-A terhesség alatt (7/5)-🔸Jungkook🔸
Jungkook ragaszkodott ahhoz, hogy az első ultrahangra együtt menjetek.
Izgatottan vártátok az eredményt. Kook a kezedet szorongatta mikor is meg jelent az orvos.
-Kérem nyugodjanak meg. -sétál elétek az orvos- A babájuk tökéletesen egészséges. -meg nyugodtál mikor az orvos kimondta az egészséges szót. Barátodra tekintettél akinek arcán egy hatalmas mosoly terült el. Te tudtad, hogy mi jár a fejében.
-Jungkook ez nem verseny. -könyöklőd oldalba.
Úgy gondoltátok elmentek játékot venni. Tudtad, hogy ez egy nehéz nap lesz. Hiszen barátod néha rosszabb mint egy gyerek. A boltban egyedül nézegetted a játékokat mivel Kook össze vissza rohantgált.
-Nézd Jagi. -fut oda hozzád és mutatja meg a játék gitárt amin elkezd játszani- Ezt megveszem. -mosolyog boldogan.
-A baba imádni fogja. -Jungkook hirtelen el bizonytalanodot.
-Igeen persze a babának... -vakarja meg tarkoját.Amióta terhes vagy Kook nem enged semmit csinálni. Így van ez a főzéssel a takarítással még a mosdóba se enged ki egyedül.
-Kook engedj, én is megtudom csinálni. -próbálod eltolni őt a tűzhelytől.
-Nem baby, terhes vagy... -mondja megint a szokásos monológját-.. Az én dolgom, hogy vigyázak rád és a babára. -már több százszor hallottad ezt, de soha nem tudod megunni. Végül bele törődtél.
-Szeretlek. -nyomsz puszit arcára.
-Én jobban szeretlek. -húz magához közel és egy szenvedélyes csókba invitál.