~Amikor elfelejted a jó éjt puszijukat~🔸Jin🔸
Ma te főztél mivel barátod késő este ért haza. Még te fürödtél Jin bekebelezte az ételt. Fáradtan dőltél le az ágyba ahova nem sokkal később csatlakozott hozzád ő is. Behunytad szemeidet és próbáltál elaludni ám Jin megakadályozott benne.
-Baby, hol van a jó éjt puszim? -kérdezi mérges mégis aranyos arccal.
-Aww bocsi. -nyomsz puszit szájára és ezzel le is akartad zárni viszont Seokjin folytatta.
-Ezért büntetés jár. -mondja kipirult arccal.
-Várj mi!? -kérdezed kikerekedett szemekkel.
-Elfelejtetted a jó éjt puszimat... És ezért a büntetés.. -félbe hagyta mondatát és neked esett ezzel el kezdődött Jin csiki támadása. Ezt mind addig csinálta még levegőért nem könyörögtél.
-Most ez volt a büntetésed. -mondta nevetve majd rátok terítette a takarót.
🔸Yoongi🔸Túlságosan fáradt voltál mikor haza értél. Yoongi már rég az ágyban feküdt és várt téged. Semmi másra nem vágytál csak arra, hogy lefeküdhess és aludhass. Terved nagyon jól haladt ám barátod bele kontárkodott.
-Y/N szerintem elfelejtettél valamit. -mondja.
-Mit? -kérdezed álmos hangodon miközben fejedet felemeled a párnáról. Pontosan tudtad miről beszél, de úgy gondoltad játszol vele egy kicsit.
-Tudod az amit minden lefekvés előtt adsz. -vakarja meg kínosan nyakát.
-Ühm nem tudom. -gondolkodsz el.
-Mindegy. -közelebb húzódik hozzád és fejét mellkasodra döntötte.
-Miért nem tudod egyszerűen kimondani? -puszilod meg arcát. Suga arcára önelégült mosoly húzódott.
🔸Hoseok🔸Hoseok előbb ért haza mint, mikor te is haza estél barátod az ágyban várt rád.
-Jagi gyere ide. -mosolyogva int majd felemeli a takarót ami alá szívesen bebújtál. Fejedet mellkasába fúrtad és lehunytad szemedet.
-Elfelejtetted a jó éjt puszimat. - biggyeszti le ajkát.
-Ahww Hobii. -nyomsz puszit arcára, de neki nem volt elég.
-Ez nem elég. -mondatának eleget tettél és egész arcát végig pusziltad.
-Jól van, jól van elég.. -tol el magától nevetve majd újra szoros ölelésbe von.