arcát.
-Persze, hogy nincs miért aggódnom. -lököd le magadról- Mert ez nem ma fog megtörténni. -hagyod ott a meglepődött és csalódott arcú barátodat.
🔸Yoongi🔸Yoongival stúdiójában voltatok. Amikor barátod romantikus hangulatába került.
-T/N gyere ide. -paskolja meg combját. Gyorsan fel pattantál kényelmes helyedről és Suga ölébe ültél. Yoongi nyakadat kezdte el csókolgatni.
-Valószínűleg azt akarod, hogy gyengéd legyek? -kérdezi szomorú hangon és ezzel elrontva a hangulatot.
-Min Yoongi!! -ütőd meg mellkasát majd le szállsz lábáról. Ő csak értetlen fejjel nézi ahogy visszaülsz helyedre és nem tudja mi rosszat mondott.
-Franba..
🔸Hoseok 🔸Mi meglepő te és barátod már megint a tánc terembe vagytok és táncoltok. Egy idő után Hobi bekapcsolt egy lassú számot majd kézen ragadott és táncba hívott. Testetek egymásnak simult. Barátod hátadat simogatta. A szám végén hosszan megcsókolt.
-Kérlek szólj ha nagyon fáj és én rögtön leállok. -kezdte el levenni fölsődet- Megállok. Ígérem. -csókol meg.
-Üm... -tolod el magadtól- Akkor most állj el. -veszed vissza pólódat- Nekem ez még nem megy. -hajtód le szomorúan fejedet. Viszont Hobi rögtön cselekedet. Oda rohant hozzád és szorosan megölelt.
-Ugyan Jagi én ezer évig is tudok rád várni.